Olin kaverillani kahvilla ja menimme hänen takapihalle tupakalle kaverin sai tupakan poltettua ennen minua ja meni sisälle ja jäin ulos polttamaan tupakan loppuun olin melkein polttanut tupakan ja yhtäkkiä se lipsahtaa kädestäni ja tippu vähän matkaa kunnes se lähtee lentämään kovalla vauhdilla vasemmalle ja sammuu. Tämä ei ole ainoa yliluonnollinen asunnossa taoahtunut yliluonnollinen asia esim. Vetskarin avauyumisen ääni.
Yliluonnollinen tupakkatauko
Tupakkatappaal
2
193
Vastaukset
- etonkova
Joo ittelläkin on tapahtunut yli luonnollisia juttuja kerran kun olin leikkaamassa ruohoa nii yhtä äkiä leikkuri lähti vaan suoraa lentämään sain siitä napattua vähäsen matskua tässä linkki
https://www.youtube.com/watch?v=9Yrt9qkBQ2Q- Harald_vonKjällbergh
Leikkuri on ufo ! Alieenit naamioivat nykyään ufot tavanomaisiksi käyttöesineiksi.
Pääsevät silloin läheltä tarkkailemaan päivittäisiä askareitamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768232Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583243- 372556
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj172170Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362129- 252107
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151703- 611647
- 181609