Ootteko muuten huomanneet, että noi kylän paskanpuhujat ja juoruilijat yrittää niillä toisten mustamaalaamisilla viedä huomion omista ja läheisten vajavaisuuksista ja luurangoista mitä kaapista löytyy? Juoruu just niistä asioista mitä muka joku tekee, missä itte on just se pahin. Koitetaan omat ja läheisten paskat kaataa toisten niskaan, ennen kun asia tulee ilmi. Eli, mitä enempi ihminen juoruaa muista, sitä enempi omasta kaapista löytyy luurankoja !
Juorukelloilla omat luurangot kaapissa
Kiiskiliiski
2
183
Vastaukset
- Paprimiäs
Luvalahdellahan noita hirviöperheitä ja juorukelloja löytyy, heh heh. Varmaan paikalliset tietää kenestä puhutaan.........
- Njkljkjk
Mielisairas ihminenhän ei sitä itse tiedosta, että on mielisairas vaan pitää käyttäytymistään normaalina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013