Oudon äänen aiheuttaja voi olla kaulushaikara:
https://areena.yle.fi/1-1483170
Mekin kuuntelimme monena keväänä outoa ääntä, kunnes selvisi, että mistä on kyse.
Outo ääni - voi olla kaulushaikara
15
198
Vastaukset
- P.Öllökö
Sarvipöllökin huhuilee hauskasti.
http://www.luontoportti.com/suomi/fi/linnut/sarvipollo - Maailmanmenoa
Ja miten tämä liittyy Kuopioon? Ai niin Kuopiossa on kaulushairoita kuten kenguruita Tanskassa.
"Tanskan Jyllannissa sijaitsevan pikkukaupungin asukkaat ihmettelivät nähdessään torstaina kaduilla varsin eksoottisen vieraan. Kaupungilla loikki nimittäin kenguru." - OtaLääkkeesi
Kuuntelepa tuosta linkistä! Niitä juurikin voi olla vielä pohjoisemmassakin!
- OotkoIdiootti
Mitä se sulle kuuluu! Joku kyseli oudosta äänestä ja porukka laittoi vinkkejä!
- OotkoIdiootti
Mitä se sulle kuuluu! Joku kyseli oudosta äänestä ja porukka laittoi vinkkejä
- Tuplana
Hihiii se on oikeen tuplaidiootti :-D
- KiitosLinkistä
Kiitti kivasta linkistä :-)
- Julkula_kutsuu
Piti sitten avata uusi keskustelu. Ei voinut vastata aiempaan.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/11870535/outo-aani-yon-hiljaisuudessa
Outo ääni yön hiljaisuudessa
No jos on lapsena tippunut pää edellä lattiaan.- OtaLääkkeesi
Sulla taitaa olla päässä vikaa? Ota lääkkeesi!
- vanhan.ketjun.aloittaja
Ei ole samanlainen ääni tuolla kauhukakaralla... eikun kaulushaikaralla.
Pakko myöntää että lapsena tuli kolhuja päähänkin mutta en ole koskaan havainnut vihjettäkään siitä että mikään kuulemani ei olisi todellinen ääni. Kuuloni on todettu työterveystarkastuksissa normaaliksi.
Eikä sitä alkuperäisessä ketjussa käsiteltyä kolmen sarjana yleensä toistuvaa ääntäkään ole taas pitkilleen kuulunut. - Nirskinnarskin
Tai sitten se ääni on lähtöisin kaduntallustajajaoston sotilaslenkkareista, niitä kun kuulemma on nähty taas laahustamassa joillakin autioilla kujilla.
- 1.mahdollisuus
Kenties ääni johtuukin tästä?
https://www.youtube.com/watch?v=EHvy5ERcm-4&feature=youtu.be&t=1m36s- Lääkitys_kohdallaan
Ei taida olla kaikki muumit laaksossa tai iltalääkkeet ottamatta jos neljän aikaan aamuyöstä katselee tuollaisia videoita`? Normaalit ihmiset nukkuvat tuohon aikaan yöstä.
- Epänormale
Lääkitys_kohdallaan kirjoitti:
Ei taida olla kaikki muumit laaksossa tai iltalääkkeet ottamatta jos neljän aikaan aamuyöstä katselee tuollaisia videoita`? Normaalit ihmiset nukkuvat tuohon aikaan yöstä.
Muut kuin joutoväen edustajat eivät ole kirjoittelemassa palstalle puoli kymmeneltä aamupäivällä! Normaalit ihmiset ovat töissä tuohon aikaan
- 1.mahdollisuus
Epänormale kirjoitti:
Muut kuin joutoväen edustajat eivät ole kirjoittelemassa palstalle puoli kymmeneltä aamupäivällä! Normaalit ihmiset ovat töissä tuohon aikaan
Joo aamulla olin jo hereillä aamukahvilla valmistautumassa töihinlähtöön ja mikäs sen hauskempi tapa aloittaa päivä kuin katsella huumoripätkiä youtubesta xD
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291