Ajattelin, että auton hinnaksi sopisi hintaluokka alkaen n 25000 euroa, mutta herrantähden kun on kallis pikkuvolvo!!!!! 4000 euroa eroa Volvon suureen S90 malliin. Ei mitään järkeä hinnoittelussa. Kyseessä kuitenkin pieni pikkuauto 40 sarjalainen!!!! Kyllä nyt meni mettään hinnoittelu ja kunnolla. Auton muotoilu ei mielestäni liioin ole hintaa vastaava.
Auto on pikkuinen ja hinta on suuren auton hinta. Ja vuonna 2009 tuosta ei saa enää mitään vaihdossa kun Volvo valmistaa siitä lähtien kaikki mallinsa sähköisellä moottorilla.
Taitaa käydä kuten C30 aikoinaan eli lopetettiin koko tuotanto.
Ylihinnoiteltu XC40
49
3776
Vastaukset
- AjatusMietintäToiminta
Auton hintaan vaikuttaa muutakin kuin koko. Moottorilla on suuri merkitys ja eikös nuo ole alkuun vain neliveto ja?
Kannattaa hieman tutkia ja miettiä ennen kuin alkaa nolaamaan itseään. - asx2012
Ensin tulee myyntiin meille varakkaille nelivetoversiot isoilla moottoreilla ja karvalakkimallit n. 30000 euroa tulee teille vuoden päästä myyntiin. Ehkä yhden täyssähkömallin tuovat 2019 myyntiin eli perinteisillä ja hybrideillä mennään vielä kauan. Itse tulen hankkimaan heti tuon xc40 kun tulee myyntiin ja bensaversiona. Lapsuudenkodissa oli aina volvoja vuodesta 1967 lähtien ja itsellänikin menossa nyt neljäs volvo. Toinen auto on kokoajan ollut muun merkkinen, jotta myyjät näkee, että vaihtoehtoja on jossei vaihdokin arvot kohtaa Volvolla.
- Ylihinnoiteltu
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Tuskin tuon nelivedon poisto alentaa hintaa tarpeeksi ja auto on yhä ylihinnoiteltu! Tuskin kukaan varakas valitsee pikkuvolvoa eli auto on tarkoitettu ihan peruspalkkalaisille ihmisille ja on siksi liian kallis! Varakas ei koskaan ajelisi malisarjan pienimmällä mallilla vaan valitsisi xc90 mallin. Auto kilpailee ihan Atecaa vastaan ei kalliimpia. Miksi maksaa suuren auton hinta pikkukinneristä miltä uusi xc40 ulkoisestikin on.
- alimitoitettu
Ylihinnoiteltu kirjoitti:
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Tuskin tuon nelivedon poisto alentaa hintaa tarpeeksi ja auto on yhä ylihinnoiteltu! Tuskin kukaan varakas valitsee pikkuvolvoa eli auto on tarkoitettu ihan peruspalkkalaisille ihmisille ja on siksi liian kallis! Varakas ei koskaan ajelisi malisarjan pienimmällä mallilla vaan valitsisi xc90 mallin. Auto kilpailee ihan Atecaa vastaan ei kalliimpia. Miksi maksaa suuren auton hinta pikkukinneristä miltä uusi xc40 ulkoisestikin on.
Ei sitten kuin Atecaa ostamaan vaan jos kerran saman saa niin paljon halvemmalla. Katsellaan sitten myyntilukuja ja ihmetellään kun XC40 myy n. 6-kertaisen määrän. Ämpärimuovikinnerin saa yleensä halvemmalla kuin premiumin. Urpoille vielä sen verran sivistystä että koko ei määritä välttämättä hintatasoa.
- voiNäitäReppanoita
Ylihinnoiteltu kirjoitti:
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Tuskin tuon nelivedon poisto alentaa hintaa tarpeeksi ja auto on yhä ylihinnoiteltu! Tuskin kukaan varakas valitsee pikkuvolvoa eli auto on tarkoitettu ihan peruspalkkalaisille ihmisille ja on siksi liian kallis! Varakas ei koskaan ajelisi malisarjan pienimmällä mallilla vaan valitsisi xc90 mallin. Auto kilpailee ihan Atecaa vastaan ei kalliimpia. Miksi maksaa suuren auton hinta pikkukinneristä miltä uusi xc40 ulkoisestikin on.
Vai autojen hinnat pitäisi arvioida niiden koon mukaan, aika lailla tyhmät on pojalla perusteet.
Ja siten vielä ennakoidaan tulevien mallien hintoja tiukalla asenteella, naurettavaa.
Sinulla tuskin tulee koskaan olemaan varaa edes siihen hinnat alkaen malliin ja siksi mielesi tekee kenkkuja jekkuja ja kirjoittelet tyhmyyksiä kateuksessasi. - mopolla_töihin
Ai varakkaille xc40 .... ei todellakaan ole tarkoitettu oli moottori mikä hyvänsä!! Tiedän erään suuren yritysjohtajan ja hänellä on aina ollut XC90 siitä asti kun se tuli markkinoille- Hän on aina uusinut sen vuosittain ja kaikilla herkuilla. Olisi siinä naurussa pitälemistä jos tämä johtaja tulisikin aamulla työmaalleen istumassa pikkuruisessa 40 sarjan mopossa hihi
- mopolla_töihin
mopolla_töihin kirjoitti:
Ai varakkaille xc40 .... ei todellakaan ole tarkoitettu oli moottori mikä hyvänsä!! Tiedän erään suuren yritysjohtajan ja hänellä on aina ollut XC90 siitä asti kun se tuli markkinoille- Hän on aina uusinut sen vuosittain ja kaikilla herkuilla. Olisi siinä naurussa pitälemistä jos tämä johtaja tulisikin aamulla työmaalleen istumassa pikkuruisessa 40 sarjan mopossa hihi
nykyään yritysjohtaja lymyilee kotona, firma meni nurin aikoja sitten
- Tylsääuusimalli
Minua ihmetyttää se, että kun uusi malli tulee myyntiin tulevat kaikki muutkin mallit olemaan kooioita suuremmista malleista. Yhteen malliin laitetaan jotkin ns. Thor valot niin siten tulee kaikkiin ja se on jo äklöttävää (jaa taas nuo Thorit tylsääääääää) . Eikö suunnitelijat todellakaan osaa piirtää erilaista designea eri kokoluokkaan. Turha vouhottaa, jotta kyseesä on mallisarja joka haluaa säilyttää samat piirteet. Minusta tuo on todella typerää ja kun sitten kovaa esitellään salattu malli ja hui sentään kun kuvia on jopa vuotanut nettiin ja silti einolekaan mitään uutta nähtävillä, sama ulkonäkö vain kutistetuna BORING
- jaKuviaOnSittenKatseltu
Voi näitä reppanoita joiden kirjoittelulla ole muuta tarkoitusta kuin härnätä ja provota.
BORING!! - sama_autoko
Samaa olen ihmetellyt. Miksi ihmeessä tehdään hieno S90 ja sitten kaikkiin pienempiin malleihin yngätään sama muotoilu lamppuja myöten. Hieno S90 olisi yksinään sellaisenaan klassikko tulevina vuosian. mutta nyt kaikki mallit kopioitu ja S90 menettää sen hohtonsa kun joka toinen vastaan tuleva Volvo on saman näköinen. Lippulaivamalli saisi aina erottua edukseen ja muut muotoilla hieman erilailla aina mitä pienempään malliin mennään. Tässä olisi hyvä neuvo autosuunnittelijoille. Ai niin tuleva S60 on jo nahty sillä se tulee olemaan vain S90 kopio
- hurumucke
Pikkuvolvon "piirtäjällä" tullut kiire jonnekkin takaoven muotoilu viittaa siihen ei kovinkaan tyylikäs ratkaisu mutta jotain uutta hätäpäissään koitettu keksiä ja onkos nämä jo niitä idänihmeitä punalippu vaihtuu sinikeltalipun tilalle Kiinan volvoista en ainkaan maksais Länsiauton hintoja.
- mnhgty
Nuo kait tehdään belgiassa.
- kunEiOleRahaaKatkeroituu
No ahdistuneelle provopojalle kaikki Volvot tehdään Kiinassa ja kiinalaisten suunnitelmista jne...
- turhaanYrtitätVääntää
Sinä dissajapoika, juttusi menee kylä ihan hukkaan tällä palstalla. Volvo ostetaan ihan omista lähtökohdista tapreiden mukaan, ei siinä Suolen provot paljoa paina. Vai yhdenmukaiset valot alentaa arvoa ja pieni koko myös, melko hauskaa linjaa poika yrittää vetää.
Voisit panostaa enemmän Toyota/Skoda palstalle, vai oletko jäämässä siellä alakynteen?- Mopostalippuun
Ei mainittu lamppujen alentavan hintaa vaan olevan BORING kun kaikki volvot saman näköisiä oli sitten lippumalli tai mopomalli .Viimeisin S80 mallia en itse erottanut s40 mallista kun on niin saman näköinen. Nythän uusi S90 on todella hieno mutta menettää hohtonsa kun kaikki mallisarjat muotoillaan samanlaisiksi. Miksi ostaa lippumalli kun mopo nöyttää samalta.
- vanha_jo_uutena
Samaa mieltä Uusi xc40 näyttää jo vanhalta ja pikkumopolta. Volvofanaatikot ei sitä tietenkään myönnä. (alitajunnassa se kyllä jyllää)
- voi_itku_kun_harmittaa
Ymmärrän harmituksesi kun 2004 RAV4:stasi on vielä 9 tonnia piikkiä eikä millään ylety uuteen autoon, eikä edes Tojoon. Arvaa paljonko Volvo-porukkaa kiinnostaa sun mielipiteesi. Vässyli.
- Qqweww
Volvot ei ole tarkoitettu köyhille, jo huolto maksaa tuplasti verrattuna Toyotiin ja Volkkareihin. Eikä tämä XC40 ole mikään Qashqai vaan selvasti isompi auto.
- Venevarat
Pikkuvolvot on kyllä tarkoitettu ihan kansanautoksi ei ökyilijöille! Xc90 on ökyauto mutta ei kait kukaan tosissaan ajattele pikkuvolvon olevan varakkaille! Kuka varakas kehtaisi ajaa mopomallilla jos toisella varakkaalla on 90
- VoiRöllikkää
Iso autoko on jokin itseisarvo? No ehkä munattomalle ja itsetunnottomalle.
- Kolaritesti
Isompi auto on aina näyttävämpi kuin pieni. Isompi auto on paljon turvallisempi. Xc40 kolarissa vastaan xc90 jää pienempi auttamattomasti alakynteen. Volvokaan eivarmaan uskaltaisi testitörmäyttää näitä kahta toisiaan vastaan. Isokokoinen henkilö pienen auton ratissa näyttää hassulta isossa ei. Hullua siis maksaa ison auton hinta pienestä.
- KusitNilkoillesi
Toyotan huolto on kieltämättä halpa, mutta niitä pitää teettää kaksinkertainen määrä Laatuauto Oy on nähden ja siksi kokonaiskustannukset tulee kalliimmaksi.
- KuinkaTyhmäSaaOlla
Kolaritesti kirjoitti:
Isompi auto on aina näyttävämpi kuin pieni. Isompi auto on paljon turvallisempi. Xc40 kolarissa vastaan xc90 jää pienempi auttamattomasti alakynteen. Volvokaan eivarmaan uskaltaisi testitörmäyttää näitä kahta toisiaan vastaan. Isokokoinen henkilö pienen auton ratissa näyttää hassulta isossa ei. Hullua siis maksaa ison auton hinta pienestä.
Etkö parempaa keksi, noloa.
- LapselleVastaus
Kolaritesti kirjoitti:
Isompi auto on aina näyttävämpi kuin pieni. Isompi auto on paljon turvallisempi. Xc40 kolarissa vastaan xc90 jää pienempi auttamattomasti alakynteen. Volvokaan eivarmaan uskaltaisi testitörmäyttää näitä kahta toisiaan vastaan. Isokokoinen henkilö pienen auton ratissa näyttää hassulta isossa ei. Hullua siis maksaa ison auton hinta pienestä.
Niinhän 911 on kauhean iso ja Corvette ynnä Ferrari jne... Ei nuo näytä miltään kun ovat niin pieniä.
- pelleilyä
Nuo ns. urheiluautot eivät ole perheautoja, kuten kaikki Volvot ovat poiketen vain C40 aikoinaan...eikös sekin ole jo lopetettu?! Urheiluautot on täysin turhia ja tarkoitettu leikkikaluiksi eli ei normaaliin käyttöön, kuten Volvot. Kuka urheiluautosta haaveileva voisi edes kuvitella alleen Volvoa?! Volvo on perheauto ja siitä aloittajalla vankka mielipide joka ei ole todellakaan provo
- LogiikanSankari
pelleilyä kirjoitti:
Nuo ns. urheiluautot eivät ole perheautoja, kuten kaikki Volvot ovat poiketen vain C40 aikoinaan...eikös sekin ole jo lopetettu?! Urheiluautot on täysin turhia ja tarkoitettu leikkikaluiksi eli ei normaaliin käyttöön, kuten Volvot. Kuka urheiluautosta haaveileva voisi edes kuvitella alleen Volvoa?! Volvo on perheauto ja siitä aloittajalla vankka mielipide joka ei ole todellakaan provo
No nyt pojalta lähti mopo käsistä oikein huolella.
Perheitä on iso ja pieniä ja useassa perheessä on jopa kaksikin autoa. Eikö ole turhaa hankkia iso auto jos sellaista ei tarvitse, vai onko se itsetunto kysymys? Ei urheiluauto ole sen turhempi kuin joku v90, jos urheiluauto riittää ja ajaa asiansa.
- asx2012
Mikäli eri malleissa on samankokoisia valoja ym. niin ainakin säästyy varaosanimikkeissä. Luulijoille tiedoksi: Volvon huolto on yllättävän edullinen moneen muuhun merkkiin verrattuna. Jo oman perheen autoissa Volvon huollot on halvempia kuin noissa delta-auton edustamissa. Volkkarikin löytyy lähipiiristä ja ei ole sekään halpa huoltaa. Kaveri pisti joskus huoltoon viedessään pienet teipin palat kriittisiin kohtiin ja arvakkaas oliko markkinajohtajaan vaihdettu kaikki huoltoon kuuluvat osat ?
Isoista korjauksista ja niiden hinnoista ei tietoa, koska autot vaihtuu 150 000 kilsaan mennessä, joten kalliilta jakohihna, jarru ja alustarempoilta olen säästynyt. - Jalba
Muistakaa volvon aluvalssin o-rengas!
- Legoauto
Minusta tuon 40 sarjan muotoilu on kuin piirtöjä olisi leikkiny legoilla ja saanut idean kantikkaasta legoautosta ja totettanut sen Volvona. Sivun takaoven äkkinäinen jyrkkä nousu on myös aivan kuten lego pala jolla tehty kompromissi. Keula näyttää samaten maskia myöten lego-autolta. Aivan liian kantikas ja halvan näköinen muotoilu on tässä xc40 mallissa. Odotin jotain paljon parempaa. Muitoli ei kiinnosta eikä herätä ostohalua!
- Kiinasta
Hyvin sanottu! Tosiaan legoauton näköinen. Onko tämän pikkumallin suunnitelleet jo kiinassa? Luultavasti. Ihme sillä Kia sportagevon paljon, paljon hienompi
- KuinkaTyhmäSaaOlla
Voi sinua pientä kateellisia luuseria.
- Ruotsistakiinaan
Ei taida olla suunniteltu kiinassa, sillä ne ovat hienoja esim. Ceed, optima, sportage!!! Kiinassa panostetaan nyt muotoiluun joka myy. Olisivat kyllä jo saaneet suunnitella tuon volvon kiinassa eikä aina sitö skandinaavista pelkistettyä muotoilua. Kiinassa tehdään hyviä autoja jotka näyttävätkin hyviltä ja ovat vielä edullisempia kuin euroautot.
- Nuoripoika
Mukavan näppärä xc40. Olishan sitä voinut ostaa 90, mutta ihan turhaa sellasta lotjaketta omistaa, jos ei oo tarvetta näyttää rahoja.
- Sijoittaja188
Aika uskomaton hinta on XC40llä, ei tarvitse paljoa laittaa enempää ja ollaan XC60sen hinnoissa. nettiautossa näyttää useimmat menevän melkein 60ke.
Jos näitä rahoja maksetaan tällaisesta autosta, niin oma valinta menisi heittämällä Mersulle.
Volvot on nykyään hyvännäkösiä autoja, sisustat turhan kolkkoja omaan makuun mutta varmasti joillekkin maistuu, mutta Volvon brändi on vielä vahvasti turvallisuuspainotteinen, ei niinkään premium tai luksus.
Jotkut Volvosta pitävät haukkuvat täällä näköjään Toyotaa, mutta omasta mielestä Toyotan ja Volvon voi laittaa täysin samaan kategoriaan. Molemmat hyviä autoja, mutta ei mitään premium merkkejä.
Myyntitilastothan sen sitten osoittaa onko XC40 oikein hinnoiteltu, jos myynti käy niin hyvä niin, itse en kyllä pienemmästä Volvosta ihan noin paljoa maksaisi.- 534534
Mitäs jos ei ole tarvis ostaa imagoa vaan auto ?
- Sijoittaja188
534534 kirjoitti:
Mitäs jos ei ole tarvis ostaa imagoa vaan auto ?
Imago voi olla minkälainen tahansa. Jos imagon takia auton ostaa niin jonkun haettuun imagoon sopii Skoda, jonkun Ford, jonkun BMW jne.
Jos kysymys on että mitä jos ei ole tarve ostaa autoa joka tukee ns premium imagoa, normiautoista yleensä Mersu & BMW, monelle myös Audi nykyään, niin hyvän kompaktin katumaasturin joka XC40kin hyvin luultavasti on, saa paljon halvemmalla kuin mihin XC40 on hinnoiteltu.
XC40sen hinnassa tuntuu olevan premium näennäisarvon lisää, vaikka Volvo brändinä on aika lailla normaali perheauto hyvällä turvallisuuspainotuksella.
Se on tietenkin jokaisen oma asia mitä mistäkin on valmis maksamaan. Jos XC40 tuntuu olevan hintansa arvoinen ja on kiinnostusta, resursseja ja uuden auton tarvetta, niin siinä tapauksessa kannattaa harkita ostohousujen laittamista jalkaan.
Omalla kohdalla näillä hinnoilla katselisin takavetoa tai takavetopainotteista nelivetoa. - 32423423
Mersu tulee järjettömän kalliiksi lisävarustehinnoittelun vuoksi, Audissa on robottivaihteisto ja BMW on luikero. Siis listalle Volvo tai Aasialaiset.
- Sijoittaja188
32423423 kirjoitti:
Mersu tulee järjettömän kalliiksi lisävarustehinnoittelun vuoksi, Audissa on robottivaihteisto ja BMW on luikero. Siis listalle Volvo tai Aasialaiset.
Mersun ollessa ostoslistalla, kustannukset on jo aika pitkälti tiedossa ja hyväksytty.
Missä Audissa on robottivaihteisto?
Mikä on luikero?
Jos Volvo ja Aasialaiset tuntuvat hyviltä vaihtoehdoilta, niin siinä tapauksessa ne kannattaa sinne listalle laittaa. - 452534
DSG/S-tronic on juurikin robotivaihteisto. On vihoviimeinen kapistus ja kun nykyisestä pääsee eroon niin enää ei tule.
Mersussa edelleen ratin lämmitin maksaan 3500e (ainakin C ja E). muihin merkkeihin 200-300e.
Juuri niinhän se asia on että sellainen auto mikä tuntuu hyvältä itselle, kannattaa ostaa.
Itse en enää 3 vuoden F30 kokeilun jälkeen takavetoiseen mene. Auto missä luistonesto pitää tehdä niin herkäksi että cruise putoaa pois kuivalla asfaltilla ( 5 astetta) loivassa ylämäessä ettei auto lähtisi käsistä, kertoo aika paljon.
Etuveto on ympärivuoden keskimäärin parempi ja neliveto tietysti aivan ehdoton.
Ymmärrän silti takavetoisen hankintaakin. Kyllä se kesäkumeilla ihan toimiva on vaikkei varsinaisesti mitään etua liikenteessä tarjoakaan. - Vähän_terminologiaa
452534 kirjoitti:
DSG/S-tronic on juurikin robotivaihteisto. On vihoviimeinen kapistus ja kun nykyisestä pääsee eroon niin enää ei tule.
Mersussa edelleen ratin lämmitin maksaan 3500e (ainakin C ja E). muihin merkkeihin 200-300e.
Juuri niinhän se asia on että sellainen auto mikä tuntuu hyvältä itselle, kannattaa ostaa.
Itse en enää 3 vuoden F30 kokeilun jälkeen takavetoiseen mene. Auto missä luistonesto pitää tehdä niin herkäksi että cruise putoaa pois kuivalla asfaltilla ( 5 astetta) loivassa ylämäessä ettei auto lähtisi käsistä, kertoo aika paljon.
Etuveto on ympärivuoden keskimäärin parempi ja neliveto tietysti aivan ehdoton.
Ymmärrän silti takavetoisen hankintaakin. Kyllä se kesäkumeilla ihan toimiva on vaikkei varsinaisesti mitään etua liikenteessä tarjoakaan.Robottivaihteistoiksi kutsutaan automaattisesti vaihtavia perinteisen suoravetovaihteiston ja YHDEN kytkimen yhdistelmiä.
DSG/S-tronic (VW-konsernin ulkopuolisine vastineineen) on aivan ratkaisevasti nopeammin vaihtava, kaksoiskytkentä- tai kaksoiskytkinvaihteistoksi kutsuttu kehitelmä, jossa on KAKSI kytkintä. Sen kutsuminen robottivaihteistoksi on selvä terminologinen virhe. Seuraavaksi valittava suurempi tai pienempi vaihde saadaan siinä valmiiksi hammaskosketuksiin jo ennen vaihtotapahtumaa ja itse vaihtaminen tapahtuu silmänräpäyksessä.
Robottivaihteistosta ei ole (sen verkkaisen toiminnan johdosta) DSG:n/S-tronicin saati perinteisen, momentinmuuntimella varustetun automaattivaihteiston kilpailijaksi. Rauhallinen kuski sillä pärjännee.
Ajelin VW:n 7-vaihteisella DSG:llä ihan mielikseni lähemmäs 7 vuoden ajan. Viimeiset 3 vuotta olen ollut toisen merkin ja 7-vaihteisen perinteisen momentinmuunninlaatikon käyttäjä.
DSG:n kestävyyteen ja vikaherkkyyteen en ota tässä kantaa.
- 3534543543
XC40 AWD on hinnat alkaen 46.000 (D3). Etuvetonahan tuollainen maasturityyppinen olisi naurettava ostos, kuka ihme näitä etuvetona ostaisi? (40.000, T3). Molemmat summat silti tosi korkeita pikkuautolle, korotettu pikkuautohan tuo on.
Paljon suurempi V90 (kokoluokkaa A6, m-b E) hinnat alkaen 49.000, eli vain 3 tonnia kalliimpi kuin halvin järkevä XC40 ostos. Halvin V90 AWD 54 tonnia joten vaivaiset 8 tonnia eroa ja autojen kokoero tosi suuri kuitenkin.
XC40 olisi järkevästi hinnoiteltu jos tuo hinnat alkaen 40 tonnia sisältäisi nelivedon. Kuten sanoin, eihän tuollaisessa maasturityyppisessä järkeä etuvetona.- oletHöpönassu
Mikä sinä olet kertomaan mikä on toisille "järkevää ja sopivaa" ? Jos Tuosta XC40 tykkää ja se sopii tarkoituksiin, niin miksi pitäisi hankkia turhan iso V90 jos sillä ei ole mitään toiminnallista tarkoitusta? Toisille etuveto on ihan riittävä ja miksi pitäisi ehdottomasti ottaa neliveto jos sille ei tunne olevan tarvetta? Voi näitä nerokkaita neuvojia, näitähän riittää ja hauskinta, että he tietävät muiden tarpeet.
- 43534634
oletHöpönassu kirjoitti:
Mikä sinä olet kertomaan mikä on toisille "järkevää ja sopivaa" ? Jos Tuosta XC40 tykkää ja se sopii tarkoituksiin, niin miksi pitäisi hankkia turhan iso V90 jos sillä ei ole mitään toiminnallista tarkoitusta? Toisille etuveto on ihan riittävä ja miksi pitäisi ehdottomasti ottaa neliveto jos sille ei tunne olevan tarvetta? Voi näitä nerokkaita neuvojia, näitähän riittää ja hauskinta, että he tietävät muiden tarpeet.
Silloinhan V40 riittäisi jos ei tarvi etenemiskykyä, hinnat alkaen 30 tonnia. Miksi maksaa 10 tonnia lisää etuvedosta joka vai korotettu? Eihän sillä korkeudella mitään tee jos ei ole nelivetoa. Neliveto paljon tärkeämpi kuin korkeus, 2-veto sutii joka paikassa talvella, mutta harvoin se pohja maata raapii.
Muutenkin kun vertaa V40/XC40 hintoja, aika kallis (10 tonnia) se muutaman senti lisä korkeuteen, muuten sama auto kuitenkin kysessä. - 5654654
Korkeus tuo vaivattomuutta autoon nousemiseen ja poistumiseen. Lisäksi ylempää näkee paremmin,
Suurin osa sittareista myydään vajaavetona. Niin se vaan on.
Mikä suuri ongelma tuo XC40 sinulle oikein on? Mene enemmin itkemään kun joku ei ostakaan Daciaa vaan jonkun vähän hinnakkaamman. Itke myös jos joku päättänyt että jokaisella perheen jäsenellä pitää olla oma huone tai jopa enemmänkin tilaa.
Itke myös miksi ihmiset ostaa kalliita kännyköitä. Ei niitäkään oikeasti mihinkään tarvitse. Leikkiminen ei ole mikään oikea tarve. - mietiAivojesiTilaa
43534634 kirjoitti:
Silloinhan V40 riittäisi jos ei tarvi etenemiskykyä, hinnat alkaen 30 tonnia. Miksi maksaa 10 tonnia lisää etuvedosta joka vai korotettu? Eihän sillä korkeudella mitään tee jos ei ole nelivetoa. Neliveto paljon tärkeämpi kuin korkeus, 2-veto sutii joka paikassa talvella, mutta harvoin se pohja maata raapii.
Muutenkin kun vertaa V40/XC40 hintoja, aika kallis (10 tonnia) se muutaman senti lisä korkeuteen, muuten sama auto kuitenkin kysessä.Mutta kun v40 ja XC40 on täysin eri auto, dorka.
- 54354353
mietiAivojesiTilaa kirjoitti:
Mutta kun v40 ja XC40 on täysin eri auto, dorka.
Kokoluokaltaan ihan samanlaisia, suurin ero on pieni lisäkorkeus joka maksaa 10 tonnia. Onpa kalliit korotusjouset.
- ruma-ja-kallis
XC40 ulkonäkö pilattu tuolla Suzuki mallisella c-pilarilla. Esim. VW,n T-Rock on paljon paremman näköinen.
- taivuFaktojenEdessä
Makuasioita, mutta Volvo on luokkaa parempi auto muuten.
- volvomiess
hahahahaaaa. köyhille kaikki on kallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1384128- 892019
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151961Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi581588Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541452Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1341417VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu1001328- 741226
- 981141
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1181070