Kyseessä v70 -04 bensa. Laiturista irtosi pyörä. Laitettiin uusi laturi ja sen jälkeen näytössä palanut akun kuva ja teksti, "sähköjärjestelmä huolta heti". Viimeisimpänä vaihdettu akku, hiilet/säädin mutta ei auttanut. Lataus mitattu näytti 14v. Eli tarviiko vika jotenkin kuitata obd töpselissä vai onko vaan myyty sutta laturi kaupassa? Kellään ollut samaa ongelmaa?
Virtajärjestelmä huolto
8
1353
Vastaukset
Itse kokeilisin vastaavassa tapauksessa akun irrottamista yön ajaksi. Virheilmoitus saattaa näin kadota, kun on aamulla kytkenyt akun takaisin ja kokeillut.
- Aateekootakiinni
Töpseli kiinni, joko kiinamokkula tai korjaamokone ja homma hoituu. Näkeepä samalla mikä herjaa vai onko jo poistunut vamma.
Koitettu lukea bilteman yleismallin luku laitteella muttei antanut mitään koodia. Täytynee olla volvolle tarkoitettu malli että pääsee lukemaan.
- voltaget
Jospa lataa liian vähän "uusi" laturi, hiukan yli neljäntoista pitäisi tulla?
Käyty tänään motomaatin johdossa ja löytyi seuraavat vika koodit. DD30 vaihtovirtalaturin ohjausyksikkö virheellinen tietoliikenne, DD21 LIN-väylä 2 virheellinen signaali, 9c03 antenni/valorengas tietoliikennevika. Kuinkahan näitä alkaisi tutkimaan ja korjaamaan?
- alkasfutaa
Jos laittais uuden laturin, motonetin hyllystä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465681Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki492935- 1832615
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102281- 272053
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121972törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151696- 1451295
- 131167
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2591125