amatöörit on niitä jotka ottaa valokuvan itsestään kun saavat 13 kiloisen hauen tai 7 kilon kuhan. ammattilaiset ei kuvaile mitään koska ovat tottuneet kunnon saaliisiin. en ole nähnyt että ammattilaiset kuvaisi saaliitaan koskaan.
amatöörin tunnistaa kamerasta kalastuksessa
4
122
Vastaukset
- kalaatuleekyllä
Tyhmäähän se kuvaaminen onkin, tai ei kuvaaminen, jos oli elämän isoin, vaan kuvan julkistaminen. Ja vielä tyhmempää kertoa julkisesti, että aikoo täytättää kalan seinälle nostettavaksi. Erittäin moukkamaista.
- tuhansiakaloja
mä en edes tiedä mikä on isoin haukeni, kuhani tai loheni koska kalastan sen verran paljon vuodessa etten jaksa moisista kirjaa pitää. toisekseen en edes halua erityisen isoja koska pienemmät on parempaa ravintoa.
- Dasboot
Nämä aloittajan "ammattilaiset" ovat niitä, jotka eivät kuvaa kalojaan, vaan ovat niistä hiljaa, kun heitä nolottaa se, että kameran kanssa heiluvat "somettaja-amatöörit" saavat isompia kaloja (ja vieläpä vapauttavat ne).
Tähän kiteytyykin olennainen: "En ole nähnyt, että..."
No, et varmaan ole, kun sitä riittävän isoa kuvattavaa ei ole tullut!
Muuten olen toisaalta sitä mieltä, että kalan kuvaaminen ja kuvan jakaminen vain siksi, että se on iso, on typerää. Inhimillistä, mutta typerää. - kalakalla
Selviöhän se on, ettei ammattikalastaja viitsi kameran kanssa räpeltää. En itseekään jokapäiväisiä työtehtäviänikääm kuvaile, en tosin ole ammattikalastaja. Aloittaja on väärässä väitteessään. Kyllä amatöörien lisäksi kalastuksen harrastajat kuvaavat paljon saaliitaan. Kuvaaminen on nopea ja helppo tapa dokumentoida saaliinsa. kynä vihko kalastuspäiväkirjana on monelle historiaa.
Olen Dasbootin kanssa samoilla linjoilla, että suuren kalan ihannointi on yliampuvaa. Hän ken sattuu isomuksen saamaan, ei välttämättä ole hyvä kalastustaidoiltaan, mutta hän joka useimmiten löytää ja saalistaa halutut ruokakalat, on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446