koska pannaan irrallisia jakeita.
Asia ei ole hermenuttisesti mitenkään relevantti.
Kohta sieltä tulee; "Kun autatte heprealaisnaisia synnytyksessä, tarkastakaa heti lapsen sukupuoli. Jos lapsi on poika, tappakaa se, mutta jos se on tyttö, se saa jäädä eloon."
On muuten Raamatussa ja osa Lakia, mizvaa.
Alkaa ilmeisesti lestadiolaisilla vitsit loppua,,
10
133
Vastaukset
- joku-toinen
Ei se minustakaan ole oikein, sieltähän voi saada mitä vain aikaan, kun luottaa saatanaan.
Tulee olla kokonaisuus, joka rakentaa asian käsitettäväksi. - Laestadius
Jae johon Kesitas viittasi ei löydy Raamatusta. Tämä osoittaa kuinka vähän Kesitas osaa raamattua.
Eikö.
No autan, Exodus 1;16 ja sanoi: "Kun autatte heprealaisnaisia synnytyksessä, tarkastakaa heti lapsen sukupuoli. Jos lapsi on poika, tappakaa se, mutta jos se on tyttö, se saa jäädä eloon."
Näin vähän Sinä tunnet Sanaa???
- kuulehan
Alkaako Kesitas lukemaan Raamattua kuin faarao ja tuhoamaan Israelia?
Onhan se Laissa... Pitää rauhoittua.- kuulehan
No ei ole uusi, se vain, että miksi tuo jae piti tempaista Laista?
Vähän outoa. kuulehan kirjoitti:
No ei ole uusi, se vain, että miksi tuo jae piti tempaista Laista?
Vähän outoa.Juuri siksi, kuinka järjettömiä päätelmiä yksi jae voi saada aikaan.
Hyvänä esimerkkinä nimimerkki "kuulehan", Hän on huolissaan siitä, että olen tuhoamassa Israelia?
Miksi, olen juuri lähdössä sinne.
Raamatun tuesta saa oikean kuvan silloin kun asia on molemmissa Testamenteissa.
Liika VT;n siteeraaminen palstalla on vaarallista, sillä se on Israelin oma kirja lähes kokonaan.
Siellä se kulkee Tanakina ja Toorana.
Hyvä havainto, ymmärsit yskän, ja heti eräs meni lankaan.- kuulehan
[Hyvänä esimerkkinä nimimerkki "kuulehan", Hän on huolissaan siitä, että olen tuhoamassa Israelia?
Miksi, olen juuri lähdössä sinne.]
Olen aina pitänyt itseäni huonona vitsinkertojana, tosikko kun on.
Milläs Sinä sinne Israeliin menet, miten pääsee halvimmalla? kuulehan kirjoitti:
[Hyvänä esimerkkinä nimimerkki "kuulehan", Hän on huolissaan siitä, että olen tuhoamassa Israelia?
Miksi, olen juuri lähdössä sinne.]
Olen aina pitänyt itseäni huonona vitsinkertojana, tosikko kun on.
Milläs Sinä sinne Israeliin menet, miten pääsee halvimmalla?Putkella, 10 pv 1340€ Uuteen maahan
- Heinolasta-kajahtaa
Asia ei ole hermenuttisesti mitenkään relevantti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001710Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571350Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761298Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108850
- 72833