Sen takia tämä juttu ei edisty emkä pysty sun kanssa olemaan. :( Aika jatkaa vaan matkaa ja jättää sinut menneisyyteen.
Harmittaa kun en pysty luottamaan sinuun.
35
644
Vastaukset
- vaikluotettavaoon
:((((((((( sitten se on niin
- ennenvanhaankyllä
luottaminen on jo niin last season, ei tätäpäivää.
- zxcvbnlkö
Ilman luottamusta suhde ei toimi. Epäluotettavat voi painua vaikka *
- heipodeij
hyvää yötä ouluun
- Minullaja
Miehellä ei ole yhteistä menneisyyttä yhtään, meillä on siis edessä vain tulevaisuus 8)
- löpöhöpöolkapää
3UKKOO kerralla ei riitä reiät kaikille
Tarkoitit tuon varmaan jollekkin, vai? Onko se naiselle vai miehelle?
- zxcvbäö
Naiselle menee.
- Milläkirjaimella
zxcvbäö kirjoitti:
Naiselle menee.
Millä kirjaimella naisen nimi alkaa?
- Kirjainmikä
Milläkirjaimella kirjoitti:
Millä kirjaimella naisen nimi alkaa?
Voitko ap vastata?
- Ironistatodella
Ironistahan tässä on se, että aloittaja on varattu. Eikä pysty luottamaan naiseen, johon on ihastunut.
Taitaa ongelman suurin ydin olla siinä, että nainen ei luota aloittajaan yhtään, ja siitä kumpuaa heidän välinen epäluottamus.- Ironista
= Itse epäluotettava syyttää siis muita epäluotettavuudesta.
- Miksiet
Miksi et pysty luottamaan?
- oiuytrfder
Kumpikaan ei luota toiseen.......
- Shjkbhgukb
Minäkään en valitettavasti pysty luottamaan sinuun, monestakaan syystä. Suurin on se, että pystyt täysin ongelmitta olemaan toisen kanssa samaan aikaan. Miten voisin luottaa?
Muita syitä on mm. se, että vaihdat jatkuvasti mielipidettäsi. Saatat sanoa yhtä, mutta en voi koskaan olla varma, että vielä viiden minuutin päästä olet asiasta samaa mieltä. Jos hetken luulen, että kaikki on ok, pamautat jotain täysin päinvastaista. Ymmärrätkö, millaista on, kun on elänyt pari vuotta tässä jatkuvassa vuoristoradassa? Jos hetken ehdin ajatella, että ehkä kaikki selviää, niin seuraavassa hetkessä oletkin taas eri mieltä asioista ja valmis kömpimään toisen kainaloon. Jos hetken kaikki vaikuttaa olevan ok, tiedän, että kohta pamahtaa taas. Minusta on tullut varautunut ja jännittynyt, kaikki kaverisuhteeni ovat kärsineet. Varaudun, koska seuraava pamaus suistaa minut taas. Tuntuu, kuin odottaisin seuraavaa iskua tai lyöntiä. Tiesin jo eilen illalla nukkumaan mennessäni, että kohta pamahtaa taas.
Olen silti yrittänyt painaa nämä ajatukset taka-alalle ja toivoa, että asiat selviäisivät. Olen kirjoittanut tuhat viestiä, joissa olen yrittänyt selventää ajatuksiani, mahdollisia väärinkäsityksiä yms. sinulle, jotta sinun olisi helpompi olla. Saamatta ikinä mitään vastauksia. Keksit aina jonkin syyn, miksi minkään asian edistämiseksi ei tarvitse tehdä mitään.
Tilanne on siinäkin mielessä kiero, että jos sinua ei satu huvittamaan minä, voit sekunnissa kömpiä toisen viereen ihan kuin minua ei olisi olemassakaan. Sitten jos sinua taas joskus huvittaa, niin kaivat minut jostakin. Olen sinulle kuin lelu, jonka paiskaat nurkkaan, kun ei jaksa enää leikkiä tai tulee jotain muuta. Minä en käyttäydy noin. Niinäkin hetkinä, jolloin olet puhunut minulle ikävästi muiden edessä, olen ollut valmis puolustamaan sinua muille.
Tietäisitpä, kuinka hajalla olen ollut tämän parin vuoden ajan tämän takia. Tämän jatkuvan vuoristoradan ja niiden ikävien tunteiden takia, kun tiedän, että olet jatkuvasti toisen kanssa.
Olisi vielä kiva kuulla, mikä on syy siihen, miksi et minuun luota? Minulla ei ole ollut muita miehiä, en ole missään vaiheessa kääntänyt selkääni sinulle tms.
Usein minusta vaikuttaa siltä, että heijastelet vain omaa epäluotettavuuttasi minun kautta, kuten joku tuossa ylempänä taisi sanoakin.- put.your.back.into.it
Tiivistettynä voisi ehkä sanoa, että tekisi mielesi läsäyttää apta päin pläsiä?
- Shjkbhgukb
Viimeisen lauseen sijasta sanoisin vielä ennemminkin niin, että et heijastele omaa epäluotettavuuttasi minuun (koska en usko, että pohjimmiltasi olisit epäluotettava), vaan ennemminkin niin, että joku ihminen on ollut sinua kohtaan epäluotettava, ja nyt luulet, että minä olen samanlainen.
- Shjkbhgukb
put.your.back.into.it kirjoitti:
Tiivistettynä voisi ehkä sanoa, että tekisi mielesi läsäyttää apta päin pläsiä?
Ei oikeastaan. Mutta kyllä alan olla väsynyt. Olen tässä samana iltana todistanut taas kerran sitä, kuinka eräs ystäväni petaa itselleen tilannetta, jossa hän voi toimia juuri sen mukaan, mikä sattuu milloinkin huvittamaan ja "mikä fiilis milloinkin on" (inhoan tuota ajatusta niin paljon). Kaikki sovitut asiat, joita on suunniteltu, vierähti taas kerran kaivoon.
- Shjkbhgukb
Shjkbhgukb kirjoitti:
Ei oikeastaan. Mutta kyllä alan olla väsynyt. Olen tässä samana iltana todistanut taas kerran sitä, kuinka eräs ystäväni petaa itselleen tilannetta, jossa hän voi toimia juuri sen mukaan, mikä sattuu milloinkin huvittamaan ja "mikä fiilis milloinkin on" (inhoan tuota ajatusta niin paljon). Kaikki sovitut asiat, joita on suunniteltu, vierähti taas kerran kaivoon.
Siis tämän lisäksi myös tätä ystäväni touhua (tuo ylin kirjoitukseni ei siis liittynyt ystävääni, vaan mieheen, mutta oli pakko vaan todeta tämä ystäväasiakin tähän, kun harmittaa), joka on aina samanlaista. Koskaan ei voi luottaa siihen, mitä ollaan sovittu tai suunniteltu, koska hänellä saattaa olla toisena hetkenä "eri fiilis", ja sen takia kaikki suunnitelmat menevät aina uusiksi.
- jamahdollisimmanpian
Shjkbhgukb kirjoitti:
Mitä sitten mielestäsi oli suunniteltu. Oletteko yhdessä sopineet ihan keskustellen. Minä en ainakaan ole jutellut tulevaisuudesta kenenkään kanssa ja on vain yksi ihminen jonka kanssa siitä haluaisin jutella. Alkaa voimat olla hyvin vähissä.
- täältä.muutama.ajatus
Shjkbhgukb kirjoitti:
Siis tämän lisäksi myös tätä ystäväni touhua (tuo ylin kirjoitukseni ei siis liittynyt ystävääni, vaan mieheen, mutta oli pakko vaan todeta tämä ystäväasiakin tähän, kun harmittaa), joka on aina samanlaista. Koskaan ei voi luottaa siihen, mitä ollaan sovittu tai suunniteltu, koska hänellä saattaa olla toisena hetkenä "eri fiilis", ja sen takia kaikki suunnitelmat menevät aina uusiksi.
Palstalla ei tiedä kenen kanssa puhelee ja arvaileminen on kuluttavaa.
Palstaan tulee koukku, kun pitää lukea ja "yrittää pysyä kärryillä" ja kalastella tietoja ties keneltä. Juuri tämä haluttomuus viedä asiaa tosielämään pakottaa ihmiset täällä päivystämään ja omimaan ties kenen kirjoituksia itselleen ja sovittelemaan itseään joka kuvioon, mikä sitten loukkaa tai sitten ei loukkaa muita osallisia. No, itsepähän ovat tilanteen luoneet ja soppaa hämmentäneet.
Toivoisin ihan kaikkien palstalaisten vievän touhun tosielämään, jotta homma ei menisi tällaiseksi hiekkapaperilla runkkaamiseksi, jossa vatkataan itku silmässä onnea odotellen sitä koskaan kuitenkaan saavuttamatta. - Shjkbhgukb
jamahdollisimmanpian kirjoitti:
Mitä sitten mielestäsi oli suunniteltu. Oletteko yhdessä sopineet ihan keskustellen. Minä en ainakaan ole jutellut tulevaisuudesta kenenkään kanssa ja on vain yksi ihminen jonka kanssa siitä haluaisin jutella. Alkaa voimat olla hyvin vähissä.
Niin, siis tuon klo 23.57 kirjoitetun kommentin loppuosa kahta ensimmäistä lausetta lukuunottamatta liittyi erääseen ystävättäreeni, jonka kanssa olimme suunnitelleet erästä asiaa jo useamman viikon ajan ja siis sovittu ja keskusteltu asiasta. Tuo asia ei siis liittynyt mieheen, jolle alunperin kirjoitin tuossa ylimmässä ja toiseksi ylimmässä kommentissa. Ei ehkä olisi pitänyt sotkea sitä asiaa tähän ketjuun.
Tämän miehen kanssa ei olla keskusteltu tulevaisuudesta. - Shjkbhgukb
Selvennykseksi vielä:
Klo 22.54 ja klo 23.20 kirjoitetut kommentit olivat miehelle.
Klo 23.57 kommentti kolmannesta lauseesta eteenpäin ja klo 0.07 kommentti liittyi ystävättäreni käytökseen.
Ei puututa tuohon ystävätär-asiaan tässä yhteydessä enempää, ettei mene sotkuiseksi, kun sen oli alunperinkin tarkoitus olla vain ohimennen sanottu maininta. - Shjkbhgukb
jamahdollisimmanpian kirjoitti:
Mutta haluaisin kyllä tietysti puhua hänen kanssaan tulevaisuudesta ja kaikesta.
Ja kuten sanottu, voimat on vähissä täälläkin. Tai ovat olleet jo ties kuinka pitkään. - ainapelkkäämiinusta
Shjkbhgukb kirjoitti:
Mutta haluaisin kyllä tietysti puhua hänen kanssaan tulevaisuudesta ja kaikesta.
Ja kuten sanottu, voimat on vähissä täälläkin. Tai ovat olleet jo ties kuinka pitkään.Jostakin luin että mitä vähemmän nukkuu sitä nuorempana kuolee. Viimeiset kolme vuotta ovat tainneet viedä monta vuotta pois ja olo sen kun pahenee jos kohta ei jotain ala tapahtua. Inhoan yhä sitä kaikkea "auttamista" missä tahansa. Miksi niin valtava määrä ihmisiä yhä kiusaa.
- Hyvääyötätänne
Etsi sinäkin vaan sellainen samanhenkinen ihminen, joka ei pelaile ihmissuhteillaan ja on sitoutumiskykyinen ihminen, niin vuoristoratasi ja unettomat yösi päättyvät. Etsi ihminen, joka on sinut itsensä kanssa, eikä elä missään ristiriidassa omien sanomistensa ja tekemistensä kanssa. Eikä kannata minkään varatun kanssa alkaa mihinkään, eihän sellaiseen ihmiseen voi luottaa alkuunkaan, joka valehtelee jo päin naamaa puolisolleenkin.
- Jumankekka
Onko joku nyt palstajätetty??? Minäkin kö???
- Kaksikysymystä
Kenelle naiselle tämä siis on?
Ja miksi et pysty luottamaan häneen? - Tilannekuonmikäon
Nyt kyllä viestit vetää tännepäin väkisinkin. Siis pohjoisesta etelään...
- Kummaa.vatvomista
Miksi et sitten jo jättänyt häntä sinne menneisyyteen? Kannattaako moista tulla enää tänne harmittelemaan? Jos joku juttu ei etene, eikä mistään tule mitään ja jos et pysty johonkin ihmiseen luottamaan, niin et. Eikö tämä ole ihan selvä juttu?
Kävikö mielessäsi, että sitä toistakin saattaa harmittaa, jos et pysty luottamaan häneen. - Znxnnx
Jos olis mulle niin toivosin vaan et saisin tilaisuuden näyttää että oon luottamuksen arvonen :(
- Eienääluottoa
Jos on kerran luottamuksen pettänyt niin uuden mahdollisuuden saanti on lähes mahdottomuus, valitettavasti.
- Eikössitäniinsanota
Että luottamuksen voi pettää vain kerran.
- senhänvoijasepitää
tehdä joka päivä, uudelleen ja uudelleen, osoittaa olevansa luottamuksen arvoinen eikä odotella joitakin tilaisuuksia, joita ei koskaan tule. tämä on se hetki kun pitää alkaa ja osoittaa mitä haluaa toiselle osoittaa, ei ensi viikolla tai kuukauden päästä. olla sanojensa mittainen.
- perttiprkl
Taisi olla tuo luottamisen puute kummallakin toista kohtaan ongelmana josta kaikki riidat alkoi! Oliko siihen oikeesti syytä? Eipä tainnut olla! Silloin ei vaan "nähnyt metsää puilta"... Tämän muutaman kuukauden aikana on kummasti asiat ja elämäntilanne selvinneet!! Nyt ymmärtää sen että luottamuksen puute ei johtunut susta vaan aiemmasta suhteesta! Voi kun vielä voitaisiin olla yhteydessä! Uskon että nyt pystyisimme asiat selvittämään puhumalla! Puhuminen kun aina jäi liian vähiin! Niin tää eräälle J-naiselle naapurikaupungista M-mieheltä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174416
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261354Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 114944
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171914
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18871