saisi kaivattuasi? Miten elämäsi jatkuisi? Palstaillen katkerana? Itsemurha? Uusi ihastuminen?
Miltä tuntuisi, jos et koskaan
37
573
Vastaukset
- ei_polut_kohtaa
Juuri tulimme ikimetsästä enkä häntä siellä nähnyt...
Pahalta näyttää........
<3- miltä.tuntuu
Huomaat, elämä ei olekaan sarjakuvaa? Kuvaa ja proosaa. Tilaan taxin, moro.
T.örllllhrllllörllllörllllllll..... - aaaaa---
Oon jo aika pitkälle hyväksynyt sen. Ja tiedän että tuun vielä ihastumaan uudestaan. Vähän vaati duunia silti ja vanhoista ajatusmalleista irtipäästämistä...
- kiinnostaapi
mies vaiko naaras olet?
- aaaaa---
Ihan nainen mielelläni oon :D
- Minunajatuksia
En pysty edes ajattelemaan sellaista.
- miesvaalea
hymyilin silloin,
katsos kun mesi laittoi suuhuni hunajaa
hymyillen ei itkien, siis
kaikkea kun ei saa edes ansaitusti,
ansaitsematon olisikin jo ahneutta.
ja hymyilen nyt
https://www.youtube.com/watch?v=hw7Dg_QXlLg - Illanajatus
Valoni sammuisi,
kuhtuisin pois.
Jos sua ei mun
elämässä ois.
https://m.youtube.com/watch?v=ra2H_LckkOo- Illanajatus
" kuihtuisin pois"
- Normimeininki
Varmaan toteaisin, että hän olikin liian hyvä realisoituakseen minun elämääni. Olisi tavallaan tuttu ja turvallinen pettymys, että näinhän tämän pitikin mennä.
- KaikkeenTurtuu
Paskalta ja vähän tyhjä olo jäis varmaan lopuks elämäks. Tuskin ihastuisin kehenkään toiseen, ainakaan tarpeeksi että voisin suhdetta aloittaa jonkun muun kanssa. Pakko sit vaan keskittyä muihin asioihin elämässä, vaikka tyhjyys kulkiskin aina mukana.
Olisin iloinen hänen puolestaan (oletan, että hän on löytänyt oman elämän tasapainon).
Itse olen ehkä surullinen, mutta hymyilen hänelle aina!Elämäni jatkuu samoin, kuin ennen häntä,,,
- Sellaistaonelämä
Varmaan aika pahalta. Toisaalta olisi aika odotettavissa oleva juttu, kun itse en ole kunnossa. En ole toipunut vajaa kaksi vuotta sitten tapahtuneesta ikävästä asiasta, joten ymmärrän, että niin saattaa käydä. Tosiasiat on vaan hyväksyttävä ja elämä jatkuu kuitenkin.
- Yönjatkoja
Itse en ole sitä sorttia, että jäisin enää kaipaamaan, kun olen tunteeni käsitellyt loppuun ja hyväksynyt tilanteen. Aina sitä on suhteistaan tai ihastuksistaan yli päässyt. Tästä palstalla käymisestä on vain tullut tapa ja auttelen muita tunteidensa kanssa painijoita, tätä kautta en hae mitään suhdetta.
- kukaanketäänkaipaa
Hyvä, toivottavasti toinenkin tietää, että olet tilanteen ja tunteesi käsitellyt loppuun. Minusta on aina karmaisevaa nämä minä, minä ihmiset, joille muut ihmiset eivät ole minkään arvoisia. Mutta palstalaiset hyvät, omikaa kaikki tämä viesti ja tiedätte, että turhaan mietitte ketään. Adios.
- Yönjatkoja
kukaanketäänkaipaa kirjoitti:
Hyvä, toivottavasti toinenkin tietää, että olet tilanteen ja tunteesi käsitellyt loppuun. Minusta on aina karmaisevaa nämä minä, minä ihmiset, joille muut ihmiset eivät ole minkään arvoisia. Mutta palstalaiset hyvät, omikaa kaikki tämä viesti ja tiedätte, että turhaan mietitte ketään. Adios.
Miksi sua pännii vastaukseni? Tosielämässähän ne suhteet päätetään, eikä esim. täällä ja miksi ihmistä pitäisi jäädä vielä kaipailemaan, jos toinen ei kaipaa myöskään, ei se sen ihmisen arvoa vie mihinkään. Aika ihmeelliset ajatukset sinulla.
- ffghjklölkjh
Hän ei ole minusta kiinnostunut. Alan sisäistää tämän tosiasian. Elämä on sarja pettymyksiä, mut niillä mennään.
- perttiprkl
No itepä hölmöilin joten ei voi kun peiliin katsoa! Elämä ois voinut olla kauniinpaa jos en ois...mut minkäs teet...
- kannattaayrittää
Koitas korjata asia, jos viel mahdollista :)
- Rakkaudella_Pidän_tuntee
Tiedän etten saa ikinä... J a niin on parempi. Rakastan. Ja se riittää. Hyväksyn. Pakko. Parempi hänelle. Suomi liian vanhoillinen maa.
- nyhvötonerikseen
Kyllä täällä homous jo sallitaan. Et ansaitsekaan häntä tuolla asenteella.
- Yksikuolema
Juuri näin, en saa ja parempi lähteä pois :) turha jäädä seuraamaan sivusta ja mieltä pahoittamaan. Toinen ympäristö parempi ettei muistot kiusaa. Harvinaista, once if a lifetime mutta no can do .
- Yksi_elämä
Ei ympäristöitä vaihdos auta. Ikävätkin asiat on kohdattava, ei niitä pääse pakoon.
- Avotsansaa
Jään maailman ainooks onnelliseks sinkuks joka on ihan lovena kahteen tyyppiin. Niiltä yhtäaikaa nii avot :p
- naisen_ajatuksia
Kyllä elämä jatkuu vaikka olisi kuinka ikävöinyt tai rakastunut ja ei saavuttaisi tätä ihmistä. Elämän aikajanalla voi olla ihmisiä matkan varrella ja osa jää vain taakse. Yleensä parhaiten säilyy lähimmäiset ystävät ja ne ovatkin elämän tärkeimpiä ihmissuhteita, niitä arkipäivän mukana kulkijoita.
- Eteenpäinmatkaa
Just niin.
- xergtyujk
Tuntuisi varmaan siltä miltä muutenkin on koko elämän ajan tuntunut.
- Yksinkertaisesti
Jotain kuolee minussa..
- niinsevarmaanolisi
Elämä jatkuisi kunnes kuolen. Eipä siinä sen ihmeempiä. Todennäköisesti rakastuisin joskus uudestaan, kunhan itkut olisi itketty.
- varmaanjatkaisin
samaan malliin kuin nytkin. Ei kait nyt itsemurhaa kannata kenenkään toisen takia tehdä. Ei kukaan sentään niin korvaamaton ole.
- tänäänkintodistettu
Ei elämäni juuri nykyisestä muuttuisi, olenhan nytkin jo hänen tärkeysjärjestyksen häntäpäässä. Pitäisi vaan päästää irti, olisi kaikille helpompaa eikä hänenkään tarvitsisi vastata viestehin jota ei edes halua...
- mitenvoittietää
Miten voit tietää hänen tärkeysjärjestyksestä
- hyvääviikonloppua
En tiedä.
Pahalta tuntuu lukea täältäkin näitä
tekstejä.Parempi olla pois ja antaa
sydämelleen ja mielelleen lepoa.
Kun ei koskaan nähdä,niin ei voi tietää
miltä kohtaaminen edes tuntuisi. - sellaistaon
En enää ajattele noin, sillä tämä on asia mihin 'kukaan ei voi sanoa mitään puolesta tai vastaan'.
- Kaisitäetsisi
Poikarakkaus on niin vaikeata kun kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta. Masentaa jo nyt varmaan masentaisi vielä enemmän. Varmaan etsisin uuden kumppanin. Seuraava ihastus olisi nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185293MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1162750- 102294
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5892025Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1231746Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701342Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411319Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31088Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3901054Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641047