Olisi kiva mennä joulukirkkoon

joulutuleepian

Kanssasi... Hyvää yötä mies.

42

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvinväsynytesitykseen

      Se ei ole mahdollista jos mies ei tee pian aloitetta. Aika alkaa käydä vähiin.

    • yksin.tämäkin.joulu.mies

      Täälläpäin on Suomen yksi kauneimmista kirkoista. Yläparvelle mentäis pitelee toisiamme käsistä ja pusuttelee...sieltä takaisin kauniin hautausmaan ohi kynttilämeren. Minun luo juomaan lämmintä Glögiä, tuikkujen valoon. :)
      Haaveita ei koskaa totta.

      • harrasihminen

        En lähtis kanssasi, kun et edes tiedä, miten kirkossa käyttäydytään ja minkä vuoksi siellä käydään. Sikäli siis oikeessa, ettei koskaan toteudu.


    • Kerroppa.se.meille

      Oletan että nainen kaipaa "Joulukirkkoon"miestä.
      Vaan kuka onkaan tämä mies?

    • Ei-ikinä

      Keneltä tämä on?

      T. Joulunaisihminen
      p.s Kun hänet (miehen) saan lähelleni, hukutan hänet lahjoihin ja jouluntunnelmaan. Hän ei vietä jouluaan koskaan enää yksin

      • kaikkieitykkääjoulusta

        Ahdistavan kuuloista. Käy miestä sääliksi jo.


      • Ei-ikinä
        kaikkieitykkääjoulusta kirjoitti:

        Ahdistavan kuuloista. Käy miestä sääliksi jo.

        No tämä ei olekaan sinulle hox! Ahdistu siis ihan rauhassa. Minä säälin ainoastaan niitä ihmisiä, jotka viettävät joulua sinun kanssasi :)


      • kaikkieitykkääjoulusta
        Ei-ikinä kirjoitti:

        No tämä ei olekaan sinulle hox! Ahdistu siis ihan rauhassa. Minä säälin ainoastaan niitä ihmisiä, jotka viettävät joulua sinun kanssasi :)

        Kaltaisesi Jouluhirviöt eivät koskaan tajua muille hössötyksensä aiheuttamaa ahdistuksen määrää. Koska onhan se vaan niin ihqua se joulu!! Yäk. Ja mistäpä tiedät ettei se mies ahdistuisi hössötyksestäsi, luultavimmin tuolla meiningillä ahdistuu...
        Luojan kiitos ei tarvitse olla tuollaisten Jouluhirviöiden vaikutuspiirissä. :)


      • Ei-ikinä
        kaikkieitykkääjoulusta kirjoitti:

        Ahdistavan kuuloista. Käy miestä sääliksi jo.

        Älä selitä!
        Hirviö tässä ei ole muuta kuin sinun pikku joulunvastustajamonsteriasenteesi, joka sulaa kuin voisilmäpullan silmäke minun lämpööni.

        Sinä nauttisit ja paljon nauttisitkin. Piste. :)


      • Ei-ikinä
        Ei-ikinä kirjoitti:

        Älä selitä!
        Hirviö tässä ei ole muuta kuin sinun pikku joulunvastustajamonsteriasenteesi, joka sulaa kuin voisilmäpullan silmäke minun lämpööni.

        Sinä nauttisit ja paljon nauttisitkin. Piste. :)

        ....Mutta koska tulin hivenen röyhkeästi toisen ketjuun rääppimään, häippäsen haaveilemaan syrjemmälle joulusta ja toivon, että suloisella ajatuksella varustettu aloittaja viettäisi jouluaan rakkaansa kanssa :)


      • kaikkieitykkääjoulusta
        Ei-ikinä kirjoitti:

        Älä selitä!
        Hirviö tässä ei ole muuta kuin sinun pikku joulunvastustajamonsteriasenteesi, joka sulaa kuin voisilmäpullan silmäke minun lämpööni.

        Sinä nauttisit ja paljon nauttisitkin. Piste. :)

        Kaikki miehet, juoskaa ja kovaa...! Jouluhirviö tukehduttaa pullillaan esiliinannyöreihin. Alkaa ihan oksettaa. Miksi naiset eivät tajua että tuollainen ei ole edes hauskaa? Näinkö te matamit toimitte, kuvitellen että se mikä teidän mielestä on nautittavaa, olisi nautittavaa myös toisenkin mielestä? Puistattavaa.
        Ps. En ole kaivattusi, älä projisoi harhaasi.


      • Ei-ikinä
        kaikkieitykkääjoulusta kirjoitti:

        Kaikki miehet, juoskaa ja kovaa...! Jouluhirviö tukehduttaa pullillaan esiliinannyöreihin. Alkaa ihan oksettaa. Miksi naiset eivät tajua että tuollainen ei ole edes hauskaa? Näinkö te matamit toimitte, kuvitellen että se mikä teidän mielestä on nautittavaa, olisi nautittavaa myös toisenkin mielestä? Puistattavaa.
        Ps. En ole kaivattusi, älä projisoi harhaasi.

        Ahhahhaa, pakko oli vielä vastauksesi tarkistaa. Arvasin sun tahtovan mun sua jallittaa. Miksi muuten pyörit tämän jouluteeman ja mun ihanan jouluntuoksuisen ajatukseni ympärillä? :}}}
        Pullaketju ei ole mun, kuten ei tämäkään aloitus, joten harhainen olet itse! Omasi taitaa olla :)
        Kerroin jo aiemmin, sinun kanssasi joulua viimeksi viettäisin ja lopuksi pisteenä iin päälle, hyvä on nörtti, uskotaan! Nörtti nyt on, mikä on, ei sitä pysty mitenkään muuttamaan. "Pitääkö mun joka hetki sua täällä rakastaa häh, on kuule paljon muuta tekemistä. Älä aina jaksa rakastaa mua niin paljon (heh heh rakastan sua)"

        Minä olen jouluihminen ja jokainen sitä kanssani viettävä on :)


      • Hänonihanamies

        Rakastan paljon ❤️


      • Kesän.Poika

        Joulu ja Juhannus, siinä ne ajanakselit, jotka loistaa molempiin suuntiin ja kaikkialle. Mutta koitetaan löytää tän syksyn lahjoja nyt ensin ja iloita niistä... Mukavaa joulunvartoilua siis vaan kaikille, se tulee taas huomaamatta! ;]


    • hyväähuomentakin

      Olen joulua rakastava ihminen.
      Huonossa narsistisessa seurassa tunnelma pilalla.

      • Miehestätykkään

        Minäkin pidän joulusta ja mielelläni sen viettäisin rakkaan miehen kanssa <3 minulle ennustettiin, että joulua en vietä yksin.


    • Tuolla menolla joulu on ainakin pilalla, riitelyllä ja hurjalla hössötyksellä.
      Tykkään joulusta. Kynttilät ja jouluvalot tuovat tunnelmaa. Rentoa yhdessä oloa, hyvää ruokaa, ei kiire minnekään. Lapsille joululahjat taitaa olla niitä tärkeimpiä.
      Tietenkin muistaisin rakastani lahjalla. Tykkään enempi ostaa " hyötylahjoja", joille on sitä käyttöä.

      • Alfaromeo2

        Allekirjoitan joulu tiivistelmäsi!
        Juurikin noista asioista joulun hyvämieli syntyy!


      • erinikillä

        Kuulostat valtakunnalta.


      • Luntatupaan15

        Lapset ainaskin tykkää enemmän kovista paketeista. Minkälaisista paketeista sinä tykkäät?


      • Pehmeä paketti..


      • Kova.Paketti

        Eikös se hössötys synny juuri siitä, kun noita kaikkia yritetään toteuttaa?

        Nykyään olen yhä enemmän alkanut arvostaa hössötystä. Tai siis erityisesti niitä, jotka sitä eniten joutuvat harrastamaan, jotta kaikilla olisi sitten se Joulu. Toivottavasti ehtivät muutakin kuin hössöttää.


      • Muistan kun olin pieni niin äiti siivosi yökaudet ennen joulua. Sen takia kun meille tuli vieraita aina jouluksi.
        Itse joskus muinoin aloitin leipomisen jo hyvissä ajoin ennen joulua. Nykyisin saatan tehdä jonkun kakun ja paistan torttuja sitten joulun aikaan.


      • Kova.Paketti

        On haastava laji olla stressaamatta ja hosumatta liikaa. Onnittelut jos joltain onnistuu - en arvostele niitä, joilta ei. Itselläkin mennyt viime sesonkeina aika överiksi, vaikken ~lähes mitään teekään... Pieni hosuminen taas sinänsä kuuluukin asiaan tietyssä vaiheessa - minusta. Mutta onhan se pysähtyminen kuitenkin kaikkein tärkeintä. Kuten yleensäkin.


    • Hanhiauramenieilen

      Joulu on taas kohta ovella. Yksinäiselle ihmiselle joulu on yhtä piinaa. Yksinäisyyttä ja pitkiä pyhiä. Pelottaa ajatella koko joulua!

      • Yksinolosta.pitävä

        En ole toistaiseksi kokenut tuota, mutta mietin: Eikö siitä voisi löytää jotain hyvääkin? Itsekseen, rauhassa olemisesta... Vaikka joidenkin mieluisimpien puuhien toteuttamisesta... Tai vaan olemisesta ja aistimisesta ja ajattelemisesta - ehkä jonkin hienon löytämisestä?

        Mistäpä minä tiedän.

        Olen kyllä aina pitänyt tässä ja muissa kausijuhlissa paljon siitä omasta rauhasta, olemisesta ja tekemisestä, joka on kuitenkin mahdollista samalla kun viettää aikaa toisten lähettyvilläkin.

        Joskus sitä sitten aina miettii, millaista olisi, jos joskus ei olekaan niitä toisia...


    • löoiu

      Tässä kohtaa sanoisin, että unelmoida voi. Vaan miestä ei saa eikä pidä koskaan ostaa, sillä tarulla ei ole pitkää ikää.
      Palvomalla toista ja lupaamalla ylellisen elämän, voi ottaa vastaan tarjouksen, mutta pian huomaa, että unelmissa ei voi elää.

    • pakanaolen

      Älä unta näe!

    • voisinkinkysyä

      Mielenkiintoinen ajatus

    • niillämuutakaamieles

      Ha mies joulukirkkoveneeseen

    • antiteologi

      Jouluihmiset on maailman hirveimpiä tyyppejä. Ne on vähän niinkuin kristinuskokin kautta aikojen, paljon pahaa tehdään ja tehty ns. hyvän varjolla.

      • Hei.vaan.vihaaja

        Suhteellisen ennakkoluuloinen ja ahdasmielinen kommentti... Eikö vähän tuollaisista asenteista juuri ole syntynyt paljon sitä pahaa, hyvän varjolla...? Ollaan itse "hyviä" ja tuomitaan toiset, kategorisesti vieläpä...?


      • sanonpahanvaanettä
        Hei.vaan.vihaaja kirjoitti:

        Suhteellisen ennakkoluuloinen ja ahdasmielinen kommentti... Eikö vähän tuollaisista asenteista juuri ole syntynyt paljon sitä pahaa, hyvän varjolla...? Ollaan itse "hyviä" ja tuomitaan toiset, kategorisesti vieläpä...?

        Kristityt aina ottaa nokkiinsa kritiikistä kun kaikki ei lämpene keskellä talvea vietettävälle materialistiselle pakanajuhlalle kristinuskon kaavussa.


      • Hei.vaan.vihaaja

        Voisit opetella esittämään "kritiikkisi" siinä tapauksessa vähän fiksummin ja osuvammin. Kaikkien jouluihmisten tai maailmanuskonnon vihaaminen siksi, että omasta mielestäsi nykyjoulu on vain "materialistinen pakanajuhla" tms., ei kuulosta kauhean loppuun asti ajatellulta... Ja kun saat kritiikkiä, esität lisää syytöksiä?


      • Hei.vaan.vihaaja

        Ei kaikkien siis tarvitse joulusta pitää, tai kaikista asioista siinä. Ei ihmisryhmiä silti myöskään siksi tarvitse vihata, ettei itse pidä joulusta. Haloo??! x)


    • Yötä-päivää

      Kuulostaa hyvältä. Sinänsähän minulle sopii. Mutta mikäli tarkoititkin jotakuta toista, niin onnea löydäntään! :-)

    • setänasse

      Tarkkana pitää olla miehenkin, että tietää minkälaisen hiivasienen kanssa sitä ollaan käsikynkässä menossa joulukirkkoon. Nyt on jo korkea aika aloitaa tutustuminen tulevaan joulukirkkoon menoa varten, ettei sitten tulevan loppiaisen jälkeen tarvitse sanoa, että pitikin.....

      • aurinkoaloppupäivään

        Auts....tuossapa oli terminologiaa joka nauratti mua....hiivasieni eli naiskuli....:)))))


    • SaaRistolainen_

      Joo mä raaputan tässä jo kirkkovenettä pulpetin kanteen, koht valmis.

    • Odottanutkauansinua

      Oletko se salaperäinen ihailija? Vaalea. Kypsä. Laita salainen viesti vaikka laatikkooni. Kun kuljeskelet ohitseni...

    • munviimejouluinen

      Joulukorttikin on vielä lähettämättä.
      No sen aikaisella nikillä ehkä posti ei osuisi perille.
      Se liittyi eläimiin.

    • tuplakoo

      Oi että miten kiva ajatus. Mietin tuota jo viime joulunakin, vaikka en edes ole kristitty, mutta silti haluaisin mennä hänen kanssaan joulukirkkoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      Yleistä iskelmämusiikista
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe