Kouvolan kovin risumies?

Nipa.the.man

Kuka roudaa rajuimat risut yöllä pururadan maastoon? Kenellä heiluu hampaat yössä?

35

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • räksytälissää

      edelleen sulla jota 70v mies veti turpiin.

    • Tumpelo..87

      Minulla isoin risu hanurissa ,,=) tulkaa ihailemaan valkealan absille hupiukkoa

      • teejotakin

        sulla on tylsää?
        niin mullakin välillä :D
        mikset mene mulliin?
        oletko muijaa vailla?
        kyllä sä löydät!
        tsemppiä vaan sulle Tuomo.


      • tsemppiäsinulle

        Tuomo................hei?
        Miksi puhut mulligansista?
        Et sä sieltä ehkä löydä etsimääsi seuraa? Mutta pysy palstalla ja
        juttele. tarvit seuraa? sulla on yksinäistä? Tiedän tunteen!
        Kasaa itsesi ja mieti jotain muuta kuin tätä.
        Löydät kyllä kumppanin kun vain maltat!

        Jos tarvitset hjelppiä, löydät minut täältä.


      • tumpelo..87

        Miun viestini poistetaan..mammanpojan viestit saa jäädä!!! Saan mullista aina naista...mamman poika matkija vetäköön yksinäisyyksissään risun ahteriinsa!!=)


      • tumpelo..87

        Tänään tuuppaan kokonaisen saunavihdan hanuriin valkealan absilla!!==) jos vaan mopoautossa riittää pensa ajella sinne asti. mullista unta taas näin, mutta tänään absilla tapahtuu kun minä mammanpojista suurin tulee paikalle!!==)


    • tietäväinenmiäs

      onko koiralla kuitenkin se ison mitä imet??

    • Naturjelous

      Entä... kuka prkl dumppaa jääkaappeja luontoon, hä? Mitä v.itu väliä on biohajoavalla luonnon aineella, minä tilaan sinne pururadalle 13t lehmänpaskaa, levittele sitä niin sinne kasvaa niitty.

    • hengenviljelijä

      Olipa innostunut ihminen kun viihtyi noin kovasti.... palkattomassa vuorotyössä

    • RisunjemmauksenSM

      Kas kun tosta ei tehty uutta kansallisurheililajia akankannon maineen jo hieman hiipuessa?
      Kilpailijoille annetaan iso kasa risuja, ja yö aikaa jemmata ne jonnekin aidattuun metsikköön. Klo 6:00 käydään sit metsässä kattomassa et löytyykö kenenkään, joka sai koko kasansa jemmattua, risuja sieltä pöpeliköstä.

      Jos jonkun risut/tisuja löytyy, rangaistus on: Kurkkusuorana huutoa 15 minuuttia asennossa seisoen. (asennon saa päättää itse. Mut ei mielellään mitään homoeroottisia asentoja, tai siit seuraa 5 minuuttia lisähuutoa.).

      Ja se/he joiden risuja ei löytyny, voittaa mäyräkoiran,tai jonku muun kansallisperinteen mukaisen hyödyllisen palkinnon.

      Ja stendarin käyttö, sun muit savumerkit, lasketaan dopingiks jotka johtaa kilpailukieltoon.

    • risutkyytiin
      • tumpelo..87

        Kultasulalla kun sivelen paikat niin melkoinen osa noistakin risuista uppoaa hanuriin!!==) melkoisen rapea sonta vaan sitten tulee mutta onhan se sen arvoinen ja valkealan absilla on pehmoista paperia!!=)


      • tumpelo..87

        mammanpoika haaveilee minusta risut perseessä...oksettava nössö nyhverö!!=)


      • tumpelo..87

        Täällä valkealan absilla pepaa pyörittelen ja koivunoksat kivasti suhisee kannikoiden välissä!!=) aika iihqu olo. eikun mulliin kaatamaan vanhaa lihaa, muutahan en sieltä saa!!=). sellainen sankari olen


      • Tumpelo..87

        Mammanpojat poistaa viestini kateuksissaan!! Onnekai mulllista saan aina ja olen pepun heilutuksen mestari!!=)


      • Tumpelo..87

        Luontoon dumpatun jääkaapin seuraavaksi tuuppaan kultasulalla kostutettuun hanuriin!!=) sen verran luontoihminen olen kun mullista en ole saanut kuin luonnottomia tauteja!!=) valkealan absilla tavataan, turistaan tarinoita tussuista mitä ikinä emme ole saaneet!!=) paikalle tulen jos mopoauto suostuu käynnistymään, muutoin ihana kokemus jääkaapin kanssa jää näyttämättä ihanille poitsuille ja vielä se suloinen pepun heilautus päälle!==) siihen ne ihanat puppelipojut aina lankeaa ja sitten meillä on niin ihanaa yhdessä


      • tumpelo..87

        mamman poika poistaa viestini..puumolo perseessään kateellinen minulle...kouvolan saaja kuninkaalle!!=)


      • tumpelo..87

        kuka siis voittaa minut!!=) Eniten olen risuja työntänyt hanuriini ja valkealan absin porukka kruunasi jopa saajakuninkaaksi!!=) oksanippu persiissäni vippailen pitkin valkealaa ja saan suunnattomasti kunnioitusta!!=) tosi hienoa ja näkisitte vielä tuon mammanpoikamaisen pepun pyöräytykseni, sehän lupaa ihanaa sutinaa absin saniteettitiloissa tänään illasta!!=)


    • tumpelo..87

      Nyt ei mopoautoni civikki lähtenyt tutusti rallattamaan, niin joudun leveällä askelella tallailemaan valkealan absille!!=) siellä jo odottelee moni suonikasta heijaria minua ja herkeämötäntä imua!!=). siitä on rekkakuskin helppo jatkaa kun vähän keventelen lastia, nousee peli ylämäessä herkemmin!!=)

    • tumpelo..87

      Pannaria naamaan ja naisjahtiin!!=) antaa matkija mammanpoikien kateellisina kaakattaa...=)

      • tosimieskouvolas

        Niin no. kouvolan neitipojat jumppaa ja mittailee rasvaprosenttiaan
        No toki osa naisista pitää tällaisista naisellisista miehistä.

        Tosimies syö miten haluaa ja on iso, eikä himpula kuten nämä jumppapellet.


    • tumpelo..87

      jäi naisjahti vähän väliin kun rupesi pannarit pyrkimään ulos!!=) valkealan absi oli siinä kohilla ja tapasin vanhan rekkamies tuttuni. imaisin miehen taas tienpäälle ja muutenkin ilta meni hienosti absilla!!=)

      • tosimieskouvolas

        hypi sinä vaan sitä narua ja käy kerrankin ottamassa turpaasi niiltä pannarin syöjiltä, niin opit että keveys ei tuo voimaa, vaan tekee susta rimpulan.
        Kouvoloidi on pilalle hemmoteltu suupaltti jolla iskenyt laihdutusvimma päälle.
        sääliksi käy.

        T ex voimanostaja, salin vahvin.

        ps. ja saa tulla kokeilemaan kuka eniten vonkaa.


    • tumpelo..87

      minä se olen paikkakunnan risukuningas!!=) saa mammanpojat tulla valkealan absille haastamaan!!=)

    • tumpelo..87

      puoliltaöin laittavat valkealan absin kiinni, vaikka meillä pojilla ilta vasta on aluillaan!!=). unohtakaa mulli ja ne naisentapaiset siellä, täällä on paljon hauskempaa seuraa!!=)

    • tumpelo....87

      mamman poika valehtelee ja tuputtaa homojuttujaan..hyi helvata!!! onneksi me tosimiehet naimme naisia mullissa...=)

    • poismuuttanutmies

      oikea tosimies olisi löytänyt itselleen naisen jo aikaa sitten paitsi te paskahousu sinkut jotka asutte isin katon alla vielä parikymppisenä

      • Tumpelo..87

        Kaikki mullin naiset naidaan eka testiksi!! Sitten valkataan sopiva kenen tavara haisee v ähiten sonnalle!!=)


      • Tumpelo..87

        Kuitenkin tykkään eniten niistä kakalta haisevista onkaloista!!=)


      • tumpelo..87

        Reikä kun reikä kunhan naista saa!!=) voisi ola tiukempaa hoikempaa naista....=)


      • tumpelo..87

        Se takimmainen on aina mielessäni, sen verran pieni kun on!!=)


      • Tumpelo..87

        Mitä tiukempi sitä parempi!! Mullin tussukat aika isoja roikkuvia....=)


    • paksumpiparempi

      minä en ainakaan mitään anorektisia luurankoja panisi.
      eivät ole edes kauniita.

      • HoikkaJussi

        Sinä kun menet rannalle niin ensin japanilainen valaanpyyntialus tulee viereesi ja ampuu sinua harppuunalla. Tämän perässä ui sea shepherd järjestön laiva täynnä luonnonsuojelijoita jotka koettaa pelastaa ja hinata sinut takaisin avomerelle.


    • elukka34465787

      miksei luontoon saisi paskantaa?

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe