Ex-mieheni on lihottaja

pikkupulla90

Olimme yhdessä kolme vuotta, suhteemme ei päättyminen ei liittynyt mitenkään aiheeseen, vaan välimatka ajoi erilleen. Nyt kuitenkin huomaan kaipaavani suhdetta lihottaja mieheen, kun ehdin jo tottua hemmotteluun ja herkutteluun. Löytyyhän Suomesta lihottajia enemmänkin siis?

29

2549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yx_z

      Löytyy toki, vaikkei se täällä kovin yleistä taida ollakaan. Itse tahtoisin löytää naisen, joka nauttisi herkuttelusta eikä häpeilisi kasvavaa vartaloaan. Naisen lihominen on todella seksikästä! Mistä päin olet? Olisi mukavaa jutella kanssasi enemmänkin ja vaihtaa ajatuksia aiheesta.

      • pikkupulla90

        En todellakaan häpeä lihomistani, olen enemmänkin ylpeä siitä ja tykkään esitellä kasvanutta vartaloani :)
        Asun Vantaalla.


      • Kuulostaa hyvältä :) Minkä kokoinen olet tällä hetkellä? Laita mailia suomi24 osoitteeseeni niin jutellaan lisää.


      • pikkupulla90

        Olen tällä hetkellä 160cm 120kg. Kolmessa vuodessa lihoin melkein 50kg ja pidin siitä. Nyt oon ollut pari kuukautta sinkkuna ja olen jopa laihtunut, kun en ole lihotettavana :(


      • Kuulostat unelmanaiselta, olis kiva tutustua suhun ja ehkä saadaan sun paino taas nousemaan ;) Olisko sulla jotain sähköpostia tai muuta missä vois jutella vähän yksityisemmin?


      • B0ssl1f3

        Löytyykö sulta maha- ja selkämakkaroita? :)


      • Anonyymi

        Voi hyvä ihme näitä tavoitteita!! Sairautta siitä vaan pakostakin seuraa.


    • Löytyy kyllä miehiä jotka pitävät siitä että toinen lihoo. Naisia ei vaan tunnu löytyvän jotka nauttivat siitä lihomisesta, tai no ainakaan suomesta. Mukava kuulla että kaltaisia naisia löytyy kuitenkin :)

    • kokkimestari

      olis kiva tavata nälkäinen mies

    • Itse haluaisn löytää lihottaja naisen. Siis naisen joka nauttii siitä kun miehen maha kasvaa, paino nousee ja miehelle kasvaa tissit. Nainen myös kannustaisi miestä syömään enemmän, seuraisi painon nousua punnnitsemalla ja kommentoisi miten keho on alkanut paisumaan. Olisi myös ihana mikäli nainen tykkäisi hyväillä miehen kasvavaa masua. En ole kyseisiä naisia ikinä tavannut.

      Itse tykkään pyöreistä, pulleista ja muhkuista naisista. Minua ei haittaa vaikka naisen paino nousee, mikäli nainen itse tykkäisi tästä.

    • pikkupulla90

      En enää etsikään uutta lihottajaa :) Mieheni ilmoitti tänään, että palaa takaisin Suomeen! En voisi olla onnellisempi :) Nyt mun pitäisi nopeasti saada itse itseni lihotettua vähintään samaan kokoon, kuin missä olin... Pitää olla hyvä possu päästäkseni äkkiä takaisin pulskaan kuntoon :)

      • gtfo

        trolololoo


    • aivotonta_touhua

      Ei voi olla totta. Toiset saavat diabeteksen normaalipainossa, vaikka syövät kohtuullisesti ja sokerittomasti ja liikkuvat. Toiset aiheuttavat itselleen tieten tahtoen rasvamaksan kaikkine seurauksineen, ja yhteiskunta maksaa insuliinit, kolesteroli- ja verenpainelääkkeet sekä tekonivelleikkaukset . Ei ole reilua ja tasapuolista. Kela-korvaukset pois ihmisiltä, jotka eivät pysty tai halua pysäyttää painon nousua (siis en puhu edes laihduttamisesta). Jos kerta haluaa olla lihavat, on kannettava myös kunnialla sen mukanaan tuomat sairaudet.

    • todellahämmästynyt

      Ihan uteliaisuudesta kysyn että millaista elämää nämä lihottajat ja lihojat viettävät? Onko heillä / teillä oikeita opintoja? Käyvätkö he töissä ja kuka heidät oikeasti töihin ottaa? Teoriassa ylipainon takia ei saisi syrjiä mutta todellisuudessa kyllä se ylipaino ja ulkomuoto vaikuttaa että otetaanko töihin vai ei.

      • pikkupulla90

        Itse olen työskennellyt samassa työpaikassa nyt kuusi vuotta, eli aloittanut jo ennen lihomista. Lihominen ei ole vaikuttanut työhöni mitenkään, ja olen hyvin tunnollinen työntekijä, en ole pitänyt edes yhtä sairaspäivää yli kahteen vuoteen. Olen myös edennyt työssäni viimeisen vuoden aikana. Eli voisi sanoa että elän hyvin normaalia elämää...


    • Pikkupulla oletko koskaan jakanut kuvia vartalostasi?

      • pikkupulla90

        Mieheni on joitain kuvia jakanut, mutta pitää suurimman osan ihan ominaan. Itse en koe tarvetta jakaa kuviani, mulla ei ole koskaan ollut esim. facebook profiilia tain instagram tiliä, niin omien kuvien netissä julkaisu tuntuu vieraalta ajatukselta.


    • nalle.puntariin

      mä haluisin edelleen löytää miehen joka haluaa kasvaa

      • Joku.00

        Täälä oisi joka haluaisi kasvaa:p


      • nalle.puntariin
        Joku.00 kirjoitti:

        Täälä oisi joka haluaisi kasvaa:p

        miten saisi kontaktin?


      • Olisi ihana saada paljon painoa lisää ja kasvattaa iso pyöreä masu & ylipainosta johtuvat tissit.


    • kukasta_kukkaan

      Toiset miehet liihottelee ja toiset ovat sitä uskollisempaa sorttia.

    • Lihavajohannes

      Minulla myöskin etsinnässä nainen joka kiinnostuisi kannustamaan minua lihomaan.tai lihoisimme yhdessä.olen nyt 190/128.seuraan painoani päivittäin.aiemmin jopa yritin laihduttaa,mutta tuloksettomana.lopetin ja nyt saa kiloja tulla.

      • nalle.puntariin

        Tuo on tosimiehen asenne. Mulle sopis mieskaveri. Varmaan pitäis rekisteröidä nimimerkki niin siihen vois vastata spostilla.


      • Joku.00
        nalle.puntariin kirjoitti:

        Tuo on tosimiehen asenne. Mulle sopis mieskaveri. Varmaan pitäis rekisteröidä nimimerkki niin siihen vois vastata spostilla.

        Itse 190/128 mitat.


      • Jos vielä kaipaat lihomis apua naiselta, niin mulla on aina ollut haaveena lihottaa ja ihailla oikein isoa miestä. Poikaystävälle kun kerroin tästä niin hän sanoi ettei koskaan meinaa lihoa, päinvastoin suunnitelmissa laihduttaa. Pitkään olen ajatellut, että no sitten se jää haaveeksi. Mutta ei sitä vaan pysty unohtamaan, halu on liian kova...


      • Herkkusuu93
        idaemilia kirjoitti:

        Jos vielä kaipaat lihomis apua naiselta, niin mulla on aina ollut haaveena lihottaa ja ihailla oikein isoa miestä. Poikaystävälle kun kerroin tästä niin hän sanoi ettei koskaan meinaa lihoa, päinvastoin suunnitelmissa laihduttaa. Pitkään olen ajatellut, että no sitten se jää haaveeksi. Mutta ei sitä vaan pysty unohtamaan, halu on liian kova...

        Miten suhun sais yhteyden, oon 24v mies jolle ruoka maistuu tai sit pesukone kutistaa vaatteita. Olisi ihana syödä kaikkea jonka jälkeen joku hieroisi mun isoa vatsaa :)


    • Anonyymi

      Täällä kans lihomisesta tykkäävä parikymppinen mies (: tuntuu aivan fantastiselta, kun vaatteet alkavat kiristään, ja jäävät pieneksi. 180cm/110kg

    • Edelleen hakusassa lihottaja nainen.

      Olisi ihana mikäli nainen nauttisi siitä kun saisi lihottaa minut ylipainoiseksi, kannustaisi syömään koko ajan enemmän ja seuraisi puntarin mittanauhan kanssa kehon paisumista.

      Olisi ihana jutella ja vaihtaa ajatuksia miehen lihavuudesta & lihomisesta pitävän naisen kanssa :)

      sähköpostia voi myös laittaa

      käyttäjänimeni_(ät)outlook piste com

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe