Cherrylle

lorimar

Kiitos kaunis sulle. Olet hyvä näkijä. Tiedän sen siitäkin, että olen kysynyt sinulta omalla nimellä kerran, ja tiesit kertoa mieheni ulkonäön vaatetusta myöten.
Mutta kertoisitko miten olet saanut tietää oman enkelisi nimen?
Minä en ole tuollaisia koskaan ajatellutkaan? Tietysti jos se on mahdollista; haluaisin saada sen selville.
Muutoin kirkasta kevätpäivää Sinulle ja muille palstalla käyjille.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxL^^

2

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi jolle vastasit

Arkkienkeli Jofiel auttaa valaisemaan ja auttamaan olemaan yhteydessä tietoisuutesi kanssa.Hän auttaa oppimaan ja omaksumaan tietoa sekä tulemaan ennakkoluulottomaksi,selkeäksi ja viisaaksi.
      Hänet voi kutsua apuun,kun häntä tarvitset.

Tule lorimar pian takaisin.
      Rakkautta ja voimia sinulle.

• Niin, yhdyn edelliseen puhujaan :) En minäkään oman enkelini nimeä tiedä, viisauden arkkienkeli Jofiel on se, kenen puoleen käännyn aina ryhtyessäni katselemaan. Itselleni en ole oppaani nimeä jostain syystä kysellyt (en kai ole tuntenut tarvetta?), toisille olen joidenkin enkeleiden (mahdollisia) nimiä saanut. Sinulle kun kyselin, nousi sellainen nimi kuin Saphiel - ehkäpä se on sinun opasenkelisi nimi?

Noista arkkienkeleistä löytyy tietoa esim. Taivaankaaren nettisivuilta tai Diana Cooperin Ihanat enkelit -kirjasta. Jokaisella heistä on oma erityistehtävänsä; Jofiel auttaa minua saamaan yhteyden sisäiseen viisauteeni. Kaikki apuvoimat ovat tarpeen jos haluaa tällä tiellä kehittyä, sen olen havainnut ;)!

Mutta nyt lähden kiireenvilkkaa noita keväthankia ihailemaan niin kauan kuin aurinko vielä pikkuisen paistelee.. Aurinkoa sinnekinpäin lähettelen! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe