Suomi24 VASTATKAA JO!!!

Voisiko Suomi24 jo kertoa, koska sähköpostiin taas pääsee?????
Näköjään joku uusi kirjautumisruutu, josta tulee ilmoitus:

Käyttäjätunnus tai salasana on väärin. (LGI-0006)

vaikka on siis ihan oikein!
Ilmoita

JOO EI PÄÄSE TAAS TUMPELOITA SIELÄ SÖSSIMÄSSÄ MITÄÄN EI VASTATA MISSÄÄ . MIKÄ MÄTTÄÄ.
Ilmoita
Kyllä minulla postin sivut aukesivat. Eilen oli muutaman tunnin jumissa.
Ilmoita
Ovat hyvin" ansaitulla" viikonloppu vapaalla.......Saatanan Tunarit
Ilmoita
Samalla koneella vaimon posti aukeaa, minun menee App Suite sivulle, sieltä sitte pari kertaa kun painaa edellistä sivua menee sen verran postiin et tulee teksti muka salasan vaihdosta ym ym , miksi posti osalla toimii ja osalla ei, onko osa joutunut jonkun uuden jutun koekaniineiksi, harmittaa vietävästi kun minä käytän vain ja ainoastaan postia työhön, hilloo palaa.
1 VASTAUS:
Todennäköosesti käyttäjät jaettu useammalle serverille ja vain osa servereistä saanut uudet sertifikaatit.
+Lisää kommentti
Onneksi tein jo aiemmin Suomi24.fi sähköpostilleni automaattisen postien siirron gmail.comiin. Nyt ei haittaa, vaikken edelliseen meiliosoitteeseeni pääsekään :)

PS. Mullekin tulee uusi sinipohjainen tunnistussivu, jossa väitetään salasanani tai käyttäjätunnukseni olevan vääriä, vaikka ovat varmasti oikeita. (Säilytän ko. tietoja erillisessä vihkossa).
1 VASTAUS:
Olet profetoinut, että Suomen lippu revitään alas vuonna 2018. Sinun profetiasi ei toteutunut oikein, joten olet väärä profeetta.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15281639/leif-norgadin-(yakov)-profetia-suomelle-2018#comment-96096615
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Suomi24 VASTATKAA JO!!!

Voisiko Suomi24 jo kertoa, koska sähköpostiin taas pääsee?????
Näköjään joku uusi kirjautumisruutu, josta tulee ilmoitus:

Käyttäjätunnus tai salasana on väärin. (LGI-0006)

vaikka on siis ihan oikein!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta