Onko tosiaan nähty karhun jälkiä Kauriinmaalla kuntopoluilla?
Karhu kuntopoluilla??
7
1003
Vastaukset
- Karhu-IVA
On. 🐻
- Hiirenhiljaa
Karhusta on saatu riistakameran kuvaa kauriinmaalla viime to ja pe välisenä yönä.
- Joanna1965
Karhut ja sudet asutuksen lähellä tai asutuksen keskellä. Iltapimmellä pysyn sisällä ainaskin. Ja yöllä valottomana aikana en edes lehteä hae postilaatikosta.
Kunta sytyttäköön valot asuinalueille ja heti. - Kerttulinimaisu
Mulla onkin sängyssä tuollainen. Mahti kuin karhu, ulvoo kuin susi. Ei hätää kanssaihmiset, ootte taineet nähdä siellä vain miun ukkoseni.
- Joanna1965
Jaa että Pirttimäessä tollassii ukkosii.
- Ruipakko
Kerttulinimaisu.miehesi taitaa ulvoa hajustasi.pese se
- tuttuotso
Onhan siinä suuret Harvialan metsät lähellä. Aina siellä on karhuja ollut. Tulevat välillä kurkistelemaan ihmisten ilmoille ja menevät takaisin syvemmälle metsään talviunipaikkaa etsimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503374Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5582106Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si852004Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171960- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431538- 281396
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281317KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar501244