Isänmaamme Iso Konnala

Kun keskusteluja seuraa, on huomaavinaan, että isänmaamme on täynnä konnia, jotka tekevät työksen rikoksia niin valtionhallinnossa kuin muissakin tehtävissä.

Ruotsinkieliset ovat pelkkä suuri rasite ja myös poliitikot. Kaikki poliitikot ovat kuin ”Kakolasta karanneita”, samoin puolisot.

Ainoita kunnon suomalaisia ovat perussuomalaiset. Puolueesta eronneet siniset ovat muuttuneet epäihmisiksi kun Halla-ahon jättivät.

Samanlaisia ”Niinistöjä” ollaan kohta valitsemassa kohta tasavallan presidentiksi. Yksi on ylitse muiden, tuo kaunis uskonnonopettaja ja persujen varapuheenjohtaja. Siinä meillä olisi valmiina Suomen pelastaja n:o 1, sädekehäkin valmiina.

Ainakin minä olen äänestänyt hyviksi todettuja ihmisiä. Vasta tultuaan valituiksi eduskuntaan tuo konnuus paljastuu.

Jotan tarttis tehrä.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

        Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
        Maailman menoa
        310
        7041
      2. Kiitos, kun paljastit

        Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
        Ikävä
        58
        2154
      3. Missä hiton pippaloissa

        Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
        Ikävä
        33
        1591
      4. Olen miettinyt sinua tänään

        Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
        Tunteet
        26
        1403
      5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

        Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
        Sanaristikot
        71
        1117
      6. Kysymystä pukkaa

        Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
        Ikävä
        111
        1113
      7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

        Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
        Hindulaisuus
        329
        989
      8. Suviseurat

        Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
        Hyrynsalmi
        15
        833
      9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

        Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
        Ikävä
        47
        818
      10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

        Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
        Maailman menoa
        274
        777
      Aihe