Leiri vai Päiväkoulu?

Puskistatullu

juu, elikkäs kumpi noista kannattaa käydä ku oon ite vähä hermostunu asiasta.

10

797

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä.

    • äläedesmieti

      Leiri.

    • Juujdys

      Leiri on varmasti hauskempi, mut jos et haluu mennä leirille nii sit mee päivä

    • Päiväleirin leiripäiväkoulu.

    • Leiri

      Leiri, ehdottomasti. Elämäni parhaimmista päätöksistä oli mennä rippileirille.

    • Moikka
      Varmasti molemmat voivat olla jees vaihtoehtoja. Mutta kallistuisin silti leirin puoleen. Olisko sinulla ketään luokkakaveria tai tuttua joka voisi tulla samalle leirille?
      Sen voin kyllä sanoa monen vuoden kokemuksella, että kaikki ovat vähän hermostuneita aluksi. Kuitenkin kun leiri alkaa sujua ja porukka tutustuu toisiinsa, usein kokemus on valtavan hieno. Se voi vaikuttaa hyvällä tavalla koko loppuelämään. Olenpa jopa vihkinyt pari pariskuntaa, jotka ovat tutustunet riparilla.
      Eli mielestäni kannattaa lähteä leirille, vaikka se aluksi jännittääkin.

      Pappi Elisabet

      • Rahaarahea

        Mikä ihmeen paritus into papilla on? Lupailet seurustelun alkua rippikoulussa. Et voi luvata rippikoulun olevan kaikille hyvä kokemus. Tietenkin leiri, se on kalliimpi kuin päiväkoulu, kirkko saa enemmän rahaa.


      • T..Mirka
        Rahaarahea kirjoitti:

        Mikä ihmeen paritus into papilla on? Lupailet seurustelun alkua rippikoulussa. Et voi luvata rippikoulun olevan kaikille hyvä kokemus. Tietenkin leiri, se on kalliimpi kuin päiväkoulu, kirkko saa enemmän rahaa.

        Kyse on vielä pienestä rahasta mitä kirkko saa siitä kun nämä aivopestyt riparilaiset menee aikanaan töihin. Kirkko vetää silloin siivun itselleen joka palkasta ja eläkkeestä.
        Riparin aivopesulla ripari panostaa tulevaisuuteensa.

        Ripariin ei kannata mennä.

        Olkaa rehellisiä


      • Don.Donkkaaja

        Viikon aivopesuleiri toimii tehokkaammin.

        Itse en menisi ripariin mistään hinnasta.


    • T..Mirka

      Ei kumpaakaan. Et tarvitse riparia mihinkään. Ripari on kirkon aivopesuleiri. Kirkkoa motivoi raha.
      Kirkko on kiinnostunut rahoistasi, mitä tienään kun menet töihin. Kirkko vie siivun palkastasi ja jopa eläkkeestäsi. Mitään et tästä hyödy.

      Kirkon opetus riparilla on satua ja höpötystä. Todisteita mistään muustakaan ei ole.

      EI RIPARIIN

      Ps. Bottivahti on hanurista

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe