HELPP unentulkitsijaaa??

ulkomaanmatkaaja

Moi, näin tossa pari yötä sitten unta, jossa oli mun ihastus, mun tyttöpuolinen kaveri ja noin 4 muuta poikaa. Tämä uni tapahtui ulkomailla, paikassa jossa vietin koko kesäm, mutta miljöö oli silti hieman erilainen. Kun olin koko kesän ulkomailla, sielä oli samaan aikaan tämä kyseinen tyttö joka unessa oli. Ensinki olin kahdestaan tämän tytön kanssa, sitten ihastus tuli halasi ja käveltiin halien eteen päin:D sitten aloimmekin pelaamaan jalkapalloa ja sitten istuimme vain futiskentällä, nyt tämä ihastus oli halailemassa sitä toista tyttöä, samalla kuin 4 muuta poikaa ilmestyivät. He alkoivat kehumaan ripsiäni?:DDD muuta en hirveesti tästä unesta muista, mutta mulla on ollut kai toinenkin uni joka tapahtui tässä samassa maassa. Tulkinnasta oisin hyvin onnellinen!

3

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näit unta.

    • TeiniRitsa

      Se oli märkä uni.

    • Pekkapoikatässä

      Ehkä olet epävarma suhteessasi tuohon ihastukseen. Kannattaa puhua avoimesti asioista ihastuksensa kanssa, jos suhde on sillä tasolla, että tapaillaan. Tutustua kunnolla toiseen, selvittää syyt epävarmuuteen ja mikäli näyttää siltä, että siitä ei voi tulla koko elämän kestävää, katsella sitten niitä uusia mahdollisuuksia, joita kyllä tulee, olet nuori.
      Unesi ei ole kovin merkittävä eli sillä ei ole kovin tärkeää sanomaa. Unet rakentelevat monenlaisia yhteyksiä ja aika harva uni lopulta on sellainen, josta oikeasti löytyy avaimia oman elämän selvittämiseen ja rakentamiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe