Mun yks tosi hyvä frendi melkee kuoli tänään:(

järkyttynyt

Siis joku ehkä jo kuulikin mutta nurmijärvellä siis tapahtu tämmönen onnettomuus että löydettiin meidän kaveriporukan kanssa vanhalla hämeenlinnantiellä olevalta tietyömaa alueelta sellanen jyrä jolla sitten ajettiin koko päivä iltaan asti. Oltiin juotu vähän mutta kaikki oli oikeestaan selvinpäin. Mut siis mitä tapahtu niin illalla kun sitten mun kaks kaverii ajo sillä jyrällä niin ku oli pimeetä ni se jyrä kaatu ojaan ja se toinen kaveri ehti hyppää pois kyydistä mut se toinen jäi puristuksiin sen 3,5 tonnia painavan jyrän alle puristuksiin ja siis kaikki meni vaan ihan kauheeseen paniikkiin menin sitte mun parin kaverin kaa rauhottelee ja yrittää auttaa sitä samalla se joka oli ehtinyt hyppää pois soitti apua ja sitte tuli ambulanssit ja se saatiin pois sieltä mutta siis molemmat jalat murtunu ja pahoi vammoi kehos. se on nyt sitte helsingissä sairaalassa. mut ja mun kaverit sitte vietii kyttien kyydillä kotiin. oon vaa iha hiton huolissani ettei sille jää mitää pysyvii pahoi vammoi koska kyseessä on tosi tärkee frendi:( ja kun siis en yhtää tiiä mitä mun pitäs tehä oon vaa iha shokissa enkä tiiä mitä pitäs tehä auttakaa :(((

9

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdvdf

      Miten ihmeessa johonki siviilien saataville ,kenen tahansa armoille, on jätetty asvalttijyrä? Vai haatyskö sitä pitää luvattomana käyttöönottona....Nyt meni aika huolella yli hilseen..

    • Ja kenellekään ei tullut mieleen, että jos jostain "löydetään" jyrä, niin sillä ei silti ajeta?

      Kukaan ei kaipaa tuollaisia tyhmiä toilailuja, joten opi tästä nyt jotain ja huolella!

      Pyydä itsellesi jonkinlaista krisiapua ja sen jälkeen voit mennä moikkaamaan kaveriasi sairaalaan. Et voi tehdä hänen hyväkseen mitään muuta.

    • Oma vika. Hyvästi verorahat.

    • Mitä opit?

      • Ajamaan jyrää, toivottavasti.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Ajamaan jyrää, toivottavasti.

        En usko, jos kerran onnistui kaatamaan sen.


    • rikupirinen

      Timin oma vika et ajo sil jyräl

    • Sellastsattuu

      Missä kunnossa se timmy nyt on?

    • Epäileväinen

      Mistä muuten tiedät sen jyrän painon vähän tuntuu sun juttus huuhaalta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1880
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      705
    Aihe