Syksyä pukkaa ja mieli tekisi harrastaa jotain uutta. Kannattaa harkita esim tankoa ja tutustua Debin uskomattomaan taidonnäytteeseen. Yhdelläkin kädellä saa paljon aikaan. Siitä vaan rohkeasti kokeilemaan. Tanko on muuten tosi helppo asentaa melkein huoneeseen kuin huoneeseen.
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/201709202200406258_iq.shtml
Hyvä harrastus antaa paljon voimia
Fitnesstyttö
3
135
Vastaukset
- Godsgirlaah
Tuo harrastaminen syksyllä onkin monen mielessä. Tuossa on oivaa vinkkiä kuntoilunkin kannalta tarttua tankoon. Lisää nyanssiaaah tuo kun tanko ja syksyn pimeys yhdistetään ja huom. pimeys karkoitetaan vaikka kynttilöin. Voi myös takkaa käyttää, tuli luo lämpöä tankoesitykseen ja yhdessä muodostuu hyvä kokonaisuusaah.
- Poweriranteeseen
Tanko on rautaa. Nyt tulikin hyvä juttu, tankoon tarttuminen uusi ja haluttava harrastus. Kuntokin nousee tankotahtien mukaan, mukana ollaan!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043