miten asia etenee, sain kuulla että mökki ulosmitataan, ja jos pystyn saamaan lainan pankista niin sitten katsotaan asiaa.
tuleeko sieltä papereita ulosmittauksesta, mitkä ovat toimenpiteet?
joku joka on kokenut tämän?
ulosmitattu mökki
6
1019
Vastaukset
- uououo
Saat kirjallisen päätöksen mökin ulosmittauksesta. Samoin mahdolliset muut henkilöt, jotka omistavat osan mökistä (jos et ole sen ainoa omistaja). Jos saat lainan pankista, ulosmittaus puretaan ja siitäkin tulee kirjallinen päätös kotiin.
- OnjoooKokemusta
Mulla just ulosmitattiin mökki. Siitä tuli ilmoitus ulosmittauksesta asiointitilille. Ja tieo rekisteriin. Myyntiin se ei mene. Kannattaa soittaa ja kysyä, mitä aikovat tehdä.
- Taina30
Minulla on mökki ulosmitattuna ollut v.2013-2017 ja nyt vaihtu ulosotto äijä ni hänellr ei riitä mikään summa edes 200e/kk vaan mun pitäis maksaa 2000e nyt ja sit loput 200e/kk velkaa jäljellä 12000e ja olen työtön.ekä halua myydä mökkiä mikä neuvoksi
- PystyisiköSenMökin
Taina30 kirjoitti:
Minulla on mökki ulosmitattuna ollut v.2013-2017 ja nyt vaihtu ulosotto äijä ni hänellr ei riitä mikään summa edes 200e/kk vaan mun pitäis maksaa 2000e nyt ja sit loput 200e/kk velkaa jäljellä 12000e ja olen työtön.ekä halua myydä mökkiä mikä neuvoksi
siirtämään jonkun toisen nimiin tai jotain?
- eivoisiirtää
PystyisiköSenMökin kirjoitti:
siirtämään jonkun toisen nimiin tai jotain?
No ei tietenkään jos se on ulosmitattu. Ulosotto saa muutenkin puuttua sivullisenkin omaisuuteen, jos on selvää, että sitä on siirretty toisen nimiin pelkästään ulosoton välttelytarkoituksessa.
- nullinnu
Ota maaseudulta mies täällä melkein kaikki on varakkaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52745