Kiitos kaunis sulle. Olet hyvä näkijä. Tiedän sen siitäkin, että olen kysynyt sinulta omalla nimellä kerran, ja tiesit kertoa mieheni ulkonäön vaatetusta myöten.
Mutta kertoisitko miten olet saanut tietää oman enkelisi nimen?
Minä en ole tuollaisia koskaan ajatellutkaan? Tietysti jos se on mahdollista; haluaisin saada sen selville.
Muutoin kirkasta kevätpäivää Sinulle ja muille palstalla käyjille.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxL^^
Cherrylle
2
288
Vastaukset
- yksi jolle vastasit
Arkkienkeli Jofiel auttaa valaisemaan ja auttamaan olemaan yhteydessä tietoisuutesi kanssa.Hän auttaa oppimaan ja omaksumaan tietoa sekä tulemaan ennakkoluulottomaksi,selkeäksi ja viisaaksi.
Hänet voi kutsua apuun,kun häntä tarvitset.
Tule lorimar pian takaisin.
Rakkautta ja voimia sinulle. Niin, yhdyn edelliseen puhujaan :) En minäkään oman enkelini nimeä tiedä, viisauden arkkienkeli Jofiel on se, kenen puoleen käännyn aina ryhtyessäni katselemaan. Itselleni en ole oppaani nimeä jostain syystä kysellyt (en kai ole tuntenut tarvetta?), toisille olen joidenkin enkeleiden (mahdollisia) nimiä saanut. Sinulle kun kyselin, nousi sellainen nimi kuin Saphiel - ehkäpä se on sinun opasenkelisi nimi?
Noista arkkienkeleistä löytyy tietoa esim. Taivaankaaren nettisivuilta tai Diana Cooperin Ihanat enkelit -kirjasta. Jokaisella heistä on oma erityistehtävänsä; Jofiel auttaa minua saamaan yhteyden sisäiseen viisauteeni. Kaikki apuvoimat ovat tarpeen jos haluaa tällä tiellä kehittyä, sen olen havainnut ;)!
Mutta nyt lähden kiireenvilkkaa noita keväthankia ihailemaan niin kauan kuin aurinko vielä pikkuisen paistelee.. Aurinkoa sinnekinpäin lähettelen! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292468- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141851Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151673Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731277- 1061234
- 171232
- 93967
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks134877Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19868