Ihmiset on omituisia :P

Luin keskustelua eri alojen palkoista yhestä lehdestä. On se kumma, että jos tavis kehtaa valittaa palkastaan niin johan on joku toinen natisemassa, että miksi et lukenu itseäsi korkeampaan virkaan.
Tämmösistä jutuista tulee vaan se mieleen, että jos kaikki ihmiset olis herroja, johtajia tai vaikkapa lääkäreitä, niin kuka tekisi nuo " likaisemmat" työt??
Olis se, kun maailma hukkuis esim. paskaan kun ei olisi ketään joka tyhjentäis noi likakaivot tai sitten siivoais muuten vaan. Ei olisi hoitajia eikä muitakaan perusduunareita :))

Tämmösin miettein tänään....Mukavaa viikonloppua kaikille :))

83

562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä kaikki ammatit ja työt ovat tärkeitä minunkin mielestä.

• Niin..ku tulee väkisinkin sellainenkin kuva, että jos et ole korkeasti koulutettu, niin mitään ei saa sanoa/vaatia. Kaikkia ammatteja pitää arvostaa ja siitä pitää saada sellainen palkka millä ihmiset pärjää.

• tinttu-liina kirjoitti:

Niin..ku tulee väkisinkin sellainenkin kuva, että jos et ole korkeasti koulutettu, niin mitään ei saa sanoa/vaatia. Kaikkia ammatteja pitää arvostaa ja siitä pitää saada sellainen palkka millä ihmiset pärjää.

Ja onhan nyt älyä muillakin, kuin vain korkeasti koulutetuilla.. Älyä on monenlaista, jos nyt saatte selvää minun selityksestä..😃

• Kittie-chihu-81 kirjoitti:

Ja onhan nyt älyä muillakin, kuin vain korkeasti koulutetuilla.. Älyä on monenlaista, jos nyt saatte selvää minun selityksestä..😃

Nii..eihän ammatinvalinta ole mikään fiksuuskysymys :)

• Pugya
        Kittie-chihu-81 kirjoitti:

Ei tuosta kukaan mitään ymmärrä.

• Osuit asian ytimeen Lananen :-) Meitsikin aikoo jäädä koti-iskäksi tulevaisuudessa että välttyy tuollaisilta ongelmilta..

• Ai muksua hoitamaan..? :)) Miten mulle iski heti koominen kuva silmien eteen, missä Butsi essu edessään, tuttipullo toisessa kädessään ja kainalossa kakkavaipoissa rääkyvä kakru :)) Nostan hattua sulle ;)

• kansan-puolesta

Koti-isän homma on yes, mutta jos ajattelet jatkuvaa toimeentuloa, niin koulutuksen kautta rakentamaan maailmaa, sillä voit turvata lastesikin tulevaisuutta.
        Sanokaa että en jää tänne ehkä en ole tarpeeksi fiksu.

• kansan-puolesta kirjoitti:

Koti-isän homma on yes, mutta jos ajattelet jatkuvaa toimeentuloa, niin koulutuksen kautta rakentamaan maailmaa, sillä voit turvata lastesikin tulevaisuutta.
        Sanokaa että en jää tänne ehkä en ole tarpeeksi fiksu.

No tää sälli on toisen vuoden yliopisto-opiskelija vaikkei äly täällä pahemmin paistakaan :-) Ilman vanhempia kasvaneena vakaa aikomus on kuitenkin olla omien lasten kanssa kotona sitten joskus, kun sekin on eräänlainen panostus jälkeläisten elämään..

• butch-cassidy kirjoitti:

No tää sälli on toisen vuoden yliopisto-opiskelija vaikkei äly täällä pahemmin paistakaan :-) Ilman vanhempia kasvaneena vakaa aikomus on kuitenkin olla omien lasten kanssa kotona sitten joskus, kun sekin on eräänlainen panostus jälkeläisten elämään..

Oikea asenne! Se että suo lapsille aikaa, niin antaa enemmän ku mikään muu.

Oikea asenne! Se että suo lapsille aikaa, niin antaa enemmän ku mikään muu.

No jossakin on meitsilläkin edelleen etäinen muistikuva kuinka sitä vaahtosammuttimen kokoisena sällinä kiipesi iskän ja äiskän keskelle nukkumaan. Sitä samaa turvallisuudentunnetta sitten meikän ja Arielin käkkäräpäille joskus 2020 tienoilla.. ;-)

• Butsista tulee varmasti hyvä iskä :))

Butsista tulee varmasti hyvä iskä :))

Pitää vaan saada toi äiskä vakuuttumaan vielä.. ;-)

Pitää vaan saada toi äiskä vakuuttumaan vielä.. ;-)

:)) Siinä sulla on urakkaa..No, onhan sulla aikaa siihen noin kolme vuotta ;)

Naisen neuvo sulle sulle..tuputtamalla ei tuu ku kaulimesta ..vai eikös teille ollu lapio tutumpi ;)))

Naisen neuvo sulle sulle..tuputtamalla ei tuu ku kaulimesta ..vai eikös teille ollu lapio tutumpi ;)))

No meitsillä on ikuinen muisto hiusrajassa tytsin kiivaudesta. Nykyään toi väistely kylläkin onnistuu jo hiukkasen paremmin, että että.. ;-D

No meitsillä on ikuinen muisto hiusrajassa tytsin kiivaudesta. Nykyään toi väistely kylläkin onnistuu jo hiukkasen paremmin, että että.. ;-D

Mite hitto tohon edelliseen viestiin tuli noin kaameen paljon sulle-sanoja :]Mun ajatukset näköjää karkaa ny ;)

Pistät vaa piiloon kaikki raskaat ja terävät kapineet ;)

Haha :)) Ei tule tapahtumaan...

• Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Haha :)) Ei tule tapahtumaan...

:)) Butsi ei tunnu olevan luovuttajatyyppiä ;))

No jossakin on meitsilläkin edelleen etäinen muistikuva kuinka sitä vaahtosammuttimen kokoisena sällinä kiipesi iskän ja äiskän keskelle nukkumaan. Sitä samaa turvallisuudentunnetta sitten meikän ja Arielin käkkäräpäille joskus 2020 tienoilla.. ;-)

Tota noin... Sä farbu vaihdat korkeintaan mun ja Arielin skidein vaippoi ;) Ts. sä et heitä tee...

• Outoa, että Arielin viesti oli poistettu. Taitaa olla sekasin se kone joka asiattomia poistelee..

• Käyriö
        tinttu-liina kirjoitti:

Ai muksua hoitamaan..? :)) Miten mulle iski heti koominen kuva silmien eteen, missä Butsi essu edessään, tuttipullo toisessa kädessään ja kainalossa kakkavaipoissa rääkyvä kakru :)) Nostan hattua sulle ;)

Taas tuota samaa trollausta joka ei liity mitenkään aiheeseen.

• kansan-puolesta

Avaus oli ihan hyvä, jos kaikki olisivat kapitalisteja, niin ketkä tekisivät työt?

Koulutus ei tarkoita sitä, että on osaava ja ahkera siksi ahkeruudesta ja osaamisesta pitäisi oikeastaan maksaa enemmän kuin koulupapereista.

Anteeksi, että sekaannuin tänne, puolustetaan yhteiskunnan heikompiosaisia heille ei anneta yhtään enempää kuin lain salliman vähimmäismäärän.

• Totta. Ja jos se tavallinen duunari kävelis ovesta ulos, niin johan koko firma menis nurin.

Ja mukavaa kun otit keskusteluun osaa. Nämä rek.kirjoittajien jutut kun ei ole rajattu vain rekatuille :) Kaikki ollaan ihan tavallisia ihmisiä. Rekatut vaan käyttää vakituista nimeä.

• syksyisiä_mietteitä

Omille tyttärille olen koittanut saarnata opintojen tärkeydestä, vähemmän kouluja käyneille kun tuppaa jäämään raskaammat ja heikommin palkatut hommat.

• Niin se on. Nykyään kyllä korkeasti koulutetuillakin on vaikeuksia löytää oman alansa töitä. Se on kyllä niin kurja juttu.

• kansan-puolesta

Taas tulin "pilaamaan" hyvän keskustelun.

Korkeastikoulutettu saa töitä jos koulutus on suuntautunut sellaiselle taholle missä on kysyntää.
        Esim kirjastonhoitajille ja vuoriston tutkijoille ei helposti löydy töitä.
        Oikealla opiskelulla voi pyörittää pääkaupunkiseudulla kolmea yritystä kuten hymm no esim minun poika.

Korkeastikoulutettu saa töitä jos koulutus on suuntautunut sellaiselle taholle missä on kysyntää.
        Oikealla opiskelulla voi pyörittää pääkaupunkiseudulla kolmea yritystä kuten hymm no esim minun poika.

No toi on paljolti humanististen alojen ongelma kun taas esimerkiksi taloustieteilijöille ja lääkäreille löytyy hyvinkin helposti töitä..

No mitä olen kuullut, niin opiskelujen alussa on kysyntää, mutta kun valmistuu, niin asiat ovatkin muuttuneet. Aika moni joutuu hankkimaan useamman koulutuksen.
        Tietysti on just näitä, mitä Butsikin jo vähän mainitsi eli lääkärit ja tietysti hoitajat ym...

• Ehkä tärkeintä on luoda suhteita työelämään heti opintojen alusta lähtien. Mun onnistui saada todella hyvin mun koulutusta vastaava kesätyöpaikka, kun otin suoraan yhteyttä sinne, minne haaveilin joskus pääseväni. Ja annoin mun motivaation näkyä... :))

Ehkä tärkeintä on luoda suhteita työelämään heti opintojen alusta lähtien. Mun onnistui saada todella hyvin mun koulutusta vastaava kesätyöpaikka, kun otin suoraan yhteyttä sinne, minne haaveilin joskus pääseväni. Ja annoin mun motivaation näkyä... :))

Kiva, että sulla kävi siinä mielessä hyvin :)
        Tunnen muutaman nuoren, jotka joutuivat menemään kesätöihin ihan muihin hommiin ku mitä alaa opiskelivat. Hakijoita kun on paljon..

• syksyisiä_mietteitä
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Ehkä tärkeintä on luoda suhteita työelämään heti opintojen alusta lähtien. Mun onnistui saada todella hyvin mun koulutusta vastaava kesätyöpaikka, kun otin suoraan yhteyttä sinne, minne haaveilin joskus pääseväni. Ja annoin mun motivaation näkyä... :))

Hatunnoston arvoista toimintaa, aloitteellisuudesta jää hyvä vaikutelma työnantajalle. Kesätyöntekijöitä palkanneena tässä puhun:)

Kiva, että sulla kävi siinä mielessä hyvin :)
        Tunnen muutaman nuoren, jotka joutuivat menemään kesätöihin ihan muihin hommiin ku mitä alaa opiskelivat. Hakijoita kun on paljon..

No jotkut alat tarjoo selkeesti paremmat valmiudet työllistymiseen...

• No toisinaan käy kuiteski tsäkä. Mut otettiin ekaan duunipaikkaan mitä mä hain, kävin vaan haastattelus ja se oli sit siinä... :)

• artagnan kirjoitti:

No jotkut alat tarjoo selkeesti paremmat valmiudet työllistymiseen...

Niin..monet työpaikat myös vaativat pitkää kokemusta, jota nuorilla ei edes voi olla.

• Toi mun otsikko oli vähän hassu...ku jos oikeesti aattelee, niin ollaanhan me kaikki ihmiset jollain lailla omituisia otuksia :))

Mulle joskus yks ihminen sanoi huumorimielessä, että mä olen sitten omituinen höpöttäjä ;))))

• No kyllä meissä kaikissa on omituisuuksia, sekä niitä hyviä piirteitä..😊

No kyllä meissä kaikissa on omituisuuksia, sekä niitä hyviä piirteitä..😊

Voi noi omituisuudetki olla hyviä piirteitä ;)) Persoonallisia ainakin :))

Voi noi omituisuudetki olla hyviä piirteitä ;)) Persoonallisia ainakin :))

On kyllä, kunhan nyt ei ole liian pöpi..😃

On kyllä, kunhan nyt ei ole liian pöpi..😃

No ei pöpijuttuja sentäs :))

No ei pöpijuttuja sentäs :))

No palstan pöpein on kyllä ripulisti.😄

No eipä se kauaa herjojensa kanssa tuossa alapuolella viihtynyt, kun automaatti taisi poistaa hetimmiten.. :-D

No eipä se kauaa herjojensa kanssa tuossa alapuolella viihtynyt, kun automaatti taisi poistaa hetimmiten.. :-D

Saisi automaatti poistaa koko ukon palstalta, ei kyllä kukaan itkisi perään..😃

Tuossahan tuo kävi inisemässä :))
        Se itkuvirsi kyllä lähti ku kuppa töölöstä :))

• Todellakin inisee kuin pikkulapsi..😆😅😄

Todellakin inisee kuin pikkulapsi..😆😅😄

Sitä kismittää, ku se joutuu omissa aloituksissaan vastailemaan itelleen ja meillä taas on useampi kirjoittaja :)

Se teksti oli sen oloista, että siel ressu naama punaisena hyppi tasajalkaa ja sadatteli meidät hevon kuuseen :D

Sitä kismittää, ku se joutuu omissa aloituksissaan vastailemaan itelleen ja meillä taas on useampi kirjoittaja :)

Se teksti oli sen oloista, että siel ressu naama punaisena hyppi tasajalkaa ja sadatteli meidät hevon kuuseen :D

Ja suuttuessaan se käyttäytyy, kuten aina, kuin pois pilattu pikku lapsi..😅😅

• TosirealistiKokkolan

Voi saatana mitä typerää suomenkieltä: "Ihmiset on jne......."
      Ihmiset ovat ja ihminen on... Opettele saa..na edes suomenkielen perusteet - yksikkö ja monikko...
      Hah hah haaa!!!...

• Opettele sinä tavoille, aikuinen ihminen on kuin pikku kakara.

• Mikset mene oikeasti hoitoon? Aikuinen ihminen kyttää jotain mitätöntä kirjoitustapaa. Tiedoks sulle, että näihin hupijuttuihin kirjoitan just niinku huvittaa ja virallisiin käytän oikeaa kirjoituskieltä.

Hanki elämä!

Mikset mene oikeasti hoitoon? Aikuinen ihminen kyttää jotain mitätöntä kirjoitustapaa. Tiedoks sulle, että näihin hupijuttuihin kirjoitan just niinku huvittaa ja virallisiin käytän oikeaa kirjoituskieltä.

Hanki elämä!

Edelleen ihmetyttää miksei tuon ukon perhe/sukulaiset tee jotain? On kyllä niin hullua ja sairasta käytöstä..

Edelleen ihmetyttää miksei tuon ukon perhe/sukulaiset tee jotain? On kyllä niin hullua ja sairasta käytöstä..

Mä oon nyt sillä tuulella, että jos toi ukko olis mun silmien eessä, niin kyllä lätty lätisis! :/

Mä oon nyt sillä tuulella, että jos toi ukko olis mun silmien eessä, niin kyllä lätty lätisis! :/

Uskon, huono piirre ukossa, kun ei osaa kuin ärsyttää.. Turpiin saanti olisi sille kyllä oikein..

Uskon, huono piirre ukossa, kun ei osaa kuin ärsyttää.. Turpiin saanti olisi sille kyllä oikein..

Ois se oikein :/ Niinku tässä maailmassa ei olis suurempiakin ongelmia ku jotku hemmetin sanamuodot. :/
        Reppana on sekaisin ku käkikello, niin tuollasta se sitten on. Tahallaan tahtoo ärsyttää ihmisiä. :/

Eihän tollasesta m******a tarttis välittää, mutta nyt en jaksa tollasta paskaa!

Ois se oikein :/ Niinku tässä maailmassa ei olis suurempiakin ongelmia ku jotku hemmetin sanamuodot. :/
        Reppana on sekaisin ku käkikello, niin tuollasta se sitten on. Tahallaan tahtoo ärsyttää ihmisiä. :/

Eihän tollasesta m******a tarttis välittää, mutta nyt en jaksa tollasta paskaa!

Terve se ei varmaan koskaan ole ollut, kasvatus mennyt kieroon...

• Ei millään pahalla, mutta sun kannattaa sisäistää oikeakielisyyden perusteet, ennen kuin alat neuvoa muita. Sun tekstin alku korjattuna: Voi saatana, (pilkku puuttuu) miten (et voi käyttää mitä-sanaa tässä yhteydessä) typerää suomenkieltä.

Kirjoitin äidinkielestä laudaturin, samoin englannista, venäjästä ja ruotsista. Eli seuraavan kerran kun isottelet sun kielitaidolla, niin pidä ainakin se huoli, ettei mun tarvitse ryhtyä korjaamaan sun sikailuja jälkikäteen, jooko?

Ei millään pahalla, mutta sun kannattaa sisäistää oikeakielisyyden perusteet, ennen kuin alat neuvoa muita. Sun tekstin alku korjattuna: Voi saatana, (pilkku puuttuu) miten (et voi käyttää mitä-sanaa tässä yhteydessä) typerää suomenkieltä.

Kirjoitin äidinkielestä laudaturin, samoin englannista, venäjästä ja ruotsista. Eli seuraavan kerran kun isottelet sun kielitaidolla, niin pidä ainakin se huoli, ettei mun tarvitse ryhtyä korjaamaan sun sikailuja jälkikäteen, jooko?

Sä oot kyllä niin mainio tyttö!! Annoit tuolle sontakasalle hyvin takas :))

• peukun_paikka
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta sun kannattaa sisäistää oikeakielisyyden perusteet, ennen kuin alat neuvoa muita. Sun tekstin alku korjattuna: Voi saatana, (pilkku puuttuu) miten (et voi käyttää mitä-sanaa tässä yhteydessä) typerää suomenkieltä.

Kas Tahavo sai kunnolla nenilleen.

Tuon äijän kuivatuksen sietääkin saada nenilleen..

• Ai hitsit et mä sain mageet naurut :D Ressukanki kantsii päntätä pilkkusääntöi...

• Tahvoa_nöyryytetään

Miltä Tahvo tuntuu kun lukioikäinen sivaltaa? Ottaako itsetunnon päälle?

• Aiheetta
        tinttu-liina kirjoitti:

Sä oot kyllä niin mainio tyttö!! Annoit tuolle sontakasalle hyvin takas :))

Rekisteröity trolli haukkuu rekisteröimätöntä keskustelijaa monella nimimerkillä ja jatkaa haukkumista uudella palstalla onko asiattomanpaa nähty !

• Aiheetta kirjoitti:

Rekisteröity trolli haukkuu rekisteröimätöntä keskustelijaa monella nimimerkillä ja jatkaa haukkumista uudella palstalla onko asiattomanpaa nähty !

No sä läträät ny kaksin käsin samaa skeidaa. Tota noin... Tää on vaan tällainen surkee kaupunkipalsta, ei tästä kandee tehdä itelleen mitään elämää suurempaa projektii... :)

• Voi herrajestas :))) Tää alkaa olla todella koomista :)) mene hyvä ihminen hetkeks lepäämään...älä unohda lääkettä.

Voi herrajestas :))) Tää alkaa olla todella koomista :)) mene hyvä ihminen hetkeks lepäämään...älä unohda lääkettä.

No hupsis..tää viesti piti mennä tälle perheelliselle inisijälle :))

• Juu..minun alotuksiani on..entäs sitten!!?? Ymmärrätkö kuinka sairailta noi sun jutut kuulostaa..sääliks käy, mut vaan melkein.

• Aiheetta kirjoitti:

Se ukko on kyllä haukkunsa ansainnut..

Se ukko on kyllä haukkunsa ansainnut..

No kuule toi urpo tuskin piittaa OIKEASTI jonkun nimittelystä. Kunhan nyt yrittää tuossa vinkua, ku sitä jurppii aamulääkkeen unohtaminen :)) Antaa sen itkeä..nessua ei nyt tarjota ;)

• Nämä viestit menee jostai syytä eri kohtaan ku on meinannu :O Miten toi mun vastaus meni tuonne ylemmäs????

• No jos sitä harmittaa ukon puolesta, niin menköön sille lepertelemään.😄

No jos sitä harmittaa ukon puolesta, niin menköön sille lepertelemään.😄

No ei sitä harmita mikään muu kuin meidän täällä oleminen..Ottanu silmätikukseen, ku ei saa sormeaan pois peffastaan :))

No ei sitä harmita mikään muu kuin meidän täällä oleminen..Ottanu silmätikukseen, ku ei saa sormeaan pois peffastaan :))

Juu, huomaa kyllä että sillä on pakkomielle meidän jutuista.. Kyllä näitä outoja piisaa...

• tyylistä_jo_tuntee

Se on käsinukke, monien Kokkola-aiheisten ketjujen yksinäinen väsääjä. Sosiaalisesti eristäytynyt reppana.

• Mikä ongelma sillä on? Joitamaton mielenterveys ainakin..

• Käsinukkeko siis on tämä kla-juttujen väsääjä..Eipä tullu ees mieleen tuo. :)
        Reppana se kyllä on...

• käsinukkepa_hyvinkin

Eikö teissä herätä ihmetystä miten tietyt aiheet keräävät kommentteja? Varsin pitkäveteisetkin. Juttu soljuu eteenpäin, aiheesta ei eksytä. Yhden ihmisen teatteria se on, käsinukeista ja kunniatauluista höpisijän. Vainoharhainen se ainakin on, herkkä ja yksinäinen. Perheetön mies todennäköisesti, naiset ei näillä päätään sekota.

• käsinukkepa_hyvinkin kirjoitti:

Eikö teissä herätä ihmetystä miten tietyt aiheet keräävät kommentteja? Varsin pitkäveteisetkin. Juttu soljuu eteenpäin, aiheesta ei eksytä. Yhden ihmisen teatteria se on, käsinukeista ja kunniatauluista höpisijän. Vainoharhainen se ainakin on, herkkä ja yksinäinen. Perheetön mies todennäköisesti, naiset ei näillä päätään sekota.

No kyllä mä olen huomannut, että joku väsäilee kla-aiheisia aloituksia ja vastailee itse niihin. Yrittää muutella kirjotustapaa, mut eipä ole onnistunut. Sitä vaan en tajunnu aatella, että se on tämä sama hyypiö joka on ennenki hypänny perässä haukkumassa. Nii..tuli joskus vastailtua rekkaamattomienkin aloituksiin, mut just tuon tyypin takia ei enää viitsi.

• Miten nämä viestit menee sinne sun tänne.. :/ Nytki mun vastaus meni tohon ylös.

• käsinukkepa_hyvinkin kirjoitti:

Olen huomannut, outo tyyppi..

• kello_sekaisin
        tinttu-liina kirjoitti:

Miten nämä viestit menee sinne sun tänne.. :/ Nytki mun vastaus meni tohon ylös.

Huomatkaa aika!! Kommentoitu viesti oli lähetetty 2 min. vastausta myöhemmin, hajoaako nyt koko suomi24 kikkare?

• omituista__
        kello_sekaisin kirjoitti:

Huomatkaa aika!! Kommentoitu viesti oli lähetetty 2 min. vastausta myöhemmin, hajoaako nyt koko suomi24 kikkare?

Lähetetty klo 20:05 mutta suomi24 kello näyttää 20:12!

• kello_sekaisin kirjoitti:

Siihen loppuis löpinät :))

Siihen loppuis löpinät :))

Usein kyllä tökkii tämä sivu..

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7669
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1915
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      819
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe