ulosmitattu mökki

vit-aaa

miten asia etenee, sain kuulla että mökki ulosmitataan, ja jos pystyn saamaan lainan pankista niin sitten katsotaan asiaa.
tuleeko sieltä papereita ulosmittauksesta, mitkä ovat toimenpiteet?
joku joka on kokenut tämän?

6

1019

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uououo

Saat kirjallisen päätöksen mökin ulosmittauksesta. Samoin mahdolliset muut henkilöt, jotka omistavat osan mökistä (jos et ole sen ainoa omistaja). Jos saat lainan pankista, ulosmittaus puretaan ja siitäkin tulee kirjallinen päätös kotiin.

• OnjoooKokemusta

Mulla just ulosmitattiin mökki. Siitä tuli ilmoitus ulosmittauksesta asiointitilille. Ja tieo rekisteriin. Myyntiin se ei mene. Kannattaa soittaa ja kysyä, mitä aikovat tehdä.

• Taina30

Minulla on mökki ulosmitattuna ollut v.2013-2017 ja nyt vaihtu ulosotto äijä ni hänellr ei riitä mikään summa edes 200e/kk vaan mun pitäis maksaa 2000e nyt ja sit loput 200e/kk velkaa jäljellä 12000e ja olen työtön.ekä halua myydä mökkiä mikä neuvoksi

• PystyisiköSenMökin
        Taina30 kirjoitti:

Minulla on mökki ulosmitattuna ollut v.2013-2017 ja nyt vaihtu ulosotto äijä ni hänellr ei riitä mikään summa edes 200e/kk vaan mun pitäis maksaa 2000e nyt ja sit loput 200e/kk velkaa jäljellä 12000e ja olen työtön.ekä halua myydä mökkiä mikä neuvoksi

siirtämään jonkun toisen nimiin tai jotain?

• eivoisiirtää
        PystyisiköSenMökin kirjoitti:

siirtämään jonkun toisen nimiin tai jotain?

No ei tietenkään jos se on ulosmitattu. Ulosotto saa muutenkin puuttua sivullisenkin omaisuuteen, jos on selvää, että sitä on siirretty toisen nimiin pelkästään ulosoton välttelytarkoituksessa.

• nullinnu

Ota maaseudulta mies täällä melkein kaikki on varakkaita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      61
      7520
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2946
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1659
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1163
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      77
      853
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      745
    Aihe