Jämillä on mahtavat yrittäjät

käynyt4

Likaavat omaa pesää senkun kerkeevät. Suuren konnan johdolla joka ehkä sopii harmaisiin muttei mitenkään asiakaspalveluun. Mitä olisikaan Jämillä jos yrittäjät puhaltaisivat yhteen hiileen?

5

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liisaperäreikä

      niin....se on se sisäsiittoisuus,joka estää kehityksen,ei kulje virtapiirit niinkun pitääs.

    • juujaajooo

      Jämi on suomen perseenreikä, keskellä metsää, kaukana kaikesta.
      Kukaan ei halua mennä sinne.

    • huijjaritmäeltäpois

      sottaperseiltä ei voi muuta valitettavasti odottaa. Itsekkäitä pahvipäitä ja pokkaa vedättää esim. muita yhteistyökumppaneita mukaan. Tahrainen jämi ja sen tahraiset ja epäluotettavat hiitopuolen yrittäjät maineensa jo kauan aikaa sitten ryvettynyt hiihtoliitto yhteenlaskettuna tuovat katastrofin aineksia tänne meille.
      Kuinka paljon pokkaa on ihmisellä, joka toimii " kunnan-kivana-naamana" kunnes saa haluamansa, omaan pussiin vedetään. Jämin kusettajat on niin naisia kuin miehiä, fifty-fifty !

    • pientä.päivitystä

      Asiasta en mitään tiedä, eikä muuten muutkaan kirjoittelijat, mutta ajattelin päivittää tätä erittäin surkeaa pitäjäsivua marraskuulle!!!

      • onkos

        jämiareenalla tai lomahotellilla mitään viihdetoimintaa nyt kun pikkujoulukausikin menossa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe