Ne kissat...

hyikissa

Naisystävän mielestä kissat saa olla kotonaan kaikkialla ja kun minä inhoan niitä karvoja, olen eri mieltä. Kissa sängyssä töllöttämässä kesken rakastelun, mun ei pitäis välittää. Mutta välitä. Enkä halua sitä silloin sänkyyn. Olenko ainut joka ei ymmärrä mitä se siell tekee?

7

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • purinapärinä

      Et ole eri mieltä, sinulla on vain oma kokemuksesi mihin et ole vielä tottunut.
      Totuin vuosien saatossa kissan irtokarvoihin. Alussa en voinut sietää niiden olevan joka puolella. Sekin auttoi paljon kun huomasi irtokarvojen vähenemisen kun itsekin aloin harjata kissaa säännöllisesti ja pitää sen turkkia kunnossa.
      Jos kissa häiritsee sinua petipuuhissa, vie se oven toiselle puolelle ja laita ovi kiinni. Kerro ystävälle että vain siten pystyt keskittymään häneen ja pyydä ymmärtämään tilanne sinun näkökulmasta.
      Jos suhde on pitkäaikaisempi, saatat tottuakin.

    • hyikissasängyssä

      Sitä ei saa laittaa oven ulkopuolelle. Nsiseni mielestä se voi kiehnätä sängyssä silloin kuin mekin 🙄. Tässä asiassa mun mielipide ei merkitse mitään.
      Luulen, että se mun nainen voi jatkaa vuoteessa oloa kattinsa kanssa kaksin. Ja jos en ole 1,5 v.tottunut, en enää totukkaan 😢.

      • purinapärinä

        Jos sinun kohtuullinen mielipide ei ole tärkeä, ei hän pidä sinua muutenkaan niin tärkeänä. Et vaadi kohtuuttomia tai ole heittämässä kissaa talosta. Ainoastaan toiseen huoneeseen että seksi sujuisi ilman häiriöitä. Lopetat naisen kanssa kiehnäämisen niin katsot mitä tahtoo sanoo.


    • hyikissasängyssäEIenää

      Niin taidan tehdä. Kun olen kauniisti sanonut, etten pidä siitä, että kissa änkeää naamalle tai kyöhnää posken vieressä tai iholla muuten kesken parhaimman hetken, niin voi ärsytys, fiilis loppuu siihen. Asiasta ei voi edes puhua, kun menee herneet nenään. Oven taakse sitä ei saa laittaa. Vessaankin se pitäisi laskea istumaan syliin pöntöllä istuessa 🙄🙄. Siihen en suostu. Edes vessarauha on oltava. Ehkä hänen on parempi olla kahden mirrinsä kanssa. Harmi vain, hän on saanut aikaan sen, etten tiedä haluanko koskaan naisystävää jolla lemmikki, jos ne tai se on sängyssäkin kanssamme 🤔🤔.

      • purinapärinä

        Ihmisiä eläimineen on paljonkin, jotka ymmärtävät että lemmikillä on paikkansa kodissa. Eikä niiden tarvi päästä joka paikkaan. Se ei tee niistä vähemmän rakkaita ollenkaan. Se on tietysti harmi että muuten hyvä suhde rikkoutuisi kissan takia.
        Oletko kysyny hyvää syytä miksi eläintä ei voisi siirtää hetkeksi leikkimään toiseen paikkaan? Pitäähän silläkin olla omaa rauhaisaa tilaa vaikka olisikin sosiaalinen tapaus.
        Tykkään kans kissoista mutta itseenikin häiritsis jos kissa tuijottelee mitä seksitouhuan toisen ihmisen kanssa.


      • hyikissasängyssäEIenääei

        Puhut asiaa. Toi on totta, että on harmi jos suhde loppuu tähän, mutta jos mun mielipiteellä ei ole minkää vertaa merkitystä, niin ei taida olla mullakaan.
        Toivottavasti musta ei tuu mitää kissavihaajaa..


    • Alskdkfjhg

      Ehkä hänellä in mielenterveyden ongelmia? Onko hänellä kaikki hyvin?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe