Miltä tuntuisi, jos et koskaan

galluppi

saisi kaivattuasi? Miten elämäsi jatkuisi? Palstaillen katkerana? Itsemurha? Uusi ihastuminen?

37

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei_polut_kohtaa

Juuri tulimme ikimetsästä enkä häntä siellä nähnyt...

• Pahalta näyttää........
      <3

• miltä.tuntuu

Huomaat, elämä ei olekaan sarjakuvaa? Kuvaa ja proosaa. Tilaan taxin, moro.
      T.örllllhrllllörllllörllllllll.....

• aaaaa---

Oon jo aika pitkälle hyväksynyt sen. Ja tiedän että tuun vielä ihastumaan uudestaan. Vähän vaati duunia silti ja vanhoista ajatusmalleista irtipäästämistä...

• kiinnostaapi

mies vaiko naaras olet?

• aaaaa---

Ihan nainen mielelläni oon :D

• Minunajatuksia

En pysty edes ajattelemaan sellaista.

• miesvaalea
    • Illanajatus
      • Illanajatus

" kuihtuisin pois"

• Normimeininki

Varmaan toteaisin, että hän olikin liian hyvä realisoituakseen minun elämääni. Olisi tavallaan tuttu ja turvallinen pettymys, että näinhän tämän pitikin mennä.

• KaikkeenTurtuu

Paskalta ja vähän tyhjä olo jäis varmaan lopuks elämäks. Tuskin ihastuisin kehenkään toiseen, ainakaan tarpeeksi että voisin suhdetta aloittaa jonkun muun kanssa. Pakko sit vaan keskittyä muihin asioihin elämässä, vaikka tyhjyys kulkiskin aina mukana.

• Olisin iloinen hänen puolestaan (oletan, että hän on löytänyt oman elämän tasapainon).
      Itse olen ehkä surullinen, mutta hymyilen hänelle aina!

• Elämäni jatkuu samoin, kuin ennen häntä,,,

• Sellaistaonelämä

Varmaan aika pahalta. Toisaalta olisi aika odotettavissa oleva juttu, kun itse en ole kunnossa. En ole toipunut vajaa kaksi vuotta sitten tapahtuneesta ikävästä asiasta, joten ymmärrän, että niin saattaa käydä. Tosiasiat on vaan hyväksyttävä ja elämä jatkuu kuitenkin.

• Yönjatkoja

Itse en ole sitä sorttia, että jäisin enää kaipaamaan, kun olen tunteeni käsitellyt loppuun ja hyväksynyt tilanteen. Aina sitä on suhteistaan tai ihastuksistaan yli päässyt. Tästä palstalla käymisestä on vain tullut tapa ja auttelen muita tunteidensa kanssa painijoita, tätä kautta en hae mitään suhdetta.

• kukaanketäänkaipaa

Hyvä, toivottavasti toinenkin tietää, että olet tilanteen ja tunteesi käsitellyt loppuun. Minusta on aina karmaisevaa nämä minä, minä ihmiset, joille muut ihmiset eivät ole minkään arvoisia. Mutta palstalaiset hyvät, omikaa kaikki tämä viesti ja tiedätte, että turhaan mietitte ketään. Adios.

• Yönjatkoja
        kukaanketäänkaipaa kirjoitti:

Hyvä, toivottavasti toinenkin tietää, että olet tilanteen ja tunteesi käsitellyt loppuun. Minusta on aina karmaisevaa nämä minä, minä ihmiset, joille muut ihmiset eivät ole minkään arvoisia. Mutta palstalaiset hyvät, omikaa kaikki tämä viesti ja tiedätte, että turhaan mietitte ketään. Adios.

Miksi sua pännii vastaukseni? Tosielämässähän ne suhteet päätetään, eikä esim. täällä ja miksi ihmistä pitäisi jäädä vielä kaipailemaan, jos toinen ei kaipaa myöskään, ei se sen ihmisen arvoa vie mihinkään. Aika ihmeelliset ajatukset sinulla.

• ffghjklölkjh

Hän ei ole minusta kiinnostunut. Alan sisäistää tämän tosiasian. Elämä on sarja pettymyksiä, mut niillä mennään.

• perttiprkl

No itepä hölmöilin joten ei voi kun peiliin katsoa! Elämä ois voinut olla kauniinpaa jos en ois...mut minkäs teet...

• kannattaayrittää

Koitas korjata asia, jos viel mahdollista :)

• Rakkaudella_Pidän_tuntee

Tiedän etten saa ikinä... J a niin on parempi. Rakastan. Ja se riittää. Hyväksyn. Pakko. Parempi hänelle. Suomi liian vanhoillinen maa.

• nyhvötonerikseen

Kyllä täällä homous jo sallitaan. Et ansaitsekaan häntä tuolla asenteella.

• Yksikuolema

Juuri näin, en saa ja parempi lähteä pois :) turha jäädä seuraamaan sivusta ja mieltä pahoittamaan. Toinen ympäristö parempi ettei muistot kiusaa. Harvinaista, once if a lifetime mutta no can do .

• Yksi_elämä

Ei ympäristöitä vaihdos auta. Ikävätkin asiat on kohdattava, ei niitä pääse pakoon.

• Avotsansaa

Jään maailman ainooks onnelliseks sinkuks joka on ihan lovena kahteen tyyppiin. Niiltä yhtäaikaa nii avot :p

• naisen_ajatuksia

Kyllä elämä jatkuu vaikka olisi kuinka ikävöinyt tai rakastunut ja ei saavuttaisi tätä ihmistä. Elämän aikajanalla voi olla ihmisiä matkan varrella ja osa jää vain taakse. Yleensä parhaiten säilyy lähimmäiset ystävät ja ne ovatkin elämän tärkeimpiä ihmissuhteita, niitä arkipäivän mukana kulkijoita.

• Eteenpäinmatkaa

Just niin.

• xergtyujk

Tuntuisi varmaan siltä miltä muutenkin on koko elämän ajan tuntunut.

• Yksinkertaisesti

Jotain kuolee minussa..

• niinsevarmaanolisi

Elämä jatkuisi kunnes kuolen. Eipä siinä sen ihmeempiä. Todennäköisesti rakastuisin joskus uudestaan, kunhan itkut olisi itketty.

• varmaanjatkaisin

samaan malliin kuin nytkin. Ei kait nyt itsemurhaa kannata kenenkään toisen takia tehdä. Ei kukaan sentään niin korvaamaton ole.

• tänäänkintodistettu

Ei elämäni juuri nykyisestä muuttuisi, olenhan nytkin jo hänen tärkeysjärjestyksen häntäpäässä. Pitäisi vaan päästää irti, olisi kaikille helpompaa eikä hänenkään tarvitsisi vastata viestehin jota ei edes halua...

• mitenvoittietää

Miten voit tietää hänen tärkeysjärjestyksestä

• hyvääviikonloppua

En tiedä.
      Pahalta tuntuu lukea täältäkin näitä
      tekstejä.Parempi olla pois ja antaa
      sydämelleen ja mielelleen lepoa.
      Kun ei koskaan nähdä,niin ei voi tietää
      miltä kohtaaminen edes tuntuisi.

• sellaistaon

En enää ajattele noin, sillä tämä on asia mihin 'kukaan ei voi sanoa mitään puolesta tai vastaan'.

• Kaisitäetsisi

Poikarakkaus on niin vaikeata kun kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta. Masentaa jo nyt varmaan masentaisi vielä enemmän. Varmaan etsisin uuden kumppanin. Seuraava ihastus olisi nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3946
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2439
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1587
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1157
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1067
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      882
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      841
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      809
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      800
    Aihe