Varoituksena muille tämän Keskuskonttorin palvelusta, ottakaa kaikki kirjallisena hinnat ja kaikki tiedot mitä voi vaan asiaan liittyä hyvin tarkasti ylös. Onneksi myös minulla oli kirjallisena kaikki, silti nämä sovitut asiat muuttuivat ja laskutetaan eri tavoin, miten on hinta sovittu ja kun reklamoi tästä, niin alkaa tulla englanniksi todella töykeää vastausta. En suosittele sen vuoksi.
Keskuskonttorin palvelut
45
7758
Vastaukset
- alstinantti
Saisiko asiaan hieman selvennystä.
- poikkipoi
niin mikä on keskuskonttori, saako sieltä pillua, ja millä hinnalla
- neuvotteluvaltti
Tää on tällaista umpimähkäistä hapuilua nyt kun pillukauppias on epäilty usuttaneen tyhmät tutkijät jälkien tutkintaan syljen tai räklklimpin sekottamisella spermatahraan jotta olisi todiste pillun käytöstä.
- Paskapuheetroskiin
Joku kateellinen yrittää hyvää paikkaa mustamaalata. Olevinaan itse virheetön.
- Asiakaspalautetta
En ole kateellinen todellakaan. Pidin paikkaa todella hyvänä ja ystävällisenä, mutta jos tänne julkaisisin nyt heiltä saamiani vastauksia laskutukseen liittyen niin ymmärtäisit miksi haluan varoittaa muita ja nostamaan asian esiin, jotta kukaan muu ei tarvitse kohdata vastaavaa toimintaa.
- Todellisis
Mieti voit joutua käräjille. Helposti katsovat kenen kanssa ollut nahinaa.
- ReiluaYrittämistä
Hei.
Kiitos julkisesta palautteestanne.
Kun tarjoamme pienyrittäjälle ilmaisen tilan koulutuksia tai promo tapahtumia varten, yrityksille tehtävin tarjoiluihin alv 0, lisätään alv 14%..
Laskukaava on yksinkertainen. 100e 14%= 14e. Kirjanpitäjänne osaa vähentää kyseisen summan verotuksessa.
Lisäksi ulkoistetun laskutuksen takia jälkikäteen lähetettäviin laskuihin laskutuslisä 5e.
Kyseinen tieto ja kaikki muu tieto laskutuksesta lukee Keskuskonttorin sivuilla.
Jos tilauksen yhteydessä tilataan jotain mistä ei ole ennakkoon sovittu, kuten ylimääräinen kahvi, laskutamme siitä 1e/hlö. Vastaava on tapana kaikissa muissakin ruokailupalveluja tuottavassa yrityksessä.
Jos tuoleja ei järjestele paikalleen ja katso, että tilat ovat asianmukaisessa kunnossa valot sammuteltuina, tulee siitä viikonloppuisin klo 16 jälkeen järjestelymaksu 35e.
Toivottavasti koulutuksenne onnistui muutoin hyvin.
Jos haluatte keskustella asiasta, onnistuu se puhelimitse tai paikan päällä Keskuskonttorilla kasvotusten parhaiten.
Ystävällisesti tervehtien:
Katja/Keskuskonttori - Asiakaspalautetta
Kirjallisesti sovitut ja paikan päällä sovitut hinnat/palvelut eivät pitäneet paikkaansa. Yrityksen pitää ilmoittaa hinta sellaisena kuin se on. Varmistettu moneen kertaan hinta. Soittamalla ei saanut kiinni, eikä viestiin vastattu. Kun kysyy laskutuksen epäselvyyksistä niin saakin englanninkielellä todella ei-asiakaspalvelevaa palautetta ja haukkumisia. Jälkikäteen on tietysti hyvä korjata sivuille ne tiedot kohdalleen ja muutenkin kiinnittää huomiota miten hoitaa tilaisuudet sopimusten mukaisesti.
- Udfaggaagg
Älä perkele enää mussuta. Konttoriin menee tieto koko ajan.
- Asiakaspalautetta
Puolustan vain omia oikeuksiani :)
- Todellisis
Ölökki. Olet kateellinen kaikille ja kaikesta. Joka paikkaan änkeätkin.
- Sanansa.mittainen
Täytyy kiertää kaukaa kyseinen yritys.
- Voinneuvoa
Koita nyt jostain etsiä se puoliso,ettei tarvitse kiusata muita puutteessa.
- G0dFather
Eiköhän riitä jo tuo mollaminen. Katso joskus peiliin.
- Onnellinexx
Te ette ole siivonnut jälkiä. Siksi laskutettu siitä. Ja peiliin olen katsonut ei moitetta ja puoliso minulla on.
- VaiIhanPuolisoSinulla
Onneksi kaikki täällä näkee kuinka Herra Yrittäjä keskuskonttorilta täällä puhuu. Varautukaa samaan, jos erehdytte vaatimaan oikeuksianne kyseiseltä firmalta. Olkaa tarkkoina! Täytyy näin ulkopuolisena, mutta asiasta kuulleena, olla järkyttynyt, kuinka yrittäjä kehtaa julkisestikin puhua noin ja haukkua henkilökohtaisia asioita, joista ei edes tiedä mitään eikä ne edes liity tähän asiaan, yrittää vaan loukata eikä myönnä omia mokiaan! Uskomatonta..
- enkelitaina
Vastailet omiin viesteihisi.Oletko kunnossa?Tarvitsetko apua?
- EnkeliLuca
Kaipaatko ammattiapua? Voisi auttaa asiakaspalvelussa jatkossa! Ja ei, olen eri henkilö kuin aloittaja, mutta mitä muuta ajatuksenjuoksua sinulta voisi olettaakaan, kun et edes tunnista erillaista kirjoitustapaa. Aloittaja on turhan kiltti mielestäni tässä asiassa. Tunnen aloittajan ja siksi tiedän asiasta paljon. Olen nähnyt sinun kirjoittamasi s-postit aloittajalle ja toivon tosissaan, että hän julkaisisi ne kaikkien nähtäville, niin jokainen saisi tutustua Herra Yrittäjään.
- Asiakaspalvelija55
Sovitusta asioista pitää yrittäjän pitää kiinni.
- mikäliekonttuuri
Eikös tuo keskuskonttuuri ole kiinni, eihän niillä ole enää lupia voimassa.
- NytKaikenNähnyt
Onneksi näistä varoitetaan, että kaikki osaavat paikkaa valitessaan miettiä muutaman kerran mihin kannattaa päätyä. Summat täytyy aina näkyä _oikein_ ja täysimääräisenä sovituissa viesteissä tai kertoa puheissaan, myös sisältäen sen ALV, tuollaiset jutut ei saa tulla yllätyksenä. Melkein toivoisin aloittajan ottavan yhteyttä kuluttajasuojamieheen, että firma saa asiansa kuntoon. Toki ilmeisesti jo tämä tapaus on saanut korjaustoimia firman sisällä ja alettu toivottavasti miettimään asioita.
Lisäksi ilmeisesti yrittäjä keskuskonttorilta on täällä itse huutelemassa rumia? Ei hyvää päivää. Tässä pieni vinkki kuinka suomessa kannattaa suhkot uutena firmana hoitaa asioita: asiakaspalvelu, asiakaspalvelu ja asiakaspalvelu!! Ei asiakasta voi haukkua, jos itse on tehnyt väärin ja mennä henkilökohtaisuuksiin vaan myöntää virheensä (joka tässä tilanteessa on SELKEÄ) ja hoitaa asia kuntoon. Tästäkään tuskin olisi tullut yleistä, jos asiat olisi firman toimesta hoidettu välittömästi ja oikaistu asiakasta ajatellen. Ei suomessa lisäillä laskuun omia juttuja oman mielen mukaan kun sellaisista asioista ei ole mainittu mitään etukäteen. Lisäksi jos pari tuolia ei ole ollut pöydän alla kunnolla, niin huhheijjaa, 35€ siivouslasku. Älkää viitsikö! Ei ura kauan tupruta tuolla meiningillä... Lisäksi nämäkin asiat pitäisi asiakkaalle muistaa mainita.
Yrittäjä voisi myös laittaa vähän suutaan soikeammalle. Itsekin ajattelin ennen, että ompa kiva kun tänne tulee uusia yrittäjiä ja tuollaisilla ideoilla vielä, mutta jos yrittäjä kehtaakin puhua asiakkailleen tuohon sävyyn niin veikkaan aika monen muunkin kiertävän puljun kaukaa. Ollaan niin mielin kielin kun asiakkaita haalitaan ja sitten kun ei suostutakaan maksamaan sokeasti vääriä laskuja, ei korjata asiaa asiallisesti vaan aletaan haukkumaan asiakasta!
Ammattitaidolla pärjäisi pitkälle, ei lapsellisella käyttäytymisellä.- Asiakaspalvelija60
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Hyvä asiakaspalvelu on kaiken a ja o.
- Syksyinensää
Asiakaspalveluun kannattaa satsata. Hyvä tuote/yritys voidaan pilata huonolla asiakaspalvelulla.
- Keskikastia
Kyllä siivous maksaa. Mikäli koskaan olet käyttänyt siivojan palveluja niin tiedät,että 35€ ei ole summa eikä mikään ja mistähän luontaishoitajasta selität?
- keskenkonttori
Keskuskonttorin yrittäjä yrittää mustamaalata joitain muita firmoja, ettei huomio kiinnittyisi niin vahvasti itse syylliseen, eli keskuskonttoriin. Lisäksi yrittäjältä lisää lapsellista haukkumista aloittajaa kohtaan. Hieno mies!
- rikosilmoitus
Keskuskonttorin väki voisi lopettaa sen häiriköinnin, vai pitääkö rikosilmoitus nostaa vielä kuluttajasuojailmoituksen lisäksi?
- Riitapoikki
Tämä on täysin asiaton ketju. Poistakaa. Herran tähen.
- vellii
täällä ei ole vielä tullut käytyä. minkähintasissa täällä pyörii nuo ruoka-annokset.
- jepssan
pitääpä poiketa kun sielläpäin
- Vakioasiakas
Olen erimieltä.
Vain ja ainoastaan hyvää sanottavaa Keskuskonttorista.
Niin hyvää ja asiantuntevaa asiakaspalvelua en ole juuri muualla saanut.
Kaikki suunnittelu lähtee asiakkaan toiveista ja tarpeista, pienetkin asiat huomioidaan, palveluhenkisyys on huippua!
Kaikki asiat meni juuri niinkuin sovittiin, ja ruoka ylitti kaikki odotukset!
Rakkaudella kokattu, einekset ja pakasteet ja muut puolivalmiit hässäkät unohdettu tykkänään!
Lähituottajien tuoreista antimista valmistettua supermaukasta ruokaa❤️
Ja yrittäjille nostan hattua!
Ihanaa että tulivat juuri tänne Varkauteen ja toivat mukanaan uutta ja innovatiivistä yrittäjämeininkiä, herättivät henkiin vanhoja rakennuksia kaupunkilaisten iloksi, jaksavat ideoida erilaisia tapahtumia yms. positiivista!
Ja kyllä meidän pieneen kaupunkiimme positiivisuutta vielä mahtuu, jos oikein yritetään :)
Ja kannattaa myös muistaa vanha viisaus ettei yksi mätä omena pilaa koko satoa!
Itse olisin hoitanut henkilökohtaiset kritiikit henkilökohtaisesti, en tällä palstalla 'varoittelemalla'.- Anonyymi
Ei taida ihan pitää paikkaansa tuo, ettei käytetä puolivalmisteita... Ei ole kauaa aikaa, kun rouva oli paikallisessa halpamarketissa työntäen ostoskärriä, jossa oli useita paketteja perunamuusijauhetta...🤔 Toki voi olla, että halusi auttaa vähäosaisia perheitä. Mutta tais seuraavana päivänä mainostaa aitoa perunoista tehtyä muusia voilla... 🤔 😂
- OllakoVaiEikö
Yleensä jutuissa on perää tai sitten ei, mutta varuilta kierrän kyseisen paikan.
- Sopuatoivoen
Pikku juttu ja tommoinen kalapalikki.
- Korvatulpat
Tässä kaupungissa ei saa menestyä. Heti yrittävät pilata ja puhua paskaa. No itse en usko mitään puheita. Kokeilkaa itse haukuttujen yritysten palveluja. Siitä voi muodostaa oman mielipiteen. Sama koskee yksityishenkilöitä. Jos joku haukkuu jota kuta niin ota itse selvää pitääkö paikkansa .
- Tietääjataustoittaa
Kokeiltu on, kannattaa varoa !!!!
- Pyynikki
Mikä on tilanne?
- SenkinPossu
Hyvää ja edullista ruokaa, huippu palvelu. Olisit siivonnut jälkesi.
- Kanta-asiakkaat
Todella upea paikka,lukekaa myös fb palautteet. 5/5. Turha teidän yrittää mollata.
- kokeiltu
mössöä ja pienet annokset, tuli kokeiltua ja nälkä jäi
- Anonyymi
Miksi keskus konttori käyttää pimeätä työvoimaa?
- Anonyymi
Miksi Keskuskonttori on koko ajan (jo vuodesta 2017) ollut kateellisten kirjoittelijoiden hampaissa? Antakaa ihmisten yrittää! Ei se pienyrittäjän leipä kovin leveä ole.
- Anonyymi
keskus konttorissa on järkeä ruoka kello lyö aina tasan ja solmio suorassa pukupäällä mennään sieltä syömään ravintola au lait bruleeseen. konttori määrää warkauden tilan ja sijainnin! tarvikkeita jakaa se ja järkeä. infoa löytyy. täsmälliset konttori virkailijat ovat luotettavia!
- Anonyymi
Eikuulu konttorin eikä baariräkälät paskanvertaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikuulu konttorin eikä baariräkälät paskanvertaa
Vielä vähemmän räkäläräkyttäjät
- Anonyymi
Tämmöinen helmi Varkaudessa. Toivotaan, että nämä hömpät koronarajoitteet loppuvat pian. Taidampa käydä hyvän pitsan taas hakwmassa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 75842
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745