Minkä piirsin, sen piirsin

Pidä-tiukasti-kii

Jotenkin näinhän se Pontius Pilatuskin perusteli kirjoituksiaan.

Tekniikan Maailman kolumni "50 vuotta sitten" todistaa, että Corollassa on vieläkin sama suunnittelija kuin 50 vuotta sitten.

"Sen pahimpiin vikoihin lukeutuu ohjaus, jonka toivomme tehtaan korjaavan mitä pikimmiten."

Mutta mitä! Ohjausta ei ole vieläkään korjattu, vaan Corolla kiemurtelee edelleen samalla tavalla kuin 50 vuotta sitten.

10

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kansanautooo

Hyvin muotoiltu auto on corolla,jokunen rumakin malli kuten kaikissa merkeissä.

• sillä.erolla

Hyvin muotoiltu ei ole välttämättä kaunis

• AasialaistaKuraa

Ruma harmaa hiirulainen ilman mitään hyvää.

• Reemiun

Omapahan vaan pienten premiumien veroinen , oikea haastaja.

• Ei.ajolupaa

Corolla on hiipunut aivan marginaaliin. Ei kelpaa enää edes paatuneimmille tojopapoille. Vai olisko niiltä kaikilta jo lääkäri ottanut kortin pois?

• hyväoli

Olin joskus nuori ja omistin tojota corolllan. Siihen aikaan se oli laadukas auto kaikin puolin.
      Ei tehty kuin kone- ja vaihtestoremontit, sekä joka vuotista hitsausta tietenkin.
      Eikä paljon muuta. Jarrut joskus temppuili, muttei sähkövikoja ollut paljon.
      Hyviä muistoja, jotka eivät katoa koskaan laadukkaasta japanilaisesta.

• Eikoskaanhaluttu

No ei se kyllä koskaan ollut kovin laadukas. Monet nuoret jonnet ajeli deeäksillä 80-90-luvulla, mutta välttämättömyyden pakosta. Se oli otettava mikä isoisältä jouti.

• eiostopäätökselle

Kuinka tuo hönö jaksaakin 24/7 vahtia kaikkia palstoja. Tekeekö tojon omistaminen kaikista yksinkertaisista ihmisistä myös hulluja. Jo tuon kaiken fanaattisuuden perusteella vältän koskaan sekaantumasta tojotaan. En kerta kaikkiaan uskalla.
      Seura tekee näköjään kaltaisekseen.

• Ocu1.8TSI.132kW.Webasto

kyllä minäkin olen tullut siihen tulokseen että kyllä se vaan Toyota on se oikea ja paras AUTO. ei siitä pääse mihinkään. ei ruostu, tekniikalla ajaa miljoonan kevyesti pelkillä huolloilla, ei hajoa vaihteistot, hiljaisia ja hyviä ajettavia. eli kaikki on paremmin kuin vagin paskoissa joita ei meidän perheeseen tule!

• oletko.miettinyt

Arvoisa postaaja. Mitä arvoa kuvittelet tällaisilla uskontunnustuksilla olevan? Jokainen lukija ymmärtää että tuollainen on pelkästään höpinää jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Miksi haluat alentaa itsesi seniilinhöpisijän tasolle?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      163
      7322
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4218
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3728
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      147
      3210
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2966
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2559
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2356
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2049
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2005
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1906
    Aihe