Moikka!
Sinkkuna elänyt nyt jo tovin. Jos otan yhteyttä ja pyydän, et tavattas yhen mies tutun kanssa ihan kuulumisia vaihdellen, niin suostuuko?
Voisiko meistä tulla myös pari, et etenis seurusteluun?
Hänessä olis minulle mitä tarvin ja voisin myös olla hänelle sopiva.
Mitå näkyy?
Kuka katsoisi?
3
110
Vastaukset
- Alkup
Zonette
Tapasimme kavereina ja hän sanoi, et voidaan tavata uuestaan. Ei oo kuitenkaan vastannu viesteihin.
Mikä häntä vaivaa? - Kristalliboltsi
Unohda, ei ole kiinnostunut sinusta. Boltsissa näkyy hänen seurustelevan metsä torpan Marjatan kanssa. Koita hoidella nyya frendi itelles jostain joro mestasta. Kyllä sä hittaat sellasen joka sust diggaa.
- iltaruskot
Ihmiset rakkaat...jos joku on aidosti kiinnostunut ja haluaa olla kanssasi-hän ottaa yhteyttä ja haluaa nähdä reilusti.Tuo vastaamattomuus selvä viesti turhasta haaveilusta ihmiseen joka ei vastaa. Kyllähän tuo jo pitäisi tiedostaa,,,peli-ihmiset peöaavat ailahtevasti ja haöuavat tavata kun heille itse sopii,kokemattomuus varmaan kysyjällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142