Naapuri on lähtenyt mökille ja tyttö on kotona.Onko ok jättää 12 vuotias tyttö koko viikonlopuksi yksin kotiin.Kaverina 15 vuotias tyttö.Eilen illalla isompi tyttö itki, kun pelkäsi pimeää,vaikka pitäisi olla tukena nuoremmalle.
Yksin kotona viikonlopun
1
77
Vastaukset
Kypsyys ei aina katso ikää, joskus se nuorempi joutuu olemaan tukena vanhemmalle.
Sieltä paikan päältähän se arvio pitäisi tehdä. Lapset ovat yksilöitä, osa pärjää tuossa tilanteessa ja osa ei. Jos näyttää siltä, että tytöt kokevat turvattomuutta, eivätkä pärjää ilman vanhempiaan, niin yhteydenotto niihin naapureihin voisi olla paikallaan. Lastensuojeluilmoitustakin voi harkita, mutta tekisin sen vasta sen jälkeen, jos vanhemmat eivät korvaansa lotkauta.
Todennäköisestihän tytöt itse eivät ole halunneet kirveelläkään lähteä sinne mökille. Ehkä tässä on pieni hyvä opetus teinille, että joskus kannattaa pysyä porukoitten mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838436Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732800- 131142
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792