rauha viikkalassa

taia6

koska ton yhden kortti on onneksi vielä pois,säästyy lapset ja lasten lapset.heinäisen juniori sierralla vetässi tutkaan 40 alueella 190kmt onneks.kiitos poliisi.

19

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HeinänenJR

      Soon hyvä että lähti, valitettavasti kortti on kyl taskussa. Hyvän tarinan kekseit t. Heinänen junior. Kyllä sierra kulukee 😍

      • terolt

        ei oo korttii kysyin kytält


      • ei-saatana
        terolt kirjoitti:

        ei oo korttii kysyin kytält

        Kävit oikee kysymäs!


    • toispua

      kans tiedän et sil ei oo viäkään eikä vähään aikaan tuu

      • Sierrakulkee

        Ootko tyhmä vai kissa, onko tietoa että hänellä EI olisi korttia Kyllä Sierra näyttää kylillä pauhaavan ja hyvä
        Saunan takana on tilaa


    • Tappik

      Kyllä sillä valitettavasti on kortti taskussa. Keskustassa näytti sierra hienosti kumia polttavan.

      • mikäkortti

        Ei sitä kortilla ajeta Spede, vaan autolla!!


    • huvahuva

      eipä oo muute näkynyn ajeleva millää missää, oikeeseen pykälään men;)

      • Sierakulkee2

        Kyllä on kortti hienosti turbo sujahtaa sillan alamäessä;)


    • Sierrakulkee3

      Säästyy lapset? Mitä vittua sinä pelle selität
      190 40aluella ei oo ees paljoa
      Kyl se cosworth Sierra turbolla näyttää yli 250menevän

      • Juntit

        Mikä SIERRA? Toi on just tollaisten maalaisjunttien ajanvietetttä! Jokainen pystyy ajamaan ääliöjuntin lailla, mutta sitä ei ei tehdä taajamissa JUNTITI!!! Teitä maatiaisia kyllä ymmärrän, kun ei ole mitään elämässä niin jotain täytyy tehdä, mutta älkää helvetin kusipää juntit vaarantako muita ihmisiä, ei ole heidän vika että te olette juntti spedejä!


    • mimijakuku

      ny o heinäse pussihousu asiall..tylsä jätkä...oli samal luokal,oli ja on aika nörtti. salille tarvis men senkin sais luittes päälle jotai.

      • Jfrk

        Pilkaaks muita jos niillä ei oo lihaksii se sentään käy töissä toisiku sä pumppaat rautaa kellarissa 24/7 vitun Salimake
        2. Nörtti tietääkseni hän ei ole menestynyt koulussa kauhean hyvin...


    • Oivoimitäjuttuu

      On kyllä jutut taas😂

    • kinnaskäes

      ei sillä oo korttii ku ei oo vielä ollu käräjilläkään.

    • Hupinsakullaki

      Menkää ny vittuu 😂😂😂 #vainnakkilajutut

    • Assdfghjkl

      Kaahailu on vielä aika pieni paha tässä kylässä... 😅

    • Lujaatäysil

      Vittu et vituttaa nää velliperseet ku on nii kovii kirjottelee nettii anonyymin kaikkee paskaa mut kasvotuste o kilo paskaa puntis. T. Kortti kans pois enkä kenenkää henkee uhannu koheltamisellani

    • Mersseedesmies6

      Vauhtiahan oli lähemmäs 250 tutkatessa mutta poliisi oli mersumies eikä uskonu että sierral kulkee kovaa kulkee pahaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe