Muslimien pelko..

obh123

Miksi vihainen puhe tai "vihapuhe" muslimeista ja islamista saa muslimeissa aikaan pelkoa?

Oma teoriani on se että muslimit eivät ole tottuneet sanan vapauteen ja he tietävät että kun heidän keskuudessaan esitetään vihaista puhetta, se suurella todennäköisyydellä johtaa jonkinlaiseen fyysiseen väkivaltaan kohdetta vastaan.

Mitä mieltä tästä kulttuurieroteoriasta ovat muslimit? Onko teoriassani perää.

Terveisin paikallinen kallonkutistaja.

3

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • obh123

Jatkoteoriana..

Totuudellinen "vihapuhe"..

Muslimi tietää sisällä sydämmessään kannattavansa jotain pahaa islamin nimissä ja pelkää rangaistusta kun hänelle puhutaan totuutta. Sehän kulosti vihaiselta!

13. sillä eivät lain kuulijat ole vanhurskaita Jumalan edessä, vaan lain noudattajat vanhurskautetaan.
      14. Sillä kun pakanat, joilla ei lakia ole, luonnostansa tekevät, mitä laki vaatii, niin he, vaikka heillä ei lakia ole, ovat itse itsellensä laki

Paavalin kirje roomalaisille 2:13,14

• Puhe muslimeista ja islamista saa muslimeissa aikaan pelkoa, koska he pelkäävät nähdä totuutta!

MUSLIMEJA ON HUIJATAAN:

Näitä terrori-iskuja tulee tasan niin kauan, kun muslimeita itseään huijataan.

Petran sijainti, koko, ympäröivät vuoret ja muut pinnanmuodot, sisääntuloreitit, ilmasto sekä asema suurkaupunkina, merkittävänä kauppareittinä ja uskonnollisena keskuksena vastaavat tarkasti Koraanin ja muiden varhaisten islamilaisten kirjoitusten kuvausta islamin Pyhästä kaupungista, jota VASTAAN Muhammadin johtamat medinalaiset kävivät sotia. MYÖS VARHAISTEN MOSKEIJOIDEN QIBLAT OLI SUUNNATTU JUURI PETRAA KOHTI. Joidenkin tutkijoiden mukaan onkin mahdollista, että Petra oli islamin Pyhä kaupunki vajaan sadan vuoden ajan, kunnes siellä sisällissotaan asti sijainnut KAABAN MUSTA KIVI SIIRRETTIIN kaupungin raunioiduttua pysyvästi Mekkaan. (Lähde: Wikipedia / Petra (kaupunki)

Tänään tuo VALHEELLINEN... NAISTA ALISTAVA Islam on planeetallamme nopeimmiten leviävä uskonto. Myös Mekan kivi on luonnollisesti ryöstösaalis Petrasta, jossa palvottiin feminiinistä kolmijumaluutta.

Toisin sanoen tappajat eivät ole menossa taivaaseen, vaan päinvastoin.

• obh123

Laulujen laulu 4:11

11. Sinun huulesi tiukkuvat hunajaa, morsiameni; mesi ja maito on sinun kielesi alla, ja sinun vaatteittesi tuoksu on kuin Libanonin tuoksu."

otan riskin että minua kutsutaan homoksi, mutta ota tämä peukalopaikka ei synnillisessä nykyhengessä..

Jumalan voima:

16. Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle. -Room. 1:16

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      73
      3121
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2854
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2405
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2246
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2063
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1577
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1420
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1408
    Aihe