että, tarvitsisin nyt uutta tuulta purjeisiin. Jotakin uutta olisi hyvä keksiä. Mulla alkaa päätä puuduttamasn. Mä mietin, jos lähden sen sun työkaverin kanssa viikonloppureissulle kun teillä on pikkujoulut. Eihän se ole niihin osallistumassa. Mä voisin tehdä sille omenapiirakkaa ja pitää hyvänä koko viikonlopun. Se on vähän villimpi kuin sä Kotikolli-adonis. Mä taidan purkaa mun sydäntä sille ja halailla sitä pari päivää :) Vai saisit sä Kotikolli mut pois tältä mielialalta? Oonko muistanu kehuu sun hartioita? Ne on aika mielialaa nostavat <3
Vastaukset 8
- Seolisiinä
Ihan sama, ei kuitenkaan kiinnosta. Tee mitä haluat niin minäkin teen.
- oikeakolli
Nyt alkoi kuumeinen miettiminen ketä emäntä tarkoittaa. Kolli on nyt vähän mustis. Mistäs tiedät et on villimpi ellet jo ole aiemmin... Tuhma, hyi sinua ja kolli ollut aina uskollinen viatonta flirttiä lukuunottamatta! Nyt on hyvät neuvot kalliita ettei emäntä karkaa toisen matkaan. Kolli nyt miettii ja miettii millaisella konnankoukulla emäntä ongitaan takaisin :))
- kiehnääkokoihon
Itse asiassa tekstisi kuvaus tuo mieleen lämpimän ajatuksen, jonka mielelläni liitän Kotikolliin: Kulmat kurtussa pohtii purren huulta näyttäen juonittelevalta. Hartiat vähän keskustelevaan tyyliin.
- oikeakolli
kiehnääkokoihon kirjoitti:
Itse asiassa tekstisi kuvaus tuo mieleen lämpimän ajatuksen, jonka mielelläni liitän Kotikolliin: Kulmat kurtussa pohtii purren huulta näyttäen juonittelevalta. Hartiat vähän keskustelevaan tyyliin.
Kolli vielä hoitaa homman kotiin, emäntää ei lasketa jonkin lurjuskollin matkaan! Piru vieköön kun kollin emäntä on tollainen villikko. Siinä ollut aina enemmän ja vähemmän pitelemistä... :)
- Jjjjkknnn
Aika reiluu kun kertoo kuitenkin viikonloppureissusta
- kiehnääkokoihon
Mitä elämä olisikaan ilman reiluutta!?
- kollinmetkut
Onko Pekka Töpöhäntä ja Maija Maitoparta vai joku muu kotikolli ja misu ??
- gfdgdd
Aika osuva kuvaus :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll21990Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514833- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560