Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Seuraa raisiosta?

Uusraisiolainen

Moi! Löytyykö raisiosta seuraa 18v pojanklopille? Oon vasta muuttanut tänne ja olo on aika yksinäinen? Oon noissa baareissa muutaman kerran käynyt mutta eipä siellä koskaan mitään ole.

20

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kill_bill

      Mistä muutit tänne?

      • Uusraisiolainen

        Helsingistä :)


      • Kulli-täti

        Saitko jonkun työpaikan täältä? 😀 en oo ikinä että nuori Helsingistä muuttais tän kokoiseen paikkakuntaan


      • herskatero

        Todennäkösesti pakeni velkojia tai jotain aiheuttamaansa paskamyrskyä.
        Voi tietenkin olla että muutti isin ja äipän mukana


      • Uusraisiolainen

        Joo sain töitä täältä. Herskatero on ilmeisesti sitten muuttanut paljon.


    • JaakkoWaaan

      Aika räkänokka vasta oot..Mut voin sua kyl naida.?

      • Uusraisiolainen

        Ei kiitos :)


    • Uusraisiolainen

      Sopii sittenkin. Missä nähdään? Ota rasvat mukaan.

      • Uusraisiolainen

        Hohhoijjaa...


    • Uusraisiolainen

      Sain kaverilta lainaksi sauvan. Tämä riittää minulle toistaiseksi ja anustappia käytän päivisin.

      • Uusraisiolainen

        Hei pidä hauskaa :)


    • Uusraisiolainen

      Mieliala vaihtelee. Mistä saan miestä ja heti. Oletko minun oma veturi. Anustappi ei vedä vertoja kunnon karvaiselle miehelle.

      • Gay_radar

        Etkö tykkää tytöistä?


    • hohhoijjaa mitä ehdotuksia...oon mäki aika kiimas;)))

    • naisvais

      No enpä taida muuttaa Raisioon jos vastaanotto on tälläistä.Surullista :(

      • Borntoliveinraisio

        Muuta vaan, täällä on kivaa asua


    • Uusraisiolainen

      Mul ei oo mitään homoja vastaan, mutta nimikopioija voisi mennä ettimään homoilukaveriaan jostain muualta. Tää tais olla vähä väärä palsta kysyy tällästä, en muistanukkaan et täällä pyörii noita nuoren lihan metsästäjiä. Onneksi sulla on internet suojana.

      • miesvm1967xx

        Mun poika on sun ikäinen ja myös vastikään muuttanut vähän kauempaa Raisioon mutta tuntee koulun kautta muutaman kaverin raisiosta, maskusta ja turusta jotka puolestaan epäilemättä tuntevat friiduja :) Että jos haluat tutustua mun poikaan ensin että pääset systeemiin kiinni niin ole yhteydessä minuun. Toki joudun pojaltani kysymään että sopiiko hänelle tällanen kaverijärjestely mutta uskoisin että sopii, hänkin vähän yksinäinen kämpillään, aika usein bunkkaa mutsinsa luona halisisissa.


      • miesvm1967xx
        miesvm1967xx kirjoitti:

        Mun poika on sun ikäinen ja myös vastikään muuttanut vähän kauempaa Raisioon mutta tuntee koulun kautta muutaman kaverin raisiosta, maskusta ja turusta jotka puolestaan epäilemättä tuntevat friiduja :) Että jos haluat tutustua mun poikaan ensin että pääset systeemiin kiinni niin ole yhteydessä minuun. Toki joudun pojaltani kysymään että sopiiko hänelle tällanen kaverijärjestely mutta uskoisin että sopii, hänkin vähän yksinäinen kämpillään, aika usein bunkkaa mutsinsa luona halisisissa.

        En laita tähän yhteystietojani mutta pistän tän kirjanmerkiksi ja katson joku päivä jos olet jotain vastannut. Mutta ihan vaan niiko sitä että turkulaistyttöjen peppuihin on vaikea päästä käsiksi ellei ole kaveripiiriä ;) noo.. ei nyt olla liian seksistisiä tai sovinistisia, naisia pitää kohdella hyvin.


    • Uusraisiolainen

      Mul on kyl ajantaju iha sekasi. En muista et kirjottelin yöllä tänne. Sitä se mielialalääkitys teettää ja monta sivupersoonaa. Melko harhainen olen ollut aina. Mutta sen tiedän että dildo on taas siellä mihin ei aurinko paista ja kova puute jatkuvasti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1457
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      68
      1241
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe