Kardinaalitetrat ja miljoonakalat yhteen

ApuaTarvitsevaHeti

Ostan kaloja ensimmaistä kertaa muutaman päivän päästä. Lemmikkikaupan vähän vanhempi naistyöntekijä sanoi minulle, että kovan veden miljoonakaloja ja erittäin pehmeän veden kardinaalitetroja voisi hyvin laittaa yhteen. Minun mielestäni ei voi, sillä miten kovan ja pehmeän veden kalat voisivat olla noin 80 litraisessa akvaariossa keskenään.

1

<50

Vastaukset

• Myyjän tarkoituksena on myydä ja se onnistuu huomattavasti paremmin jos ostat uusia kaloja silloin tällöin ja myyjä samalla selittää että voi voi, mahdoit tehdä jotain väärin, ne ovat niin herkkiä. Eli erittäin oikeassa olet, ne eivät sovi yhteen.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Koronaan sairastunut radiojuontaja Suvi Hartlin kertoo somessa terveydentilastaan - pelkäsi tautia lääkityksensä takia: &quot;Halusin kertoa tämän, koska olen saanut valtavasti viestejä&quot;
    • Salasutinaa! Kiekkosankari Kaapo Kakko ja Salkkarit-kaunotar viihtyvät yhdessä!
    • Julkkiskokki Kari Aihinen avautuu Maria Veitolalle perheensä hajoamisesta: Otan eron omaan piikkiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stefulla miljoonavelat

Seiska kertoo Stefun lainanneen hurjan summan pokerimiljonääri jens kyllöseltä. Stefulla saattaa mennä kuulemma kymmeniä tuhansia strippibaareihin. Ku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      186
      6517
    2. Jaksamista Sofia ja Stefan!!

Voimia molemmille. Stefu päivä kerrallaan. Sofialle kiitos, että olet kunnioittanut Stefania, etkä ole ruotinut hänen asioitaan julkisuudessa, mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      3233
    3. BB-Sini puhuu tiukkaa asiaa BB-julkkisten kohtelusta somessa

Tullut itsekin kolmekymppisenä somen suurkuluttajana todella kauhisteltua tätä järkyttävää lynkkausta ja syitä siihen. Netissä liian monilla ihmisillä
      21
      2116
    4. Tutkittu on: talviaika parempi

Puoliin päiviin makaavat vätykset tietysti ovat eri mieltä, mutta työtätekeville ihmisille uutinen on hyvä. "Pysyvään kesäaikaan siirtymistä on kokei
      Maailman menoa
      347
      1832