Haluaisin saada rakastaa häntä

HänMielessäni

Ajattelin ja halusin kirjoittaa hänelle vielä erikseen tämän kommentin, jonka kirjoitin aiemmin tuohon toiseen keskusteluun.

Olen haaveillut koko päivän siitä, että hän olisi kanssani siellä missä milloinkin olen ollut. Olen myös koko päivän haaveillut siitä, kuinka ihanaa olisi, jos voisin näyttää ja osoittaa hänelle kaikki ne rakkauden ja hellyyden tunteet, joita minulla häntä kohtaan on. Silittäisin hänen poskea kädelläni samalla, kun pussaisin häntä, pitäisin häntä kädestä kiinni, hellisin häntä ja jakaisimme yhdessä kaikki hetket, ympärillä olevat syksyn värit ja mitä ikinä vastaan tulisikaan.

Minua turhauttaa, kun haluaisin saada rakastaa häntä ja osoittaa ne kaikki tunteeni hänelle, mutta mitään ei tapahdu, aika kuluu ja rakastamisen sijasta kaikki aika menee hukkaan. Jne.

29

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämäonlyhyt_

      Pitäisikö sinun tänne kirjoittamisen sijasta laittaa hänelle viestiä? Mieti kuinka lyhyt elämä voi olla ja tapaturmia tapahtuu joka päivä.

      • HänMielessäni

        Niin, olen miettinyt, ja sitä suuremmalla syyllä en haluaisi hukata enää päivääkään enkä hetkeäkään niistä, jotka olisi mahdollista viettää hänen kanssaan.

        Minulla on sen verran kokemusta elämästä, että tiedän, mikä on tärkeää.

        Ja olen yrittänyt, mutta se ei ole minusta kiinni...


      • SamojaAjatuksia

        Onko kyseessä varattu mies? Jos on, niin terveisiä tältä puolelta. Turhauttaa myös, mutta minkäs teet.


      • Randomkommentoija
        SamojaAjatuksia kirjoitti:

        Onko kyseessä varattu mies? Jos on, niin terveisiä tältä puolelta. Turhauttaa myös, mutta minkäs teet.

        Häh? Kyllähän sä tossa tilanteessa voit tehdä paljonkin. Toisin kuin se, joka ilmeisesti ei ole varattu?

        Omaan elämään voi vaikuttaa aika paljonkin, siihen, millaiseksi sen tekee. Jos kerta noin paljon jotakuta rakastat, niin mitä ihmettä teet vielä jonkun muun kanssa ja kidut ja riudut rakkauttasi? Mihinkään pettämisiin ei kannata lähteä, vaan asiat voi hoitaa muuten ihan kunniakkaasti.

        Nyt itket asiaa, johon voit 100-prosenttisesti vaikuttaa.

        Mieti, miten ja kenen kanssa haluat sen yhden ja ainoan elämäsi viettää.


      • SamojaAjatuksia

        Pakko kommentoida vielä. Ei asiat ole niin yksinkertaisia aina. Voi ihastua ja jopa rakastuakin toiseen, vaikka vanha suhdekin olisi vähintään ok. Lisäksi voi olla lapsiakin ja monta muutakin ihmistä, jotka saattaisivat kärsiä itsekkäistä ratkaisuista. Olet oikeassa sen suhteen että voin 100% vaikuttaa, mutta vastuu painaa ja hyppy tuntemattomaan on aina riski. Pettäminen ei tule kyseeseen. Tunteita ja vetovoimaa ei silti voi estää, varsinkin jos niiden kohde on jatkuvasti ympärillä.


      • randomjatkaa
        SamojaAjatuksia kirjoitti:

        Pakko kommentoida vielä. Ei asiat ole niin yksinkertaisia aina. Voi ihastua ja jopa rakastuakin toiseen, vaikka vanha suhdekin olisi vähintään ok. Lisäksi voi olla lapsiakin ja monta muutakin ihmistä, jotka saattaisivat kärsiä itsekkäistä ratkaisuista. Olet oikeassa sen suhteen että voin 100% vaikuttaa, mutta vastuu painaa ja hyppy tuntemattomaan on aina riski. Pettäminen ei tule kyseeseen. Tunteita ja vetovoimaa ei silti voi estää, varsinkin jos niiden kohde on jatkuvasti ympärillä.

        Oot ihan oikeassa. Mutta kysymys kuuluu, onko niitä lapsia sinun tapauksessa? Vastuu kysymykset sun muut ovat ymmärrettäviä, jos lapsia on, mutta jos niitä ei ole, silloin ei voi vedota niihin. Eli mikä sun tilanne kaikessa on? Ei, mikä voisi ihmisten tilanne yleisesti tällaisissa tilanteissa olla.

        Periaatteessa harmittaa sellainen, et ihmiset ruikuttaa ankeaa kohtaloaan silloin, jos asioihin voi itse vaikuttaa.

        Ja epäitsekkyys on hieno piirre. Siinä on vaan se, että kukaan ei tule koskaan kiittämään sua siitä, jos elät elämän, johon et itse ollut tyytyväinen.


      • HänMielessäni
        SamojaAjatuksia kirjoitti:

        Onko kyseessä varattu mies? Jos on, niin terveisiä tältä puolelta. Turhauttaa myös, mutta minkäs teet.

        On, valitettavasti. Ja jos nyt ihan suoraan sanon ja olen rehellinen, niin en halua elää ilman häntä. Hän on minulle tärkeintä. Nyt ymmärrän vielä paremmin sisaruksiani, joille rakkaus meni muiden suurien intohimojenkin edelle.

        Moni ennen niin merkityksellinen ja minulle tärkein ja rakkain asia tuntuu merkityksettömältä ilman häntä.

        Ei siis ole mistään ihan pienistä ja ohimenevistä tunteista kyse...


      • SamojaAjatuksia
        randomjatkaa kirjoitti:

        Oot ihan oikeassa. Mutta kysymys kuuluu, onko niitä lapsia sinun tapauksessa? Vastuu kysymykset sun muut ovat ymmärrettäviä, jos lapsia on, mutta jos niitä ei ole, silloin ei voi vedota niihin. Eli mikä sun tilanne kaikessa on? Ei, mikä voisi ihmisten tilanne yleisesti tällaisissa tilanteissa olla.

        Periaatteessa harmittaa sellainen, et ihmiset ruikuttaa ankeaa kohtaloaan silloin, jos asioihin voi itse vaikuttaa.

        Ja epäitsekkyys on hieno piirre. Siinä on vaan se, että kukaan ei tule koskaan kiittämään sua siitä, jos elät elämän, johon et itse ollut tyytyväinen.

        Kyllä niitä lapsiakin on, mutta ei tosiaan ole ainoa syy ja turhasta en varsinkaan täällä ruikuta. Ja taas toisaalta, mistä sitä etukäteen tietää, vaikka alkuun osapuolia järkyttävä ratkaisu voisi lopulta olla kaikille se paras. Isoja kysymyksiä...


      • HänMielessäni
        HänMielessäni kirjoitti:

        On, valitettavasti. Ja jos nyt ihan suoraan sanon ja olen rehellinen, niin en halua elää ilman häntä. Hän on minulle tärkeintä. Nyt ymmärrän vielä paremmin sisaruksiani, joille rakkaus meni muiden suurien intohimojenkin edelle.

        Moni ennen niin merkityksellinen ja minulle tärkein ja rakkain asia tuntuu merkityksettömältä ilman häntä.

        Ei siis ole mistään ihan pienistä ja ohimenevistä tunteista kyse...

        Täytyy muuten varmuuden vuoksi sanoa, etteivät tuosta yhdestä lauseestani huolimatta nuo täällä tänään olleet aloitukset, joissa otsikkona oli jotakin sellaista, että "tapan itseni, jos et ala seurustella kanssani", todellakaan olleet minulta. Ettei kukaan nyt vain tulkitse väärin...


    • EiOleOllutkaan

      Tämä viesti on menneisyydestä. Aikaa ei ole.

    • Psklnk

      Painu helvettiin apina

    • Toivottavasti "HänMielessäni" (ilmeisesti nainen) ja
      "SamojaAjatuksia" (mies) löytävät jonkin ratkaisun,
      joko irtautuen toisistaan tai edellisistä suhteistaan.

      Ilmeisesti kummallakin osapuolella on lapsia,
      joten en ihmettelisi vaikka nämä ihmiset (keitä lienevätkin)
      jatkaisivat elämäänsä entisissä urissaan, toisensa unohtaen.

    • MiettinytHäntä

      Onko aloittajalla lapsia vai kaipauksen kohteella?
      Olen miettinyt aivan samoja asioita kuin aloittaja ja moni muu täällä. Olen vain epävarma hänestä, kun en ole nähnyt häntä aikoihin. Oma tilanteeni ei ole mitenkään vaikea niin kuin luulisi. Voisin aivan hyvin tehdä muutoksia, jotka tapahtuisivat sulassa sovusss eikä repien. Lastenkin kannalta asiat on puhuttu. Kaikki olisi niin taputeltu kuin vain voi kuvitella. Toinen haluaisi olla pääasiallinen huoltaja. Nyt jo hänellä kiinteä suhde luotuna. Yksi jo omillaan. Lähtisin vuosia puhuttuun vapauteen. Molempien kannalta odotettuun. Ei kai tämän valmiimmin voisi lähteä ja pitää hyvässä hengessä silti vanhemmuuden.
      https://m.youtube.com/watch?v=gH63tM0lZnM#

      • Tilanteesi kuulostaa hyvin selkeältä (nainen?).
        Kumpikin teistä puolisoista haluaa erota sanojesi mukaan.
        Toivottavasti uskallatte tehdä ratkaisunne.

        En osaa sanoa, onko aloittajalla eli nimimerkillä
        "HänMielessäni" lapsia, koskapa en ko. henkilöä tunne.
        Vaikuttaisi kuitenkin, ettei ole. Ja nimimerkki "SamojaAjatuksia"
        vaikuttaisi puolestaan olevan SIDOTTU, ja ehkä SITOUTUNUTKIN,nykyiseen
        perheeseensä niin tiukasti kuin ikinä voi olla.
        Nämä ovat kuitenkin vain ulkopuolisen näkemyksiä asioista;
        sillä en ole kumpikaan yllä keskustelevista nimimerkeistä.


      • MiettinytHäntä
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Tilanteesi kuulostaa hyvin selkeältä (nainen?).
        Kumpikin teistä puolisoista haluaa erota sanojesi mukaan.
        Toivottavasti uskallatte tehdä ratkaisunne.

        En osaa sanoa, onko aloittajalla eli nimimerkillä
        "HänMielessäni" lapsia, koskapa en ko. henkilöä tunne.
        Vaikuttaisi kuitenkin, ettei ole. Ja nimimerkki "SamojaAjatuksia"
        vaikuttaisi puolestaan olevan SIDOTTU, ja ehkä SITOUTUNUTKIN,nykyiseen
        perheeseensä niin tiukasti kuin ikinä voi olla.
        Nämä ovat kuitenkin vain ulkopuolisen näkemyksiä asioista;
        sillä en ole kumpikaan yllä keskustelevista nimimerkeistä.

        Niinpä olikin. Pienten lasten vanhempien pitäisi mielestäni tehdä kaikkensa pitääkseen perheen kasassa. Tämä on mielipiteeni kuitenkin.
        Itselläni on hyvä olla näinkin, olen rakastettu. Voin lähteä, voin jäädä. En lähde jos ei ole syytä lähteä.


      • MiettinytHäntä kirjoitti:

        Niinpä olikin. Pienten lasten vanhempien pitäisi mielestäni tehdä kaikkensa pitääkseen perheen kasassa. Tämä on mielipiteeni kuitenkin.
        Itselläni on hyvä olla näinkin, olen rakastettu. Voin lähteä, voin jäädä. En lähde jos ei ole syytä lähteä.

        Jaaha. Minulla ei ole lapsia: ei pieniä eikä isoja.

        Toivottavasti saat tunteesi selville, koska ne vaikuttavat ristiriitaisilta. Ensin kirjoitit:
        "Lähtisin vuosia puhuttuun vapauteen. Molempien kannalta odotettuun. " Nyt arvelet kuitenkin voivasi jäädä vanhaankin, koska koet siinäkin olevasi "rakastettu"

        Tuollaisessa tilanteessa on varmasti parempi jäädä, kuin lähteä ja rikkoa perheensä. Koska selvästikään mikään suuri ristiriita EI TYÖNNÄ sinua pois nykyisen perheesi luota, vaan koet olevasi sielläkin rakastettu. Toisaalta mikään suuri tunne EI myöskään VEDÄ sinua pois perheesi luota.
        .


      • MiettinytHäntä

        Olen rakastettu, mutta kokenut niin paljon, (en avaa kokemuksia tässä) että kaikki on selvää. Niin kummalta kuin se kuulostaakin. Olen rakastettu, mutta voisin hyvin kuvitella puolisoni rakastavasti jonkun toisen kanssa ja hän samoin minut. Kaikki on puhuttu. Suhteessa voi olla monista syistä. Tottumus, raha, helppous jne.


      • Aamupuuroa

        Olet parisuhteessa ja odotat joltain palavia tunteita?
        Ihastus voi olla vain päässäsi ellei toinen ole sanonut sitä? Yleensähän nämä "vaikeet" jutut on kun molemmat varattuja.
        Yhdenkään tuntemani hlön "me ollaan juteltu nämä" ei ole pitänyt paikkansa vaan kumppani on aina ollut vähä omilla teillään. Surku kun ei osata olla rehellisiä toiselle ja itselleen. Ei lupaa hyvää uuteen suhteeseen...jos luonne on leväperäinen.


      • HänMielessäni

        Ei ole lapsia kummallakaan meistä, ei minulla eikä hänellä.


      • MiettinytHäntä
        Aamupuuroa kirjoitti:

        Olet parisuhteessa ja odotat joltain palavia tunteita?
        Ihastus voi olla vain päässäsi ellei toinen ole sanonut sitä? Yleensähän nämä "vaikeet" jutut on kun molemmat varattuja.
        Yhdenkään tuntemani hlön "me ollaan juteltu nämä" ei ole pitänyt paikkansa vaan kumppani on aina ollut vähä omilla teillään. Surku kun ei osata olla rehellisiä toiselle ja itselleen. Ei lupaa hyvää uuteen suhteeseen...jos luonne on leväperäinen.

        Vähän huvituin tuosta. Kirkon jo tälle toiselle varasin, asunnonkin katselin, ei vain ;D


      • jos.rakastat
        HänMielessäni kirjoitti:

        Ei ole lapsia kummallakaan meistä, ei minulla eikä hänellä.

        Mikä silloin on esteenä? Materia?


      • HänMielessäni
        jos.rakastat kirjoitti:

        Mikä silloin on esteenä? Materia?

        Ei ole mitään, mikä menisi hänen edelleen.


      • tämänaineneieroa
        MiettinytHäntä kirjoitti:

        Olen rakastettu, mutta kokenut niin paljon, (en avaa kokemuksia tässä) että kaikki on selvää. Niin kummalta kuin se kuulostaakin. Olen rakastettu, mutta voisin hyvin kuvitella puolisoni rakastavasti jonkun toisen kanssa ja hän samoin minut. Kaikki on puhuttu. Suhteessa voi olla monista syistä. Tottumus, raha, helppous jne.

        Henkilön yksinpuheluketju kukaan ei ole eroamassa. Koita ymmärtää jo. Ja jos minun perheen elämää vaikeutat niin tulet vastaamaan näistä kirjoitteluista


      • HänMielessäni
        tämänaineneieroa kirjoitti:

        Henkilön yksinpuheluketju kukaan ei ole eroamassa. Koita ymmärtää jo. Ja jos minun perheen elämää vaikeutat niin tulet vastaamaan näistä kirjoitteluista

        En ole varma, kenelle suuntasit kommenttisi, aloittajalle vai tuolle ihmiselle, jonka kommenttia lainasit, mutta tiedoksesi, että ainakaan aloittaja ei ole kirjoittanut tähän keskusteluun muilla nimimerkeillä kuin tällä yhdellä.


      • HänMielessäni
        HänMielessäni kirjoitti:

        En ole varma, kenelle suuntasit kommenttisi, aloittajalle vai tuolle ihmiselle, jonka kommenttia lainasit, mutta tiedoksesi, että ainakaan aloittaja ei ole kirjoittanut tähän keskusteluun muilla nimimerkeillä kuin tällä yhdellä.

        "MiettinytHäntä" -nimimerkillä kirjoittava ihminen on siis eri ihminen kuin aloittaja. Se pitäisi selvitä jo asiasisällöstä.


    • Helli1

      Minustakin olisi ihanaa helliä ja paijata sinua.

    • Kenellelie

      Kauniisti kirjoitit.

      • samaaajattelin

        Oon samaa mieltä.


    • Tämäjunnaaminen

      Minuakin turhauttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10192
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      204
      2769
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1566
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe