Voiko opintotukea ja opintolainaa saada samaan aikaan? vai voiko vaan saada jompaakumpaa
Opintolaina ja opintotuki
3
801
Vastaukset
- kyllsaa
Tarkoititko opintorahaa ja opintolainaa? Molempia saa samanaikaisesti. Tai siis saa opintolainan takauksen samalla kun opintoraha myönnetään. Lainaa haetaan sitten pankista.
- eihätää
Juuri näin kuin edellinen kirjoittaja sanoo, lisäksi voi kesällä ja opintojen ohella sievoisen summan rahaa https://goo.gl/6kNKTP , ei välttämättä tarvitse nostaa kaikkea myönnettyä opintolainaa.
- studentos
Just noin. Opintotuessa on kaksi osaa:
opintoraha ja opintolaina ( = valtion takaus opintolainalle).
Voi nostaa myös pelkän opintorahan, mutta koska takaus ei tarkoita vielä samaa kuin lainan otto, takaus on hyvä hakea varalle.
Tästä syksystä lähtien opiskelija kuuluu yleisen asumistuen piiriin, joten opintotuen asumislisää ei enää ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146