JYSK Suomen surkein nettimyymälä!

Hitto-ei-uskoisi

Euroopan hitain pulju.
Toimitusaika 3 - 7 vuorokautta? Ilmoittavat. Mutta.

Tilauksestani, suht arvokas, on kaksi viikkoa ja kun aloin tiedustelemaan sähköpostitse mikä tilauksen tila? Automatic ilmoitti, että palvelussamme on ruuhkaa??? Pyrimme vastaamaan 48 tunnin sisällä.
Siis sähköpostipalvelussa ruuhkaa???

Miksi eivät kerro, että ei ole henkilökuntaa!
Vastatako asiakkaiden "tyhmiin" kysymyksiin. Ja saahan siten pelattua aikaa.

Toistin tiedusteluni eilen aamulla. Johon myös tuli bumeranki "palvelussa ruuhkaa".
Tänään iltapäivän lopuilla Jysk asiakaspalvelusta vastasivat, etteivät ymmärrä viivästyksen syytä,
koska eivät ole saaneet yhteyttä keskusvarastoon joka ei ole vastannut tiedusteluun!
Jysk asiakaspalvelu - Jysk varasto, ei yhteyttä keskenään?

Ovatko kaikki keskusvaraston työtekijät kuolleet johonkin myrkytykseen? Makaavat siellä pitkin lattioita kuin saimaan hylkeet kallioilla?

Onneksi viestini ymmärrettiin, että tilaus tuli perutuksi.
Seuraavaksi saan jännätä milloin saan rahani noin 200 euroa takaisin? Joko jouluksi?

Jännä, että esim Saksasta minulle on toimitettu tilauksia jopa kolmessa vuorokaudessa. Suomessakin pääasiassa alle viikossa.

JYSK suomen surkein ja hitain nettimyymälä. En suosittele kenellekään.
Sisustusjutut joita olin tilaamassa, löytyi verkkokaupan puolelta. Myymälöistä vain osa.

1

659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei AP!
      Aihe: Valitus tilauksesta [Tilausnumero] – Toimitusvirhe / Viallinen tuote
      Hyvä [verkkokaupan nimi] asiakaspalvelu,
      Tilasin verkkokaupastanne [päivämäärä] tuotteet [tilatut tuotteet] tilausnumerolla [tilausnumero]. Valitettavasti tilaustani koskee seuraava ongelma:
      (Valitse tilanteen mukaan)
      En ole saanut tilaustani, vaikka arvioitu toimitusaika on jo ylittynyt.
      Sain väärän tuotteen.
      Tuote on viallinen / vaurioitunut.
      Tilauksestani puuttuu tuotteita.
      Toivon, että voitte korjata asian pikaisesti. Mikäli kyseessä on toimitusongelma, haluan tiedon siitä, milloin voin odottaa tilaustani. Jos tuote on viallinen tai väärä, pyydän ohjeita palautukseen tai vaihtoon.
      Odotan pikaista vastaustanne ja asian ratkaisemista mahdollisimman pian.
      Ystävällisin terveisin,
      [Nimesi]
      [Sähköpostiosoitteesi]
      [Puhelinnumerosi]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

      Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2503
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

      Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1748
    3. Kysy jotain kaivatultasi

      Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

      1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1583
    5. Kesä, kesä!

      Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1005
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

      Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      958
    7. Minkälaisesta seksistä

      haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      891
    8. Tarkkanäköisyys

      Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      856
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

      Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      854
    10. Milloin viimeksi

      Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      818
    Aihe