Isäpuolen unohtumaton aamu, osa5

story69

Isäpuoli on hengästynyt suorituksestaan ja kellahtaa selälleen. Mies ja tyttö halailevat hyvän tovin vuoteessa. Tytärpuoli silittelee miehen hiuksia ja kuljettaa sormeaan kulmakarvojen ja nenän päällä. Sormet hyväilevät myös huulia ja sitten hän kumartuu antamaan suulle suukon. “Sinä jäit kokonaan huomiotta äsken”, tyttö sanoo. “En voinut keskittyä muuhun kuin nauttimaan”. Mies vastaa: “Kulta, se oli täysin tarkoituskin”. Tyttö näykkii miehen huulia leikillisesti ja kuiskaa: “Nyt on sun vuoro”.

Tyttö nousee istumaan ja siirtyy miehen jalkopäätä kohden. Isäpuoli tajuaa, että hänellä sojottaa edelleen; kuin lipputanko juhlapäivänä. Tyttö sivelee käsillään miehen vatsaa ja reisiä, kosketuksen hipaistessa välillä kiveksiä ja peniksen juuren karvoitusta. “Voi iskä, mikä sauva sulla on”, tyttö sanoo ja puristaa peniksen vartta kädellään. Miehen kalu reagoi heti sykkimällä pari kertaa. “Ooh”, tyttö sanoo ja vetää esinahkaa hieman alaspäin. Mies huokaa nautinnosta ja tyttö toistaa muutaman kerran pientä edestakaista liikettä kädellään. “Iskä, sähän olet kanssa ihan märkänä. Haluatko että suukotan sun terskaa”.

Odottamatta vastausta tyttö asettaa huulensa kiiltävän terskan päälle, samalla hinkaten peniksen vartta ylös ja alas. Mies tuntee seuraavaksi tytön kielen terskallaan ja tuota pikaa häntä nuollaan koko varren matkalta.Tyttö katsahtaa isäpuoleen hymyillen ja jatkaa kevyttä runkkausta. “On sulla ihana kulli”, tyttö sanoo. Sitten miehen vatsanpohjassa tuntuu kuin vuoristoradan ensimmäisessä laskussa, kun tyttö yllättäen vetää esinahan ihan taakse ja imaisee samalla lähes koko kalun suuhunsa. Suukot ja imut seuraavat toisiaan runkkaavien liikkeiden säestäminä, kivespussitkin saavat hellää huomiota.

Isäpuoli on jo laueta, kun tyttö nostaa päänsä ja kysyy: “Miten haluat että jatketaan?”. Tyttö on löytänyt jostain kondomin sormiensa väliin. Mies nousee hymyillen istumaan ja nappaa kondomin tytöltä. Tyttö heittäytyy selälleen ja isäpuoli vetää kumin päällen. Tyttö makaa jalat levällään ja hyväilee estottomasti itseään. Mies lähestyy tyttöä ja sivelee terskallaan tytön vakoa ja klitorista. “Iskä kulta, laita se sisään”, tyttö pyytää.

“Laita siis se… hmm, miten sen sanoisi… sun pippeli mun pimppiin…?”. Isäpuoli painautuu terskan verran sisälle. “Mutta ei, se ei oikein kuulosta oikealta. Näillä nimillä puhuttiin saunassa 15 vuotta sitten”, tyttö naurhataa. “Olisiko vaikka että iskän kova kalu sun pimpsaan”, mies ehdottaa ja on taas jo asteen syvemmällä. Tyttö värähtää ja pidättää joka työnnöllä hetken hengitystään. Sitten tytärpuoli ratkaisee asiaan tarttumalla iskää pakaroista ja painamalla hänet kokonaan sisäänsä. Muutaman työnnön jälkeen tyttö sanoo: “mitäs jos sä nussit sillä sun isolla kullilla mun kiimaista pillua?”. Vastustamaton tarjous.

Tyttö nauttii ja hätkähtää hieman, kun mies vetää peniksensä ulos ja kurottaa sängyn päätyyn, jossa on suihkuun matkalla ollut toilettipussi. Isäpuoli nappaa penisrenkaan pussin sivutaskusta ja pujottaa sen kalunsa juureen saakka. “Luulenpa että tämä tuntuu hyvältä”. Mies käynnistää penisrenkaan vibraattorin ja painautuu tytön sisään. Jokaisen työnnön lopuksi hän painaa huolellisesti lantiolla värisevän renkaan tytön klitorista vasten. Ei kestä aikaakaan, kun tyttö laukeaa jälleen

“Nyt mä haluan että säkin tulet”, tyttö sanoo kiihkeästi. “Sopii kyllä kulta”, sanoo isäpuoli. “Mutta mä haluun nähdä sen”, sanoo tytärpuoli ja ohjaa miehen selinmakuulle. Tyttö nappaa kondomin pois, mutta jättää penisrenkaan värisemään kalun juureen. Hetken katseet kohtaavat ja mies nyökkää. Tytärpuoli imaisee kalun suuhunsa ja hieroo sitä kauttaaltaan. Tyttö aavistaa miehen laukeavan. “Iskä, mä haluun että sä tuut mulle”, tyttö sanoo ja käsi vatkaa kovemmin ja kovemmin miestä. “Anna mä katson kun sä purkaudut”. Isäpuolta ravistelee aamuista huomattavan paljon voimakkaampi orgasmi. Pakarat puristuvat yhteen, lantio ja penis kurkottavat kohti kattoa. Penis sykkii tyttären kädessä. Voihkaisujen saattelemana mies ruiskuttaa valkeaa nestettä kuin suihkulähde.

0

2187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

        Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
        Maailman menoa
        417
        1752
      2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

        Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
        Maailman menoa
        176
        1380
      3. Minua itkettää tämä tilanne

        Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
        Ikävä
        105
        1368
      4. Miksi koulut pakottavat

        Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
        Maailman menoa
        119
        1294
      5. Mitkä oli suurimmat

        Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
        Ikävä
        45
        1036
      6. Minulla oli tunteita

        Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
        Ikävä
        63
        946
      7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

        Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
        Suomi24 Blogi ★
        0
        912
      8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

        Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
        Maailman menoa
        92
        881
      9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

        Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
        Ikävä
        115
        870
      10. Se katse silloin

        Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
        Ikävä
        32
        866
      Aihe