22V insinöörille harjoittelupaikkaa ulkomailta

insinöörivaillahaasteita

Eli opiskelen kone- ja tuotantotekniikkaa kolmatta vuotta ammattikorkeakoulussa. Tarkempi suuntautuminen on auto- ja työkonetekniikka. Minulla on paljon työkokemusta autoasentajana, myös rakennusalalta ja traktori/rekka kuskin hommista.
2018 keväällä meillä on 10 viikon työharjoittelu, olisiko jollain tarjota jotain paikkaa ulkomailta, työnkuva ei niin tarkka ole kunhan vain saan sovittua koulun kanssa että se käy insinöörin harjoittelupaikaksi.

2

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apurikisi

      Oletko kysellyt kansainvälisiltä autoalan yhtiöiltä? Googeloi ne, monilla kun on toimintapisteitä Suomessakin. Ota ensin selville kunkin toimiston johtajista ja lähetä/ soita lyhyt kysely heillle.
      Tai tee suoraan ajan varaus vaikka 15 min.ksi johtajan kanssa ja vie huolellisesti kirjoittamasasi CV hänelle jossa ilmenee yhteystietosi.

      Autokorjaamotkin olisivat ikionnellisia saadessaan apurin, vaikka lyhyeksikin ajaksi. Reippaasti vain kävele sisään ja kysy johtajaa!

      Tee nuo jo tänään ensiviikkoa varten.

      Toinen tapa: googeloi kiinnostamasi yhtiöt haluamastasi maasta ja lähetä lyhyt info itsestäsi tiedustellessasi mahdollista väliaikaista työpaikkaa.

      Kummassakaan tapauksessa palkan mainitseminen tässä vaiheessa on liian aikaista. se selviää seuraavassa tapaamisessa tai työtarjouksessa mikäli se tapahtuu heti kättelyssä.

      Ellei vastausta lähettämiisi paikkoihin kuulu muutaman päivän päästä, voit lähettää sen uudelleen ja kysäistä, onko viestisi tullut perille.
      Vastausksen saatuasi, muista AINA lähettä pieni viesti ja kiittää yhteydenotosta. (saattaa olla että jonain päivänä päädyt kuitenkin heidän palkkalistoilleen. )

    • Sähköauto

      Hei, mihin osoitteeseen voi laittaa sähköpostia aiheesta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1492
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1319
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1152
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1119
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      922
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      785
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      700
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe