Kiitos kaunis sulle. Olet hyvä näkijä. Tiedän sen siitäkin, että olen kysynyt sinulta omalla nimellä kerran, ja tiesit kertoa mieheni ulkonäön vaatetusta myöten.
Mutta kertoisitko miten olet saanut tietää oman enkelisi nimen?
Minä en ole tuollaisia koskaan ajatellutkaan? Tietysti jos se on mahdollista; haluaisin saada sen selville.
Muutoin kirkasta kevätpäivää Sinulle ja muille palstalla käyjille.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxL^^
Cherrylle
2
295
Vastaukset
- yksi jolle vastasit
Arkkienkeli Jofiel auttaa valaisemaan ja auttamaan olemaan yhteydessä tietoisuutesi kanssa.Hän auttaa oppimaan ja omaksumaan tietoa sekä tulemaan ennakkoluulottomaksi,selkeäksi ja viisaaksi.
Hänet voi kutsua apuun,kun häntä tarvitset.
Tule lorimar pian takaisin.
Rakkautta ja voimia sinulle. Niin, yhdyn edelliseen puhujaan :) En minäkään oman enkelini nimeä tiedä, viisauden arkkienkeli Jofiel on se, kenen puoleen käännyn aina ryhtyessäni katselemaan. Itselleni en ole oppaani nimeä jostain syystä kysellyt (en kai ole tuntenut tarvetta?), toisille olen joidenkin enkeleiden (mahdollisia) nimiä saanut. Sinulle kun kyselin, nousi sellainen nimi kuin Saphiel - ehkäpä se on sinun opasenkelisi nimi?
Noista arkkienkeleistä löytyy tietoa esim. Taivaankaaren nettisivuilta tai Diana Cooperin Ihanat enkelit -kirjasta. Jokaisella heistä on oma erityistehtävänsä; Jofiel auttaa minua saamaan yhteyden sisäiseen viisauteeni. Kaikki apuvoimat ovat tarpeen jos haluaa tällä tiellä kehittyä, sen olen havainnut ;)!
Mutta nyt lähden kiireenvilkkaa noita keväthankia ihailemaan niin kauan kuin aurinko vielä pikkuisen paistelee.. Aurinkoa sinnekinpäin lähettelen! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1083243
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on982470- 242016
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221540Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291520Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151435Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26937- 87932
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62866Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2799