Luirojärven silta

luironsilta

on rakennettu silta paikkaan, mistä on aina päässyt saappaissa yli. Miksi silta on rakennettu?

4

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VasitenVärkätty

      Kuuluu sarjaan nykyajan hullutuksia, jotain pitää aina värkätä ja väkertää, eihän kaikki voi ampua raketteja tai suunitella muurin rakentamista, maailma nyt vain on tälläinen, että teoilla ei aina suurta tarkoitusta tai järkeä, riippuen tietenkin kuka asioita määrittelee.

    • paempiakinkohteita

      Ehkä viisaanpaa olisi ollut korjata Itäkairan risoja siltoja. Manto-ojan ja Vierihaaran ylittävät sillat ovat jo tiensä päässä. Tosin molemmissa paikoissa on - ilmeisesti poromiesten toimesta -rakennettu sillat uuden poroaidan viereen. Pitkospuut vaan eivät ohjaa näille silloille.

    • vaarallinensilta

      Silta on rakennettu valmiiksi vaaralliseksi. Kaksi parrua on pantu joen yli ja niiden päälle poikkilankut. Nämä on jätetty paikoilleen siten, että molemmin puolin lankkujen päät ovat tyhjän päällä. Kun siis sillan reunalle lankun päälle astuu, niin se saattaa keikahtaa saman tien nurin, mikäli lankku antaa periksi. Vielä toki naulaus kestää, mutta miten on muutaman vuoden kuluttua?

    • Vääräpaikka

      Voisi todeta, että sillan paikka ei ollut kovin järkevä ainakaan retkeilijän kannalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe