Onko Suomessa jollain paikkakunnalla mahdollista täydenttää IT-tradenomin tutkintoa lakitradenomi-tutkintoon?
Oikeustradenomin täydennyskoulutus
2
141
Vastaukset
- UulanBator
Koskaan ei ole tullut eteen tradenomin muuntokoulutusta eikä sellaisia käsittääkseni olekaan (siis sellaisia kuin nyt on esimerkiksi insinööreille). Toki erilaisia juridiikkaan ja lakiin liittyviä opintojaksoja löytyy avoimen ammattikorkeakoulun puolelta (ja avoimen yliopiston puolelta) eli niillä voisi laajentaa osaamistaan.
- UulanBator
Vielä tuli mieleen, että jossain vaiheessa ammattikorkeakoulussa oli juridiikkaan liittyviä ammatillisia erikoistumisopintoja (olivat 30 - 60 opintopisteen laajuisia), tarkoitettu siis pääasiassa valmiille tradenomeille. Nyt ammatilliset erikoistumisopinnot ovat korvautuneet erikoistumiskoulutuksilla, mutta eipä niissä näy toistaiseksi olevan lakiin tai oikeuteen erikoistumisia.
Voi tuntua vähän kaukaa haetulta, mutta myös kansanopistoissa on tarjolla monenlaisia oikeuteen liittyviä linjoja, joilla voi suorittaa opintokokonaisuuksia.
Oikeusnotaarin koulutus olisi tietty yliopistoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2063858Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622446Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912306- 472223
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 711175
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136