Leiri vai Päiväkoulu?

Puskistatullu

juu, elikkäs kumpi noista kannattaa käydä ku oon ite vähä hermostunu asiasta.

10

957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä.

    • äläedesmieti

      Leiri.

    • Juujdys

      Leiri on varmasti hauskempi, mut jos et haluu mennä leirille nii sit mee päivä

    • Päiväleirin leiripäiväkoulu.

    • Leiri

      Leiri, ehdottomasti. Elämäni parhaimmista päätöksistä oli mennä rippileirille.

    • Moikka
      Varmasti molemmat voivat olla jees vaihtoehtoja. Mutta kallistuisin silti leirin puoleen. Olisko sinulla ketään luokkakaveria tai tuttua joka voisi tulla samalle leirille?
      Sen voin kyllä sanoa monen vuoden kokemuksella, että kaikki ovat vähän hermostuneita aluksi. Kuitenkin kun leiri alkaa sujua ja porukka tutustuu toisiinsa, usein kokemus on valtavan hieno. Se voi vaikuttaa hyvällä tavalla koko loppuelämään. Olenpa jopa vihkinyt pari pariskuntaa, jotka ovat tutustunet riparilla.
      Eli mielestäni kannattaa lähteä leirille, vaikka se aluksi jännittääkin.

      Pappi Elisabet

      • Rahaarahea

        Mikä ihmeen paritus into papilla on? Lupailet seurustelun alkua rippikoulussa. Et voi luvata rippikoulun olevan kaikille hyvä kokemus. Tietenkin leiri, se on kalliimpi kuin päiväkoulu, kirkko saa enemmän rahaa.


      • T..Mirka
        Rahaarahea kirjoitti:

        Mikä ihmeen paritus into papilla on? Lupailet seurustelun alkua rippikoulussa. Et voi luvata rippikoulun olevan kaikille hyvä kokemus. Tietenkin leiri, se on kalliimpi kuin päiväkoulu, kirkko saa enemmän rahaa.

        Kyse on vielä pienestä rahasta mitä kirkko saa siitä kun nämä aivopestyt riparilaiset menee aikanaan töihin. Kirkko vetää silloin siivun itselleen joka palkasta ja eläkkeestä.
        Riparin aivopesulla ripari panostaa tulevaisuuteensa.

        Ripariin ei kannata mennä.

        Olkaa rehellisiä


      • Don.Donkkaaja

        Viikon aivopesuleiri toimii tehokkaammin.

        Itse en menisi ripariin mistään hinnasta.


    • T..Mirka

      Ei kumpaakaan. Et tarvitse riparia mihinkään. Ripari on kirkon aivopesuleiri. Kirkkoa motivoi raha.
      Kirkko on kiinnostunut rahoistasi, mitä tienään kun menet töihin. Kirkko vie siivun palkastasi ja jopa eläkkeestäsi. Mitään et tästä hyödy.

      Kirkon opetus riparilla on satua ja höpötystä. Todisteita mistään muustakaan ei ole.

      EI RIPARIIN

      Ps. Bottivahti on hanurista

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe