Kuuleppa köpsykkä, siis J-mies ;)

25

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esitetääntyhmää

Mikäs aikamatkaajien kokous täällä on meneillään?

• nytrupesipelottamaan

Selkeesti palstalla on joku aika-avaruus vääristymä!

• No joukossahan tyhmyys tiivistyy ;o)

• julmaaaa
        YksK-Nainen kirjoitti:

No joukossahan tyhmyys tiivistyy ;o)

Riippuu Joukosta?

• julmaaaa kirjoitti:

Riippuu Joukosta?

Ei se ole Jouko ;o).

• Joukoja_joukkoja
        YksK-Nainen kirjoitti:

Ei se ole Jouko ;o).

Mä en enää pysy yhtään kärryillä kun nämä viestit menee miten sattuu!

• erosta_uuteen_eroon

Mikä siltä Katilta on pyhitty pois ?

Ukkoko karkuteillä, vai miksi on käynyt niin että ukko on pyyhitty pois?
      Harmillista. Otappa toinen ukkeli, jos ukko vaikka pyyhkäisi itsensä kadoksiin ihan itse. Erot on sellaisia. Erojen jälkeen matka jatkuu. Ukolla on uusi ja sinulla on kohta uusi, jonka jälkeen ero jälleen. Saat taas laulaa mikä sinut pyyhkäisi pois.

Uuden löydät kyllä, kunhan päästät irti vanhasta suhteestasi. Minulla on juuri alkanut uusi lupaava suhde, vaikean eron jälkeen ja voin siksi suositella sinullekin. Lopeta siis parku pois pyyhkäistyistä eksistä jotka otti ja lähti ja ihastu uudelleen

• Bee_seuraavaksi

Eiköhän tuo aloittaja ole trolli joka samoilla lauluilla kaipailee eri nimisiä naisia. Nyt on K-nainen, koska sille on kirjoiteltu viestejä täällä.

Jos aloitatte kirjoittaan, vaikka Beeritille rakkaudesta kaipauksia, vaihtuu niciksi YksB-nainen taikka Yks_Beerit

Tuo tuskin kaipaa ketään ja kaikkein vähiten on tosissaan missään. Muistaakseni kun selaa suomi24/ikävä-palstan keskusteluhistoriaa, samat loilotukset tulivat aikaisemmin M-naiselle ja sitä ennen varmaan T tai H-naiselle

• Jaha, no
        Huomenta.
        En ole Kati, ja ukkoni, siis vihittyni on edesmennyt. Petyitkö kun ei ole karannut? No ei se mitään, olen minäkin pettynyt jopa elämässäni montakin kertaa, mutta en ole päätynyt ketään niistä syyttelemään, enkä ole katkeroitunut, sillä aina on mahdollisuuksia uuden päivän myötä.
        Ja sinulle:
        Bee_seuraavaksi
        En ole trolli, enkä trullikaan. En kaipaa naisia, sillä en ole lesbo, vaan nuo kaikki on sinun kuvitelmiasi, tai etteikö ihan sinun toiveitasi että sinua kaipaisin. No odota vaan sitä hetkeä, mutta älä pitkästy, vaan ole skarppina jokaisen kirjoitetun viestin kohdalla, jos vaikka jonakin päivänä löytäisit minun sinua kaivanneen ;o))))).

Onnellista ja onnekasta päivän jatkoa, sillä minun on mentävä jälleen tutkailemaan miten ihmiset voivat, ja onko tilanteissa jotain edistystä tapahtunut.

• elämässä_kierretään_ke

Samat luritukset sitten vaan uudelleen mestaripiirroksista ja eron hetkellä mikä sinut pyyhkäisi pois. Kiertokulku jatkuu.

ensin se oli J-mies, sitten se on A-mies, sitten R-mies, N-mies. O-mies

Niin se elämä kulkee. Aina tulee uusi mestaripiirros ja aina uusi pois pyyhkäisy. Aina samat laulut ja itkut kunnes Katikka katjuska Jumala pyyhkäisee sinut pois sinne arkun pohjille maanpoveen.

Sitten sinusta lauletaan mikä pyyhkäisi sinut pois

• päättyykö

Siihenkö päättyy kaikki?

• Huomentaaa

Itse olen oikeasti K-nainen siis oikea ristimänimeni, etunimeni siis alkaa K-kirjaimella ja allekirjoitan tämän. Miehiä tulee ja menee.

Ja tällä tyylillä niitä heitellään ulos:

https://www.youtube.com/watch?v=8HQSz_OWl5s

eli ensin äärimmäinen vitustus suhteessa tismalleen näin:

"noin kolkyt päivää kolkyt yöt mua kakstoist kertaa vuodes syö
        mä kerroin sulle huolet työst, kiersin sun kaa suomee myös.
        Ei kelvannu puolet vaan ryöstö vaadit kaiken ja yök.
        Nyt mun on paha olla, sun on paha olla.

Meni tuntei päivii viikkoi mä löysin susta vikoi,
        löysit musta liikoi vikoi iskit mun rintaani kiiloi"

JA SITTEN TAPAHTUU NÄIN:

he-heei, he-heei nyt mä lähden menemään
        e-eei, e-eei en aio jäädä tänne näin
        en aio katsoo taakse päin, ovi kiinni sinne jäi
        Nyt mut on hyvä olla, sun on hyvä olla.

SItten suruaika jonka jälkeen uusi rakastuminen...

• Huomentaaa kirjoitti:

Itse olen oikeasti K-nainen siis oikea ristimänimeni, etunimeni siis alkaa K-kirjaimella ja allekirjoitan tämän. Miehiä tulee ja menee.

Ja tällä tyylillä niitä heitellään ulos:

https://www.youtube.com/watch?v=8HQSz_OWl5s

eli ensin äärimmäinen vitustus suhteessa tismalleen näin:

"noin kolkyt päivää kolkyt yöt mua kakstoist kertaa vuodes syö
        mä kerroin sulle huolet työst, kiersin sun kaa suomee myös.
        Ei kelvannu puolet vaan ryöstö vaadit kaiken ja yök.
        Nyt mun on paha olla, sun on paha olla.

Meni tuntei päivii viikkoi mä löysin susta vikoi,
        löysit musta liikoi vikoi iskit mun rintaani kiiloi"

JA SITTEN TAPAHTUU NÄIN:

he-heei, he-heei nyt mä lähden menemään
        e-eei, e-eei en aio jäädä tänne näin
        en aio katsoo taakse päin, ovi kiinni sinne jäi
        Nyt mut on hyvä olla, sun on hyvä olla.

SItten suruaika jonka jälkeen uusi rakastuminen...

No niin olen minäkin ihan kasteessa saanut nimen, joka on todella K-alkuinen, mutta en ole sinun lisäksesi ainoa jonka etunimi alkaa K:lla, ja siksi rekkasin K-nimimerkin.

Pidä hauskaa, ilakoi ja anna palaa.

• Huomentaaa
        YksK-Nainen kirjoitti:

No niin olen minäkin ihan kasteessa saanut nimen, joka on todella K-alkuinen, mutta en ole sinun lisäksesi ainoa jonka etunimi alkaa K:lla, ja siksi rekkasin K-nimimerkin.

Pidä hauskaa, ilakoi ja anna palaa.

Pakko sitä on kunnes sydänkäyrät näyttää viivaa. Koita säkin pitää oitses miehenä. Kato tää on vaan elämää ja miehiä tule ja menee yhtä nopeasti kuin päivät kuluu tuossa kalenterissa.

Se menee ihan vilahtaen. Elämä kuluu muutenkin kuin palstalle näpytellen milloin mitäkin mikä nyt mieleesi sattuu juolahtaan.

Minullakin muuten kuoli eräs itsemurhan kautta, tosin tämä henkilö ei ollut mieheni vaikka mies olikin. Tapailimme kyllä joskus hetken.

Kuolemastakin pääsee yli. Jopa siitä itsemurhasta. Sellainen on ikävää kun mies on vasta alta 30 v kuolessaan, mutta sitä se vakava masennus tekee. Väkeä lakoo hautaan ja vauhti kiihtyy kolmenkympin tienoilla kun alkaa tajuaan ettö muut menestyy ja itse junnaa vain masennuksessa,. sairauspäivärahoilla, perheettömänä ja ilman parisuhteita. Mahdollisuudet huonot koska masennus vaikeuttaa ihmissuhteiden ylläpitoa ja solmimista. Jaksaminen on kortilla. Moni varsinkin mies alkaa siinä masennuksessaan kokea epätoivoa, miehen tehtävä kun usein on täällä ne aloitteet tehdä. Masentunut ei jaksa, ei pysty. Ahdistaa ja on sosiaalistentilanteiden pelkäämistäkin

Kolmenkympin vastaan tullessa nuoruus alka aolla ohi ja "totuus" alkaa tulevaisuudesta valkeneen. On pudonnut kärryiltä ja tulevaisuus alkaa näyttää epätoivoiselta. Silloin se itsemurha äkkiä tapahtuu.

Näin kävi hänellekin.

masennuksen kanssa ei parane leikkiä. se vie hautaan yhä nuorempia, eikä koskaan tiedä kuka vierestäsi lähtee seuraavaksi, Se voi olla se kaikkein kauneimmin hymyilevä, nupri ja elinvoimaselta näyttävä

Täälläkin kannattaa muistaa vastuunsa. Antaako toisille sysäyksiä kohti kuolemaa vai elämää

• Huomentaaaa

Tässä masentuneiden biisiä:

Sanoitukset
        Juot ja katselet vieraisiin pöytiin
        Salaa vilkaiset itseäsi peiliin
        Pikimustat tähdet tuijottaa takaisin
        Pöydässäsi ei oo yhtään ystävää
        Kaikki tietää sun tuhkimotarinas nimeltään
        Ennen taivas oli avoinna sinullekin
        Kunnes paha sormi tavoitti karkurin

Ja elämä on helppoo sillon kun on joku josta pitää kii
        Ei tarvitse mennä nukkumaan itkeäkseen itsensä unelmiin
        Ja elämä on päivästä päivään vieraiden pilkkaa sinullekin
        Päivästä päivään levoton tuhkimo tekee itsestään marttyyrin

(Dingo)

Masentuneetkin jaksaa jos heitä tukee ja ymmärretään. Silloin he saavat voimia taistella omaa sairauttaan vastaan ja ehkäpä niitä itsetuhoisia ajatuksiaankin.

Muistakaa antaa toisille voimaa, älkääkä varastako sitä.

• eternall

Kuolemaa kohti älä koskaan missään nimessä mene.
        Ajattele elämä niin, että meille on annettu mahdollisuus kokea kaikkea, myös niitä pahimpia, ainaiselta tuntuvia pahojakin tunteita ja kokemuksia. Se on vain vilaus. Sun tarvitsee etsiä ja löytää todellinen RAKKAUS ja VALO, se auttaa eteenpäin, se on ikuinen.

• Huomentaaa

Ikävä realistinen tosiasia on että elämä on luopumista. Minä nyt kuitenkaan en ole mihkään menossa vaikkei sitä tietysti omia päiviensä määrää voi koskaan varmaksi tietää.

Mietippä vaikka tilanne:. Aivan tavallisena arkipäivänä työmatkalla yhtäkkiä PAM.

Se tapahtuu sitten niin nopeasti. Ei mene varmaan edes 30 sekunttia kun koko onnettomuustilanne on alkanut ja mennyt ohi ja jäljellä vain hiljaisuus ja metallin kappaleita ja pölyä. Ei sellaista tiedä koska kohtaa.

Kokijasta se tuntuu pitkiltä minuuteilta koska oma pää hidastaa näkyä ilmeisestikin jonkinalaisen shokin takia, mutta vain muutamissa sekunneissa se on ohi. Lyhyt aika jolloin voi koko elämä vain äkkiä päättyä.

Sinällään hassua miten ihmisenä joka tajuaa että kohta itseensä rysähtää ja todella kovaa, kaikki tapahtumat alkaa näyttäytyyn kuin hidastetulta nauhalta. Itsekin auto-onnetomuuden kokeneena muistan katsoneeni autoa joka tulee minua kohti ja muistikuvieni mukaan se aika siitä kun havaitsin ettei autonkuljetta näe että olen alla, pysähdy vaan se tuleekin päälleni, siihen kun kuulen kolauksen ja metallin kolinaa yhteen tuntui äärimmäisen pitkältä. Tuntui että katsoin sitä auton tuloa monta minuuttia ja se tulisi kohti nykäyksittäin kunnes ihan sekunnin ennen kolausta se nopeentui ja silmien sulkeminen toivoen että tässä vielä hengissä ollaan tämän jälkeen ja viimeisenä kolaus. metallin ääni vasten metallia sekä tunne kuinka jokin voima tempaa itsensä irti maasta ilmaan ja sitten ei mitään-

Kaikki tapahtuu yllättäen ja vain muutamassa sekunnissa. Ei sellaista voi ennustaa. Täällä eletään kunnes on aika mennä ja kaikilla se aika ei ole sinne vanhuuteen vaan toisille tapahtuu esim. ihan arkisella työmatkalla onnettomuus jossa lähtee toiset sitten lähtee sairauksiin tai itsemurhiin...

Tietty pitää suunnata elämään mutta muistaa että ei se ole ikuista. Kaikki voi päättyä ihan yks kaks. Arvostaa sitä omaa että sen toisen/toistenkin elämää ja elämistä.

Tää on ihan remix joka musta sopii hyvin tähän teemaan vaikkei kappaleen oikea versio ole mun suosikkeja koska olen herkkä itkeen ja se on liian surullinen ja saa itkemään.. Tää on hiukan parempi.

https://www.youtube.com/watch?v=IRbChaEIiFw

• hyvintuttuajuttua

:) Ei aloittaja trolli ole, ehei.

• jaskaa_jauhat

YksM
        yksN
        yksS
        YksK

näitähän niccejä täällä joka jaossa. Liekö sarjamurhaaja pettäjä ukon akkeli, joka suojelee omaa nilviäistään

Olisko seuraavksi nilviäisen puolesta murhaamassa, kun on niin vääristynyt moraalisesti.

• jaskaa_jauhat kirjoitti:

YksM
        yksN
        yksS
        YksK

näitähän niccejä täällä joka jaossa. Liekö sarjamurhaaja pettäjä ukon akkeli, joka suojelee omaa nilviäistään

Olisko seuraavksi nilviäisen puolesta murhaamassa, kun on niin vääristynyt moraalisesti.

En ola sinä, vaan olen MINÄ, kaikessa ihanuudessani ;).
        Ja olen vain YksK, en mitään noista sinun ehdotelmistasi, en nyt enkä tulevaisuudessakaan.

Jää SINÄ vartioimaan palstaa, sillä MINUN on mentävä, kuuntelemaan jos jollakin on isompia ongelmia ja huolia kuin sinulla melkein harhojen asteelle levinneitä mietteitä.

• omallemussukalle

Mukavaa päivää kultaselle, kaivatulle, ihanalle :)

• Näytteleexyhäx

Onx Kati edelleen Hesas?...... ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1433
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      50
      1226
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      24
      1199
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      214
      1110
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1066
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      994
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      315
      981
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      929
    9. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      899
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      895
    Aihe