Paha ongelma tulostuksessa!

saukko123

Hei,

Minulla on Lenovo, joka päivittää miten haluaa. Nyt tässä on Win 10. Ei siinä ole ongelmaa (vielä)

ONGELMA: Minulla on Epson 510-XP-series tulostin (skanneri yms) eikä se tulosta! Ostin pönttöpää uudet kasetit, eikä vaan toimi.

Kaksi viikkoa tunti joka ilta olen putsannut, ottanut kasetit pois jne. Tulostin aikaisemmin 2-5 sivua viikossa eli ei ollut kovassa käytössä.

Kai minun pitää ostaa uusi vekotin?

6

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onsaatavilla

      Onko laitteen Windows 10 ajurit ladattu ja asennettu tuolta epsonin kyseisen mallin sivulta https://urly.fi/P82, entiset tietysti sitä ennen ohjauspaneelin lisää poista toiminnolla poistettu

    • drygfyifgio

      Aloitus on keksitty juttu!

    • trollerson

      1) Onko virtajohto kiinni
      2) Onko USB-johto kiinni
      3) Oletko kokeillut eri USB portista
      4) Näkyykö tulostin windowsin Tulostimet sivulla, ja että on "Online" tilassa. Tulostimet näet, kun avaat Käynnistä valikon (Neljä laatikkoa vasemmassa alakulmassa), ja kirjoitat näppäimistöllä "Tulostimet", ja painat esiintulevaa nappia "Tulostimet ja Skannerit".
      5) Jos tulostin näkyy listassa ja on online, kokeile tulostaa eri ohjelmista. Katso tulostettaessa, että oikea tulostin on valittuna tulostimen valinta valikosta.
      6) Jos ei tulosta, mene takaisin "Tulostimet ja Skannerit" sivulle, ja poista tulostin. Sen jälkeen asenna se uudestaan.
      7) Jos Windows ei automaattisesti löydä ajureita, mene valmistajan sivulle ja hae ajurit. Jossei kympin ajureita ole, kokeile kasin tai seiskan, nekin toimii yleensä hyvin.

      Yleensä tulostin myös siinä tietolaatikossaan sanoo, mikä on vialla kun ei toimi. Esiintyykö sellaista infoa missään kun yrität tulostaa ja minkä virhevistin tulostin antaa?

    • saukko123

      Olen tehnyt yllämainitut ja onnistuu. Ajureitten kanssa on ongelmaa, koska Epson päivittää automaattisesti. Täytyy kokeilla, koska nykysellään ei toimi. Ilmoittelen!

      • trollerson

        Kerro vähän tarkemmin niistä oireista.

        Kun painat tulosta, yrittääkö tulostin edes tulostaa, eli kuuluuko ääntä, liikkuuko paperi?

        Mistä päättelet, että vika on ajureissa? :)

        Näkyykö tulostin Windowsissa?


    • Fiksuvekotin

      Heh.
      paperinsyöttö ongelma jos ei tee mitään..
      tosssa on testisivunappikin, ei tavi konetta.

      Lisäksi se herjaa, eli kertoo vian!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe