Käsittämätöntä saarnaa, jopa täyttä valhetta Pooki seuroissa tänään, klo 17.00.
Kaveri polki Jeesuksen jalkojensa alle ja toitotti itseluottamusta uhkuen, ” Isä Jumala, kuule meidän saarna palvelijoittesi kautta”. Asia oli tullut heidän tehtäväksi olla välimies.
Taas Jeesus sanoo selvästi;
Joh. 14:6
Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
Muutama minuutti, kun Hän saarnaa; ” Isä Jumala on sanonut, että missä on kaksi tai kolme paikalla Hänen nimessään, on myös Jumala paikalla”?
Jumala ei sanonut, vaan Jeesus näin. Matt 18; 20 Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään."
Sanoja oli Jeesus, ei Jumala.
Tuli mieleen, miten sokea sokeaa opettaa, kun kuuntelee puhujaa ja kansa on hiljaa.
Kristillisissä piireissä puhuja olisi keskeytetty, molemmissa kohdissa.
Kes.
Pookin VL seuroissa pahaa sekoilua.
7
242
Vastaukset
Eikö oikealla kristityllä ole velvollisuus heittää ensimmäinen kivi tällaisessa tapauksessa?
Kesitas kirjoitti:
Ei ole, vaan ohjata Jeesuksen luo.
Mutta tyyppihän on mielestäsi harhaoppinen, eli valehtelee vieläpä seurakunnalle.
Jonkinlaista vastuuta voisi odottaa asiaa mielestään paremmin ymmärtävältä. Ensi kerralla ainakin mätiä kananmunia ja tomaatteja taskut täyteen, eikö?he-ma kirjoitti:
Mutta tyyppihän on mielestäsi harhaoppinen, eli valehtelee vieläpä seurakunnalle.
Jonkinlaista vastuuta voisi odottaa asiaa mielestään paremmin ymmärtävältä. Ensi kerralla ainakin mätiä kananmunia ja tomaatteja taskut täyteen, eikö?Mielestäni riittää, jos joku seurakunnasta nousee seisomaan ja käskee pysyä Jumalan Sanassa.
- Arkaileva
Kuka mahtoi olla puhujana?
- kösitäs
Kesitas kirjoitti:
Yritin etsiä Häntä, mutta ei auennut.
Valitan.hehe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1117257- 475136
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562911Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52368Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101418Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1901324Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921073Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai300987Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?222930Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30886