Laitoin tämän tuonne vanhaan aiheeseeni jo mutta tässä uudestaan jos et sieltä huomaa.
Kysymäni henkilö on harmistunut minuun ja olen pyytänyt asiaa anteeksi sekä selitellyt tekemääni. Näetkö antaako hän minulle anteeksi pian ja voiko meistä tulla vielä ystävät? Entä näetkö meillä romanttisempaa tulevaisuutta,tai hänen tunteitaan minua kohtaan?
Arvostan suuresti jos pystyt jotain sanomaan
Jack Taylorille lisäkysymys
Marjaanakakkonen
5
99
Vastaukset
Vois sua reppanaa, ei noin tyhmää voi kukaan ajatella edes kolmos- tai nelospanoksi.
Kuvittelisit kuitenkin ruusuista tulevaisuutta valkoisella ratsulla ja niin edelleen...
Jospa sivistäisit itseäsi, lukisit oikean kirjan tai jotain.- Marjaanakakkonen
Kuvailit minut täydellisesti. Kiitos siitä.
Marjaanakakkonen kirjoitti:
Kuvailit minut täydellisesti. Kiitos siitä.
Mulla katsos varajeesuksena on tuo koettelun lahja.
- Marjaanakakkonen
Näkisikö joku muu tässä asiassa jotain?
- Marjaanakakkonen
Nosto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142