Vikavalo avensiksessa

Piirainenk

Mulla on-01 vvt 1.8 farkku anjovis missä palaa vikavalo. Koodi ilmoittaa että kone käy laihalla seoksella.. Voisiko vika olla lambdassa? Merkkihuollossa ei osattu mitään yhtä vikaa määrittää.

11

1092

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3113

No on se kumma, jos ei merkkihuollossa osata korjata. Vois olla ilmasassamittari, vois kokeilla jonkun tutun autosta ehjällä. Tosin vikavalo pitäisi varmaan nollata samalla.

• Piirainenk

Toyotalla epäiltiin murtumaa pakoputkessa tai vikaa pakosarjassa taikka juurikin ilmamassamittaria. Kaikki on vaan niin kalliita korjauksia merkkihuollossa etten viittiny arvaamalla alkaa korjuuttaa..

• Luultavastii

Ehkä massa mitsku paskana jos ei ole egr venttiili tai takaisku venttiili venakopassa karstainen?

• ei.ollenkaan
        Luultavastii kirjoitti:

Ehkä massa mitsku paskana jos ei ole egr venttiili tai takaisku venttiili venakopassa karstainen?

Ei oo egr-venttiiliä.

• jälkiviisaton

Sit se on ilmamäärä antura joka on sökö, mutta varmasti vielä kuitenkin!

• mersumies2

Pikainen yhteys Kuusakoskelle. Siellä Tohjolle annetaan kivuton loppu.

• 5115

No ei se oo kivuton omistajalle

• putketruostuupuhki

Veikkaan myös pakosarjaa, vanhemmiten ruostuu rikki, parikin olen jo ehtinyt vaihtamaan ja takaputkia tietenkin enemmän. ikävä vaihtaa eikä tule halvaksi.

• Sama-Vika

Pariin kertaan on identtinen vika korjaantunut ilmamassamittarin puhdistuttamisella vm 2000 1.6:ssa. Lambda-anturin vaihdon hinta-arvio oli muistaakseni 400€ ja sitä ei pikahuoltopuoli ottanut hoitaakseen kun kertoi että aina välillä vastaan tulee sen perusteellisesti juuttunut tapaus. Eli tar's korjauttaa varsinaisen huollon puolella mutta kuuleman mukaan ei olisi amerikantemppu vaihtaa itsekin?

• Sama-Vika

jatkoa...
        Eli käsittääkseni varsinainen vika on siellä anturissa ja se alkaa ensi oireilemaan siten että varsin pienikin alkava epäpuhtaus ilmamassamittarissa saa vikakoodisn nousemaan.

En siis tiedä asiasta yhtään mitään mutta vika on saatu siis pois aina ilmamassamittarin putsauksella. Huollon arvaus on että anturi oikuttelee...

• Inhaahommaa

On muuten tylsimpiä huoltohommia nuo pakoputken rassaamiset. Ruostetta ja kuraa kaikkialla ja osat ei irtoa kunnolla eikä ainakaan ehjinä. Minä annan suosiolla korjaamon tehdä. Kyllä ne sitten aina vaihtaa vähän enemmän kuin olisi tarpeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3976
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1899
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1364
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1296
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1185
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1031
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      941
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      333
      914
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      901
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      892
    Aihe