Jasmin Mäbtylä rutiköyhä

uuuhooooooooooohhhhhhh

Köyhä kuin kirkonrotta. Äireen tyttö-.

32

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gkhhh356434

      Onhan sillä taas uusi elättäjä.

      • kylonNOLOOOOO

        Jumatsuke niinkö on?


      • meeapukouluun

        aloittaja taas kiimoissaan hakannut näppistään.


    • HusRomukomerronKoukku

      Peräkammarintyttö Jaska on. Tienaa 6000€ vuodessa eli me näädät elätetään lähemmäs nelikymppinen koukkutissi.

    • työttömyyskorvaus

      On n. tonnin kuussa puhtaana käteen. Kyll sillä elää, jos asuu äitinsä kanssa. Auttelee äitiä ja tekee huushollitöitä. Ihanteellinen ratkaisu.

      • faktat.tiskiin

        Kelan työttömyyspäiväraha on 518€/4 viikkoa/netto. Kts. Kelan sivut jos et usko.


      • ytpuytp

        Ööö. Tonni kuussa?
        Millä laskuopilla?
        Jos henkilön vuosi"ansio" (yhteiskunnan, eli meidän työssä käyvien, maksama tuki) on 6000e/vuosi, niin millä ilveellä saat siitä 1000e/kk?
        Juurikin tällaisista kirjoituksista huomaa minkä tasoisia puolustelijoita tolla elätillä on....
        Mitähän, jos ensin jakaisit sen 6000e kahdellatoista...


    • Rahallaeivoi

      Mitata kaikkea. Jasmin on hieno tyttö, auttaa äitiänsä ja on tukena ja turvana. Moniko näistä vain omien etujensa ajajista edes välittää omista läheisistään?
      Äiti vanhenee, tytär auttaa. Jasmin Mäntylä toimii oikein ja inhimillisesti.
      Ottakaa esimerkkiä itsekkäät omien etujen ajajat.

    • DDDDDDDDDDDD

      Jaska elää siivojaäitinsä siivellä, ei autra van kuppaa rahat ja loisii ilmaiseksi vintillä. Ei maksa asumisestan..ei tee mitään..

      • siipiloinen.olet

        "DDDDDDDDDD" taitaa myös elää veronmaksajien siipiloisena, tuskin niin epätoivoista työnantajaa löytyy, joka tuommoisen kirjoitustaidottoman palkkaa....eli tuttua huttua sinulle.


    • Mikä.valehtelija

      Jassuko auttaa äitiään? Miten? Ei osaa laittaa ruokaa, pestä pyykkiä, siivota, korjata taloa..Miten ihmeessä se auttaa? Ei osallistu edes rahallisesti talon ylläpitokustannuksiin mitenkään eikä elinkustannuksiin muutenkaan, syystä ettei ansaitse yhtään mitään, ei oo rahaa, ilmaseks asuuu. Äitinsä sitä elättää. Mummoakaan ei viitsinyt laiska lötjäke hoitaa äitinsä apuna vaan pakeni mieluummin Boroottiin miehen luo jota inhos ja heti hautajaisten jälkeen karkas aussin perään, sillon kun äiti olis tarvinnut tukea ja lohdutusta . Siinä tälle yhdelle "äitiään auttavaa" tytärtä. Huoh.

      • Sitäsaamitätilaaxx

        Aussin perään oli kova kiire ja äiti jätettiin yksin mut ku oli hauskan ohjelman kuvaamisesta kyse niin aussi ja Australia jouti odottaan. No, helka on kans yhden sortin typerys ku on patalaiskan tyttärensä kynnysmatoksi suostunut.


      • meeeteenpäinjo
        Sitäsaamitätilaaxx kirjoitti:

        Aussin perään oli kova kiire ja äiti jätettiin yksin mut ku oli hauskan ohjelman kuvaamisesta kyse niin aussi ja Australia jouti odottaan. No, helka on kans yhden sortin typerys ku on patalaiskan tyttärensä kynnysmatoksi suostunut.

        Tuota sinä jaksat itkeä, eikö elämäsi etene.


      • Jassuntyperäelämä
        meeeteenpäinjo kirjoitti:

        Tuota sinä jaksat itkeä, eikö elämäsi etene.

        Helkan sietäis itkee.


    • Fattig.eller.Rik

      Kaikki köyhyys ei ole köyhien syytä. Jotkut sattuvat esim. syntymään köyhempiin/ varakkaampiin oloihin. Jos taas köyhyys johtuu pelkästään laiskuudesta tai mukavuudenhalusta, se on jo toinen stoori sitten.

    • Jamppahoitaa

      Jassu asuu uuden miehensä luona että eiköhän se hänen kulunsa nykyään maksele. Rakkaus on jännä juttu mutta onhan tuollaisia suhteita ollut iät ajat.

      • Seiskapwrhettä

        Maksaa tietenkin, ei kai nyt Jassu edes omia kulujaan pysty maksaan saati osallistuun yhteisiin menoihin, hahah! Äkkiä luikahti loisiin Jalmon nurkkiin, ukko ei taida sitä helpolla saadakaan ulos kun kyllästyy. Mainiota sisältöö piakkoin seiskalle!


    • JcdGF

      Kuinka lähellä tätä perhettä te oikein ootte kun tiedätte ettei jassu pese pyykkiä tai siivoa? Älkää vaan sanoko että Instan perusteella tämäkin päätelty. Toisaalta mä kyllä muista nähneeni kuvia kun Jassu on esitellyt siivottua vinttiä.

      • TummaJaKummaBlondi

        Kyllä Helga itse on kertonut jossain haastattelussa, että Jassu ei osaa käyttää heidän pesukonettaan. Jassu itse taas mainitsi ihan hiljattain (siinä vinttijutun yhteydessä) vaihdattavansa lamputkin toisilla. Oli myös mielettömän ylpeä siitä että oli koonnut vaaterekkinsä ihan itse! 35-vuotias nainen!


      • Jhgddj
        TummaJaKummaBlondi kirjoitti:

        Kyllä Helga itse on kertonut jossain haastattelussa, että Jassu ei osaa käyttää heidän pesukonettaan. Jassu itse taas mainitsi ihan hiljattain (siinä vinttijutun yhteydessä) vaihdattavansa lamputkin toisilla. Oli myös mielettömän ylpeä siitä että oli koonnut vaaterekkinsä ihan itse! 35-vuotias nainen!

        Ei esim mun äiti anna isän täyttää tiskikonetta kun aina menee väärin. Eli se ettei jassu käytä pesukonetta ei tarkoita ettei tekis mitään. Voi siellä olla vastaavasti joku homma jota Helga ei tee. Lamppujen vaihto on niin harvinainen tapahtuma et ihan sama kuka sen hoitaa.


    • Varmaatietoaon

      Jasmin auttaa äitiänsä. Täällä itsekkäät omia etujaan ajavat voivat väittää mitä haluavat. Jasmin on inhimillinen ihminen. Inhimillisyyttä ei löydy näistä palstalla totuuden vastaista potaskaa jauhavista umpikateellisista ja umpikatkerista ihmisistä. Inhimillisyys on näille palstaLOISILLE vieras käsite.

      • exomahoitaja

        Mitä kaikkea tuo auttaminen pitää sisällään?
        Onko äiti jo hyvinkin vanha ja siksi avun tarpeessa?


      • KaikkiSeKestää

        Jasmin on siinä määrin inhimillinen, että esim. jättää äitinsä surun keskelle mummon kuoltua, ja lähtee ex tempore Australiaan epätoivoiselle miehenvonkausreissulle (tullakseen palautetuksi viikon kuluttua kotiinsa). Jassun inhimillisyydestä kertoo myös Helgan postaus tuolloin Jassun Facebookiin: "en olisi uskonut tätä sinusta Jasmin..." - No kertoohan se jotain myös Helgasta: onko tällaisia asioita pakko käsitellä Facebookissa kaiken kansan tietokone-ja kännykkänäytöissä.


    • Qwertyloinen

      Ei ole Jasmin työkkärin kassalla. Raha tulee (Anssilta) miettikää sitä. Ja haukkukaa sitten. Koulukiusaajat! Häpeäisitte jos vaan osaisitte. Hienosti Jasmin hoitaa asiansa, mielellään auttaa äitiä, kun apua tarttee. Tekee tosi hyviä ruokiakin ja osaa leipoakkin. Kotiäiti ainesta, vaikkei saakkaan omia vauvoja.

      • varakkaitatyöttömiä

        Minua huvittaa nää jotka kyselee Jassun toimeentulosta. Eiköhän se hänen toimeentulonsa ole vähintään saman suuruista kuin näillä työttömillä kyselijöillä. Valtion turvaverkossa sitä ovat nämä pyllynpyyhkijät ja huippukoulutetut työttömätkin, jotka viettävät päivänsä juorupalstalla ihmettelemässä jonkun toisen toimeentuloa.


      • envaihtaisi
        varakkaitatyöttömiä kirjoitti:

        Minua huvittaa nää jotka kyselee Jassun toimeentulosta. Eiköhän se hänen toimeentulonsa ole vähintään saman suuruista kuin näillä työttömillä kyselijöillä. Valtion turvaverkossa sitä ovat nämä pyllynpyyhkijät ja huippukoulutetut työttömätkin, jotka viettävät päivänsä juorupalstalla ihmettelemässä jonkun toisen toimeentuloa.

        Taitaa tämä "varakkaitatyöttömiä" kadehtia "pyllynpyyhkijöitä"!Jassussa ei todellakaa ole yhtään mitään kadehtimista. Tuon ikäisen naisen pitäisi ihan oikeasti elää jo omaan elämää, eikä roikkua äidin tai satunnaisen ukon riesana. Jassun elämä on niin tyhjää ja tapahtumaköyhää, ettei voi todeksi uskoa! Tämä palstahan on sitä varten, että saamme "ihailla" ja "kadehtia", miten "hienoa" elämää nämä julkkistyrkyt elelee! Hahahaa!


      • varakaspyllynpyyhkijä
        envaihtaisi kirjoitti:

        Taitaa tämä "varakkaitatyöttömiä" kadehtia "pyllynpyyhkijöitä"!Jassussa ei todellakaa ole yhtään mitään kadehtimista. Tuon ikäisen naisen pitäisi ihan oikeasti elää jo omaan elämää, eikä roikkua äidin tai satunnaisen ukon riesana. Jassun elämä on niin tyhjää ja tapahtumaköyhää, ettei voi todeksi uskoa! Tämä palstahan on sitä varten, että saamme "ihailla" ja "kadehtia", miten "hienoa" elämää nämä julkkistyrkyt elelee! Hahahaa!

        Mitä hiton kadehtimista pyllynpyyhkijöissä edes on. Vähäiset on valtion korvaukset pyllyjen pyyhkimisestä. Saavatko edes saman vertaa kuin on työttömyyskorvaus? osui näköjään sinuun, kun käänsit asian sisällön kadehtimiseksi. Puhe oli toimeentulosta .


      • näisevaanon
        envaihtaisi kirjoitti:

        Taitaa tämä "varakkaitatyöttömiä" kadehtia "pyllynpyyhkijöitä"!Jassussa ei todellakaa ole yhtään mitään kadehtimista. Tuon ikäisen naisen pitäisi ihan oikeasti elää jo omaan elämää, eikä roikkua äidin tai satunnaisen ukon riesana. Jassun elämä on niin tyhjää ja tapahtumaköyhää, ettei voi todeksi uskoa! Tämä palstahan on sitä varten, että saamme "ihailla" ja "kadehtia", miten "hienoa" elämää nämä julkkistyrkyt elelee! Hahahaa!

        " Jassun elämä on niin tyhjää ja tapahtumaköyhää, ettei voi todeksi uskoa." Tämä palstahan on sitä varten, että te loiset saatte siihen omaan muka 'elämäänne' täytettä.


      • heheheee
        näisevaanon kirjoitti:

        " Jassun elämä on niin tyhjää ja tapahtumaköyhää, ettei voi todeksi uskoa." Tämä palstahan on sitä varten, että te loiset saatte siihen omaan muka 'elämäänne' täytettä.

        Just! Kiitos Jassu siitä! Hauskaa on!


    • Dootti

      Ajattele. Tähänkin mitättömään aloitukseen sait tämä mukaan lukien 30 vastausta. Kyllä on köyhälistöllä halvat huvit.

    • Moiolennero

      Mitättömästä mitätön aloitus.

    • Letkunlätkyn

      Onko seiskassa pian etusivun juttuna EN ELÄTÄ SINUA, KÖYHÄ RIIPPURINTA LUUSERI! Sais Jaska maistaa omaa lääkettään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe