Suomen kohtalo!

Taivasmatkalainen

Ennusuni Suomen kansan kohtalosta

Nähty Turussa 26.3.2006 aamuyöllä klo 6.24

Olin unessa siirtynyt ajassa kauas menneisyyteen, aikaan jolloin Israelin kuningas Daavid oli hyvin vanha, kasvoiltaan ahavoitunut ja hieman ryppyinen. Haastattelin unessa ystävällisesti ja kunnioituksella häntä. Kyselin muun muassa seuraavaa, mistä Raamattu ei kerro mitään, nimittäin että miten hänen isänsä ja äitinsä viimeiset vuodet sujuivat, sillä olivathan hekin joutuneet pakenemaan vanhalla iällään Daavidin luo turvaan kuningas Saulin vainoa. Daavid vastasi epäröimättä, että hänen äitinsä oli uskollisesti palvellut poikaansa Daavidia ja tämän lähintä ystävää voimiensa mukaan kuolemaansa asti. Isästään Daavid mainitsi erään seikan, josta en tässä kerro, koska se ei liity aiheeseen.

Kesken mukavan rupattelumme satuin vilkaisemaan ylös muutaman kumuluspilven verhoamalle sinitaivaalle ja näin Suomen siniristilipun upeana hulmuamassa keskitaivaalla maan ja taivaan välillä. Mielestäni oli outoa, että lippu salkoineen seisoi tyhjän päällä, maan ja taivaan välillä. Kysyin kunnioittavasti Daavidilta: "Herrani Daavid, mitä merkitsee se, että Suomen lippu hulmuaa keskitaivaalla ?" Sain todella yllättävän vastauksen. Daavid sanoi: "Suomi kuolee sinun kuolinpäivänäsi."

Sen kuultuani näin, että lippusalosta katosi lippu vaijereineen. Sitten valkoinen lipputanko kallistui ja kaatui alas maahan saakka. Kaatuessaan se muuttui tummaksi oksaiseksi ja lahoksi puuksi. Kysyin Daavidilta, että milloin tuo tapahtuu. Hän ei vastannut, mutta ikään kuin kuulin jonkun muun vastaavan, että tuo aikamäärä voidaan laskea eräästä jo tapahtuneesta ajankohdasta lisäämällä siihen 70 vuotta ja että minä eläisin vielä 20 – 22 vuotta. Siis tuon lisätyn 70 vuoden jälkeenkö (?) Tarkkaa aikaa ei ilmoitettu, koska laskemisen alkuajankohtaa ei ilmoitettu. Hyvä näin.

Siihen heräsin ja kun katsoin kelloa oli se 5.24, mutta kesäaika oli jo klo 6.24, koska Suomi siirtyi kesäaikaan viime yönä.
- - -

Aika yllättävä viesti tuo unessa näkemäni oli. Kun pohdin seikkoja, jotka voisivat johtaa tuohon lopputulokseen, että Suomi katoaa kansakuntien joukosta, niin ainakin seuraavat seikat voivat olla siihen syynä:

-Suomi ei ole liittoutunut Luojansa kanssa, vaan Kristinuskoa on poljettu lokaan niin koulujen oppiaineista päätettäessä kuin yleisessä lainsäädännössämmekin.

-Maassamme on hyväksytty homo- ja lesbolakeja.

-Lisäksi on laista poistettu jumalanpilkkapykälä jne.

-Viimemainitun johdosta on nyt Suomen Euroviisuna menossa mitä iljettävin biisi nimeltään "Hard rock hallelujah", jossa viimemainitussa sanassa, kyseisen tekstin asiayhteydessä mielestäni pilkataan Israelin Pyhän pyhintä nimeä, sillä loppuliite -jah (hepreaksi YAH) on lyhenne Israelin Pyhän erisnimestä, jota uskonnollinen juutalainen ei uskalla edes lausua ääneen.

Korkein sanoo sanassaan, ettei Hän jätä rankaisematta sitä, joka Hänen nimensä turhaan lausuu. Tiedän esim. lähetyssaarnaaja Jukka Rokan nähneen myös Suomen tuhoutumisesta hyvin dramaattisen ennusunen sirppeineen, ruumisarkkuineen ja verenvuodatuksineen ja että Venäjä miehittää Suomen ja liittää sen itseensä.

Näkemässäni unessa ei ollut yhtäkään veripisaraa tai ruumisarkkua, mutta lopputulos oli sama: Suomi katosi kansakuntien joukosta.

Koska Israelin Pyhä on laupias ja armahtavainen, pitkämielinen ja suuri armossa, niin rukoilkaamme, että Hän katuu, antaa meille suomalaisille anteeksi kaiken tekemämme pahan ja sallii kansamme säilyä kansakuntien joukossa.

Rukoillaan lisäksi, että saamme väkevän herätyksen uskovien keskuuteen ja että suuret joukot kansastamme ja pakolaistemme keskuudesta temmataan uskon ovesta sisälle Taivasten Kuningaskuntaan ennen sen tuomion ajan alkua, joka kohtaa kaikkia maailman kansoja ennen Messiaamme 1000-vuotisen valtakauden alkua maan päällä.

Kiitos, että otat tämän aiheen sydämellesi, päivittäiseksi esirukousaiheeksi.


Israelin Pyhä sinua ja rakkaitasi siunatkoon!

50

4480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se ja sama

      "Profetiasi" on yhtä epämääräinen kuin tuhannet muut tähän asti.
      Mitään ihmettä niihin ei liity. Tyypillisiä alitajunnan tuotteita.

      • Taivasmatkalainen

        ¤

        Omasta mielestäni unessa oli useita ihmeitä. Yksi sellainen 'ihme' oli tuo Suomen lipun liehuminen taivaan ja maan välillä tyhjän päällä.

        Lisäksi saamani vastaus oli sellainen, jota kaikkein vähiten tuossa hetkessä odotin. Oletin nimitäin Herran suuresti siunaavan Suomea väkevällähengellisellä herätyksellä, koska Suomen lippukin oli noin korkealle korotettu.

        Kaikkea muuta! Vastaushan oli: "Suomi kuolee sinun kuolinpäivänäsi."

        Tuossa vastauksessa on ainakin kaksinkerteinen sisältö:

        1) Minun kohdallani, siirtyessäni ajasta ikuisuuteen, Suomi jää ikuisesti taakse ja on siinä merkityksessä oleva minulle kuollut siitä hetkestä eteenpäin, kun ihana ikuisuus Korkeimman kirkkauden saleissa alkaa.

        2) Kirjaimellinen sisältö olisi seuraava: minun kuolinpäiväni ajassa korreloi Suomen itsenäisyytensä menettämispäivää, mikä olisi suuri ihme.

        Tätä viimemainittua en todellakaan tahdo, enkä toivo, sillä olen ollut päivittäin Suomen kansan ja Suomen itsenäisyyden sekä suomalaisten pelastamisen puolesta esirukoilijana jo kauan aikaa.

        Koska tunnen Herrani laupiaana ja armahtavana Kaikkivaltiaana, niin luotan Hänen antavan Suomeen ylen väkevän hengellisen heräämisen ENNEN, kuin kaikkia maailman kansoja kohtaa lopun ajan rangaistustuomiot ihmisten jumalattomuuden vuoksi.


        Israelin Pyhän siunausta sinulle!

        ¤


      • Ryhmysauva
        Taivasmatkalainen kirjoitti:

        ¤

        Omasta mielestäni unessa oli useita ihmeitä. Yksi sellainen 'ihme' oli tuo Suomen lipun liehuminen taivaan ja maan välillä tyhjän päällä.

        Lisäksi saamani vastaus oli sellainen, jota kaikkein vähiten tuossa hetkessä odotin. Oletin nimitäin Herran suuresti siunaavan Suomea väkevällähengellisellä herätyksellä, koska Suomen lippukin oli noin korkealle korotettu.

        Kaikkea muuta! Vastaushan oli: "Suomi kuolee sinun kuolinpäivänäsi."

        Tuossa vastauksessa on ainakin kaksinkerteinen sisältö:

        1) Minun kohdallani, siirtyessäni ajasta ikuisuuteen, Suomi jää ikuisesti taakse ja on siinä merkityksessä oleva minulle kuollut siitä hetkestä eteenpäin, kun ihana ikuisuus Korkeimman kirkkauden saleissa alkaa.

        2) Kirjaimellinen sisältö olisi seuraava: minun kuolinpäiväni ajassa korreloi Suomen itsenäisyytensä menettämispäivää, mikä olisi suuri ihme.

        Tätä viimemainittua en todellakaan tahdo, enkä toivo, sillä olen ollut päivittäin Suomen kansan ja Suomen itsenäisyyden sekä suomalaisten pelastamisen puolesta esirukoilijana jo kauan aikaa.

        Koska tunnen Herrani laupiaana ja armahtavana Kaikkivaltiaana, niin luotan Hänen antavan Suomeen ylen väkevän hengellisen heräämisen ENNEN, kuin kaikkia maailman kansoja kohtaa lopun ajan rangaistustuomiot ihmisten jumalattomuuden vuoksi.


        Israelin Pyhän siunausta sinulle!

        ¤

        "Suomi kuolee sinun kuolinpäivänäsi."

        Melkoista itsensä jalustalle nostamista.
        Ps. mistä tiedät ettei nämä unet ole alitajuntasi tuotosta tai siltä toiselta lähtöisin.


      • Taivasmatkalainen
        Ryhmysauva kirjoitti:

        "Suomi kuolee sinun kuolinpäivänäsi."

        Melkoista itsensä jalustalle nostamista.
        Ps. mistä tiedät ettei nämä unet ole alitajuntasi tuotosta tai siltä toiselta lähtöisin.

        ¤

        ...että noin todella tapahtuu. Kerroin ainoastaan, että noin todellakin voi tapahtua. Kerrataanpa tosiasiat: Kerroin näkemäni unen ja pyrin analysoimaan sen sisältöä.

        Unet voivat tulla monesta eri lähteestä:
        a) Omasta alitajunnasta
        b) Paholaiselta
        c) Jumalalta
        d) Ollen alkuperältään edellä olevien kahden tai kolmen lähteen sekoitusta mielivaltaisessa suhteessa.

        Siinä kaikki. Sinäkin saat ihan vapaasti kertoa näkemistäsi unista tällä 'Profetiat'-palstalla, jos ne liittyvät palstan aiheeseen. Siitä vaan!

        On syytä mainita, että olen elämäni aikana nähnyt kymmeniä eri unia, jotka ovat kirjaimellisesti toteutuneet, joten mikään tyhjänkirjoittaja en ole. Kannattaa ottaa mainitsemani unen kautta tullut varoitus vakavasti. Jos alat pilkata sitä ja uni onkin Jumalasta, niin tiedä, että Jumala tulee rankaisemaan sinua vielä erikseen tuosta pikkaamisestasi täällä maan päällä, sillä Jumala ei salli kenenkään pilkata itseään ilman rankaisemista!

        Lisättäköön, että Suomessa on tehty hirvittäviä syntejä, jopa suurempia kuin kaksoiskaupungeissa Sodoma ja Gomorra. Jumala tuhosi Sodoman ja Gomorran silmänräpäyksessä antaen sataa taivaasta tulta ja tulikiveä noitten kaupunkien päälle. Kaikki ihmiset, eläimet ja kasvit paloivat poroksi silmänräpäyksessä.

        Voit itse lukea Raamatusta, mitä syntejä noissa kaupungeissa tehtiin, sillä Suomessa on saatavilla Raamattu lainaksi kirjastoista tai voit ostaa sen kristillisistä kirjakaupoista.

        Lisäksi mainittakoon, että Jumala on vielä Uudessa Testamentissa apostoliensa kautta ilmoittanut, että nuo kaupungit Sodoma ja Gomorra, jotka kärsivät iankaikkisen tulen rangaistusta, ovat varoituksena kaikille niille, jotka vastedes maan päällä asuvat etteivät jumalattomasti eläisi. Siis myös Suomen kansalle, sinulle ja minulle.

        Suomessa on pilkattu Jumalaa jo vuosikymmenten ajan. Oli todellä typerää poistaa Suomen laista Jumalanpilkka-pykälä, sillä sen seurauksena juuri on kansamme alkanut kutsua pilkkaamisillaan rangaistusta päälleen. Kaiken huippuna nyt Suomen kansa on puhelinäänestyksessä valinnut euroviisukseen laulun, jossa paholaisen naamareihin sonnustautuneet aikuiset miehet laulavat "Hard Rock Hallelujah"-pilkkabiisiä. Sanan 'Hallelujah' lopussa kolme viimeistä kirjainta JAH on lyhenne Israelin Pyhän Jumalan PYHIMMÄSTÄ nimestä. Tiesitkö, että sana Hallelujah merkitsee suomennettuna: Ylistys J-H-W-H:lle ?

        Tuo on ikäänkuin pisteenä i:n päällä sen lisäksi, että Suomessa on abortoitu viattomia lapsia äitinsä kohtuun ihan LAILLISESTI keskimäärin yli 10 000 avutonta lasta joka vuosi viimeisten 33 vuoden aikana. Se tekee yli 33 000 viattoman lapsen verta, jolla Suomen maaperä on saastutettu ja Suomen kansa odottaa seuraavan Jumalan sanan ennustuksen täytäntöönpanoa: (2.Piet.3:7)

        "7. Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään."

        Suomessa on lisäksi tehty samaa korskeuden ja piittaamattomuuden syntiä kuin Sodomassa ja Gomorrassa: köyhiä ja vähäosaisia ei ole autettu, vaan ökyoligarkit ja kaikki vähänkin hallitsevammassa asemassa olevat henkilöt ovat lisänneet optioetuisuuksiaan ja korotelleet vain omaa palkkaansa, mutta köyhistä, sairaista, eläkeläisistä sekä vanhuksista ovat viis veisanneet! Voi noita egoisti-parkoja, miten säälittäviä he TODELLISUUDESSA OVATKAAN, koska tulevat kärventymään helvetissä! Huomaa, ettei tämä ole minun tuomitsemistani, vaan Herramme Jeesus Kristus on itse maininnut noin tapahtuvan. (Lue tästä aiheesta kokonaan luku Matt.25 ja erityisesti jakeet 31-46)

        Tuota tuomion päivää odotellessa me todelliset Kristityt julistamme synnin synniksi ja armon armoksi. Usko siis Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut. Ellet usko, joudut suuren ihmismassan kanssa helvettin korventumaan eli kärsimään loputonta tuskaa, eikä sieltä ole koskaan paluuta.


        Herran siunausta!

        ¤


    • Tietoa janoava

      Miten sinä näet tuollaisia unia jatkuvasti ?

      Meikäpoika kun painaa unissaan "pitkää päivää" muutaman vaaleaverikön kanssa.

      Onko sulla "kovalevy" deletoinnin tarpeessa ?

      Loverboy

      • Taivasmatkalainen

        ¤

        En todellakaan näe 'tuollaisia unia jatkuvasti'.

        Toki mielelläni katselen sellaisia unia, jotka Herra armossaan mulle näyttää. Hän on näyttänyt koko elämäni aikana muutamia kymmeniä unia. Toisinaan olen nähnyt muutaman kuukauden sisällä kymmeniä sellaisia unia, toisinaan vain noin yhden vuodessa...

        Mitä tulee eroottisiin uniisi, on Raamatussa maininta, että "...Hekumoitsija on jo eläessään kuollut...".

        Jospa ihan vakavissasi tekisit parannuksen ja pyytäisit Herralta anteeksi saastaisia ajatuksiasi - jotka ovat johtaneet sinut näkemään senkaltaisia uniakin, niin Hän voisi herättää sinut todelliseen elämään tuosta hengellisesti kuolleesta tilastasi.


        Herran siunausta!

        ¤


      • Naab
        Taivasmatkalainen kirjoitti:

        ¤

        En todellakaan näe 'tuollaisia unia jatkuvasti'.

        Toki mielelläni katselen sellaisia unia, jotka Herra armossaan mulle näyttää. Hän on näyttänyt koko elämäni aikana muutamia kymmeniä unia. Toisinaan olen nähnyt muutaman kuukauden sisällä kymmeniä sellaisia unia, toisinaan vain noin yhden vuodessa...

        Mitä tulee eroottisiin uniisi, on Raamatussa maininta, että "...Hekumoitsija on jo eläessään kuollut...".

        Jospa ihan vakavissasi tekisit parannuksen ja pyytäisit Herralta anteeksi saastaisia ajatuksiasi - jotka ovat johtaneet sinut näkemään senkaltaisia uniakin, niin Hän voisi herättää sinut todelliseen elämään tuosta hengellisesti kuolleesta tilastasi.


        Herran siunausta!

        ¤

        ...edes jumalan silmissä.

        Eiköhän se ole aika normaalia että on kuumat kissat mielessä aina silloin tällöin. Tuskin siitä helvettiin joutuu ja Jumalalle sitä selitteleen. Tai jos joutuu selitteleen niin jo mulla on ainakin perin hauskaa :)


      • Taivasmatkalainen
        Naab kirjoitti:

        ...edes jumalan silmissä.

        Eiköhän se ole aika normaalia että on kuumat kissat mielessä aina silloin tällöin. Tuskin siitä helvettiin joutuu ja Jumalalle sitä selitteleen. Tai jos joutuu selitteleen niin jo mulla on ainakin perin hauskaa :)

        ¤

        ...VÄÄRÄT ajatuksesi. Sinusta itsestäsi riippuu, mitä ajatuksia sydämessäsi hoivailet ja hemmottelet. Emme voi estää lintua lentämästä päämme ylitse, mutta voimme estää sitä tekemästä pesää päämme päälle. Samoin myös väärä ajatus voi tulla kenelle vaan mieleen, mutta meidän ei pidä antaa sen asettua asumaan sydämeemme.

        Jos rakastat totuutta ja tahdot olla kadotukseen matkalla oleville avuksi, niin ilman muuta hylkäät hekumoitsemisesi ja odotat, että Jeesus kastaa sinut Pyhällä Hengellä ja tulella. Sen tulen humahtaessasi päällesi saavat 'himopirut kyytiä' ja sydämesi vapautuu himojesi orjuudesta! Ja tiedä, että tämä edellä kirjoitettu EI OLE MIKÄÄN VITSI!


        Herran siunausta ja sen ohessa:
        Iloista ja himosta vapaata kevättä ;)

        ¤


    • K-D

      se varjoon lankeaa.... sanoo Raamattu.
      Kaikki profetiat ym. on koeteltava. Etenkin unien kanssa on oltava äärettömän kriittinen.
      Toki Herra puhuu unienkin kautta, mutta väitän, että suurin osa unista on alitajunnan tuotetta.

      Itselläni on sellainen hassu piirre, että näen paikkoja etukäteen missä tulen sitten myöhemmin käymään. Tätä on ilmennyt jo 25 -vuotta. Vaarini näki kaikki paikat ennalta unissaan missä hän sodassa taisteli.

      Miten vanha muuten olet???
      Minkä näköinen Daavid oli??? Tumma vai vaalea???

      • Taivasmatkalainen

        ¤

        Mulla on tapana kirjoittaa mielenkiintoisimmat unet muistiin ja lueskella niitä myöhemmin, kun saan etäisyyttä niihin.

        Profeetallisiin uniin tulee suhtautua tutkivasti, eli hyljätä niistä se, mikä on huonoa ja ottaa vastaan se, mikä on hyvää. Samoin on kaiken ns. opetuksen laita.

        Uni antaa uuden ulottuvuuden olemassaoloomme. Uudestisyntyneenä kristittynä olen tullut huomaamaan, että unessa on mahdollista siirtyä Hengen viemänä eri aikakausiin, kuten apostoli Johannes Pathmos-saarella. Siis sekä eteenpäin että myös taaksepäin. Tätä ei kuitenkaan tule tavoitella, vaan jos Herran Henki tahtoo näyttää joitain asioita, tulee ottaa opetusta Häneltä, jota kaikki taivaan joukot palvovat.

        Ikäni? Tunnen olevani 2-kymppinen :)


        Herran siunausta !

        ¤


    • mitta täyttymässä

      "Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät."
      Joel 2:28

      Miten vanha olet?

      Vaikka tässä Raamatun jakeessa puhutaan vanhusten unista, ei se silti poista mahdollisuutta, että sekä nuoret että vanhat voivat nähdä (Jumalan) näkyjä ja unia.

      "---tuo aikamäärä voidaan laskea eräästä jo tapahtuneesta ajankohdasta lisäämällä siihen 70 vuotta".

      Voisitko kertoa oliko kyseessä jokin yleisesti tiedossa oleva määrätty tapahtuma vai tarkoitettinko jotain sinun henkilökohtaisen elämäsi tapahtumaa?

      • Taivasmatkalainen

        ¤

        Tunnen olevani 2-kymppinen... :) Olen siis juuri niin vanha kuin tunnen olevani.

        Herra on näyttänyt mulle vuosien varrella joitakin unia, jotka olen merkinnyt muistiin. Olen oppinut huomaamaan, että sellaiset unet, joissa on mukana Herran pyhyyden tuntu, ovat ainakin osittain Hänestä lähtöisin. Eri asia sitten on, miten vastaanottavainen itse olen ollut Hänen sanomilleen.

        Muistan eräänkin kerran, kun näin unen, jossa nukuin valtavan suuren avatun Raamatun päällä. Kun heräsin ja katselin ympärilleni, näin valtavan ison Herran käden, jossa oli punakynä ja Hän alleviivasi Jobin kirjasta erästä jaetta, jota en varmuudella muistanut enää herättyäni. Oletan sen olleen jae, jossa mainitaan: "...Katso miten korkealla on tähtien päälaki!...". Tuolla Herra ilmeisesti tahtoi saada minut huomioimaan Hänen valtavia kättensä tekoja ja niistä päättelemään, millainen Hän itse on.

        Tuo aikamäärä 70 vuotta jäi arvoitukseksi, koska sen aloittamisajankohtaa ei ilmoitettu. Jos Herra näyttää lisää tästä aiheesta, niin kerron sitten...


        Herran siunausta!

        ¤


      • rekka Pena

        Kiinnitin kanssa huomioni mielenkiintoisiin ajoituksiin kun voi nähdä jumalallisia näkyjä.


    • unikekoko?

      Jaa-ah ja itse näin unen että Venäjä valloitti Suomen 2007 juhannuksena...

      • Taivasmatkalainen

        ¤

        Suomi Oy voi tehdä konkurssin. Kun ja jos tulee seuraava, 1900-luvun alun kaltainen - tai jopa sitä syvempi - koko maanpiirin laajuinen lama ja jos siihen aikaan maanviljelys, karjanhoito ja elintarviketuotanto on maassamme ajettu vielä enemmän alas kuin nyt, niin suomalaiset joutuvat todelliseen nälänhätään, jota he ovat katselleet tähän saakka vain TV-ruudusta, useimmiten Afrikan nälänhädän alueilta.

        Tuohon aikaan Suomen hallitus voi nälänhädän kourissa kansalaisilleen ruokaa saadakseen velkaantua niin raskaasti, että lopulta myydään koko alueemme ökyrikkaille kapitalisteille ja silloin rippeetkin itsenäisyydestämme menee saman tien. Olemmehan jo hyvää vauhtia luopumassa lainsäädännöstämme, josta olemme antaneet merkittävän osan jo EU:lle.

        Silloin ei GSM:istä ole välipalaksi, kun nälkä kurnii suolissa.


        Herran siunausta !

        ¤


    • Nimetön

      oikea, koska se on vastoin raamatun sanaa ja sen mukaan kaikki on arvioitava.
      Raamattu kieltää kuolleilta mitään kyselemästä ja ei raamatussa ole yhtään Jumalalta tullutta sanomaa, joissa kuolleet puhuisi.
      Ainoastaa se saulin tapaus, kun hän nostatti sen samuelin noidan kautta ja siitä samuel nuhteli saulia ja julisti tuomion.
      Myöskin tuo sanoma että kun kuolet on demoninen ja kun lukee noita avunpyyntöjä joita satanstit esittää, joko suoraan tai tietoja saadakseen, niin aina niissä on tuo kuolema läsnä, joko uhkauksina tai muuten.
      Saatana on murhaaja, kuten raamattu sanoo ja sitä se aiheuttaa kaikkialla maailmassa ja sitä on sen antamissa sanomissakin.
      Rukoile ja tee parannusta ja kiitä Jeeusta pelastuksesta, jos olet uudestisyntynyt, mutta jos et ole, tai et ole varma, niin pyydä Jeesusta tulemaan sydämeesi ja antamaan syntisi anteeksi. Tässä lisää opetusta.
      http://spaces.msn.com/usko/PersonalSpace.aspx?_c02_owner=1

      • Taivasmatkalainen

        ¤

        Muistelehan tapausta UT:sta, jossa Herramme oli kolmen lähimmän opetuslapsensa kanssa Vuorella, jossa heille ilmestyi Mooses ja Elia, jotka puhuivat Herramme kanssa tämän poismenosta.

        Huomaa, että Mooses ja Elia olivat siirtyneet ajasta ikuisuuteen jo yli 1000 vuotta tätä ennen ja Mooseksesta mainitaan, että hän kuoli pääsemättä luvattuun maahan.

        Tekstisi mukaan myös Vapahtajamme olisi tehnyt syntiä keskustellessaan noitten (muka) kuolleitten kanssa, vai kuinka ? Eihän toki ystäväiseni !

        Olet tässä väärässä, sillä VT:n ja UT:n pyhät elävät kirkkaudessa todellisemmin kuin me konsanaan täällä pimeyden ja kuoleman varjon maassa. Sitäpaitsi minä en etsinyt yhteyttä vainajahenkiin, vaan minulle ilmestyi unessa Israelin kuningas Daavid varsin elävänä. Halleluja!


        Herran siunaustsa !

        ¤


    • sensei kami

      raamatun ilmestys kirjassa sanotaan että mikään maailman kolkka ei säästys tuholta. ja pahat ihmiset eivät säästy jumalan vihalta.

      • ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

        Matt. 24:22

        21. Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
        22. Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.


      • Taivasmatkalainen
        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:

        Matt. 24:22

        21. Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
        22. Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.

        ¤

        Luin juuri Shalom-lehdestä (nro 3/2006), miten Iranin presidentti Mahmoud Ahmadinejad*) odottaa innokkaasti shiiamuslimien omaa messiasta Mahdia, joka heidän uskomuksensa mukaan tulee saamaan maailman hallintaansa 7 vuoden ajaksi, jonka jälkeen tulee tuomio ja maailmanloppu.

        *)Kyseessä on muuten sama presidentti, joka julkisuudessa on väittänyt, ettei juutalaisia kohdannutta holokaustia ole koskaan edes ollut ja että Israel tulisi valtiona pyyhkäistä pois maailmankartalta!

        Raamattuni hyvin lukeneena en voi olla yhdistämättä tuota Mahdia eli ns. väärää messiasta UT:ssa apostoli Paavalin mainitsemaan 'laittomuuden ihmiseen' ja 'kadotuksen lapseen', jonka Herra Jeesus on tuhoava suunsa henkäyksellä ja tulemuksensa ilmestyksellä. (2.Tess.2:3-12)

        Lisäksi profeetta Daniel on ennustanut Israelin kansalle 70 vuosiviikkoa, josta viimeinen vuosiviikko eli 7 vuotta on erotettu muista viikoista ja meidän useimpien kristittyjen näkemyksen mukaan siirretty aivan edessä olevaan viimeiseen lopunaikaan juuri ennen 1000-vuotisen Messiaan hallitseman valtakunnan alkua.

        Tuo 7 vuotta jakautuu kahteen 3½ vuoden ajanjaksoon. Ensimmäisenä ajanjaksona kohtaa kaikkia kansoja ylen suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ennen maan päällä ollut ja Jaakob (eli Israel) on pelastuva siitä, samoin valitut pyhät muistakin kansoista, sillä meidät kaikki temmataan pois joutumasta suuren tulipunaisen lohikäärmeen nieltäviksi (josta mainitaan Ilmestyskirjan luvussa 12).

        Viimeiset 3½ vuotta on tuon väärän Messiaan hirmuhallituskauden aikaa, jona aikana hän saa hallittavakseen kaikki kansat maan päällä. Tuona aikana Jumala vuodattaa 7 vihan maljaa väärän messiaan valtakuntaan.

        Että tällaista aikaa kohden olemme menossa ja tuo aika on aivan oven edessä. Olkaamme niitten 5:n viisaan neitsyen kaltaisia, jotka olivat valmiit menemään Karitsan häihin, kun tämä yllättäen valittunsa sinne kutsui lähettiläittensä enkelien kautta !


        Herra sinua siunatkoon !

        ¤


      • Taivasmatkalainen

        ¤

        ...eikö meidän tule sääliä niitä miljardeja ihmisiä, jotka ovat tänäänkin menossa helvettiin ja useimmat heistä koskaan saamatta kuulla hyvää sanomaa Jeesuksesta ?

        Jeesus käski meitä seuraajiaan viemään evankeliumi kaikille luoduille, kaikkialle maailmaan. Olkaamme sanan tekijöitä, eikä vain sen kuulijoita !


        Herran siunausta !

        ¤


      • haalleluja
        Taivasmatkalainen kirjoitti:

        ¤

        ...eikö meidän tule sääliä niitä miljardeja ihmisiä, jotka ovat tänäänkin menossa helvettiin ja useimmat heistä koskaan saamatta kuulla hyvää sanomaa Jeesuksesta ?

        Jeesus käski meitä seuraajiaan viemään evankeliumi kaikille luoduille, kaikkialle maailmaan. Olkaamme sanan tekijöitä, eikä vain sen kuulijoita !


        Herran siunausta !

        ¤

        helvetssä kin voi rukoilla jumalalta anteeksipyyntöä.


      • Taivasmatkalainen
        haalleluja kirjoitti:

        helvetssä kin voi rukoilla jumalalta anteeksipyyntöä.

        ¤

        On olemassa kaksi ihmisten LOPPUsijoituspaikkaa:

        1) Kirkkauden taivas Jeesukseen uskonsa laittaneille.

        2) Helvetti kaikille jumalattomille.

        - - -

        VÄLIsijoituspaikkojakin on kaksi ja ne sijaitsevat Tuonelassa, jossa on kaksi toisistaan täysin erotettua osastoa:

        1) "Aabrahamin helma" eli 'Paratiisi-osasto' Jumalan rakastamille valituille ihmissieluille. Siellä maailmassa kärsiviä lohdutetaan heidän odottaessaan pääsyäviimeisen tuomion jälkeen iankaikkiseen elämään Kirkkauden taivaassa.

        2) Liekkiosasto, jossa jumalattomat sielut kärsivät pahojen tekojensa rangaistusta korventavassa tulenliekissä, odottaen viimeistä tuomiota, jonka jälkeen heidät heitetään helvettiin, joka on tulikivijärvi eli ikuisen kärsimykeen ja vaivan paikka. Siellä eivät jumalattomien ihmisten madot kuole, eivätkä heidän kärsimystensä liekit sammu.

        - - -

        Koska me Kristityt tämän TIEDÄMME, niin yritämme rukouksin, sanoin ja kätten töin yrittää saada kaikkia ihmisiä turvautumaan ainoastaan Jeesukseen Kristukseen, voidakseen saada Häneen uskomalla syntinsä anteeksi uskon kautta Hänen verensä kaikesta synnistä puhdistavaan voimaan, voidakseen sen kautta pelastua kirkkauden taivaaseen.


        Herran siunausta!

        ¤


      • Juippi
        Taivasmatkalainen kirjoitti:

        ¤

        On olemassa kaksi ihmisten LOPPUsijoituspaikkaa:

        1) Kirkkauden taivas Jeesukseen uskonsa laittaneille.

        2) Helvetti kaikille jumalattomille.

        - - -

        VÄLIsijoituspaikkojakin on kaksi ja ne sijaitsevat Tuonelassa, jossa on kaksi toisistaan täysin erotettua osastoa:

        1) "Aabrahamin helma" eli 'Paratiisi-osasto' Jumalan rakastamille valituille ihmissieluille. Siellä maailmassa kärsiviä lohdutetaan heidän odottaessaan pääsyäviimeisen tuomion jälkeen iankaikkiseen elämään Kirkkauden taivaassa.

        2) Liekkiosasto, jossa jumalattomat sielut kärsivät pahojen tekojensa rangaistusta korventavassa tulenliekissä, odottaen viimeistä tuomiota, jonka jälkeen heidät heitetään helvettiin, joka on tulikivijärvi eli ikuisen kärsimykeen ja vaivan paikka. Siellä eivät jumalattomien ihmisten madot kuole, eivätkä heidän kärsimystensä liekit sammu.

        - - -

        Koska me Kristityt tämän TIEDÄMME, niin yritämme rukouksin, sanoin ja kätten töin yrittää saada kaikkia ihmisiä turvautumaan ainoastaan Jeesukseen Kristukseen, voidakseen saada Häneen uskomalla syntinsä anteeksi uskon kautta Hänen verensä kaikesta synnistä puhdistavaan voimaan, voidakseen sen kautta pelastua kirkkauden taivaaseen.


        Herran siunausta!

        ¤

        Aika tuomitsevaa huomioon ottaen että kristinuskon kaikki lahkotkin mukaanlukien ei se ole maailman suurin uskon, eikä edes toiseksi suurin.

        Jollen elämässä tee mitään merkittävän pahaa niin miksi pelkästään siitä seikasta että ei usko Jumalaan joutuu helvettiin tiriseen ikuisissa lieskoissa. Entä ne jotka ei edes Jumalasta kuule lyhyen elämänsä aikana, sinne vaan helvettiin ja surutta.

        Jos Jumala on olemassa hän on varmaankin pikkasen avarakatseisempi kuin sinä ja varmaan saatkin piniä nuhteita kun sinne taivaan porteille pääset.

        Muuta en voi sanoa kun että tyhmyydestä sakotetaan.


      • sensei kami
        Juippi kirjoitti:

        Aika tuomitsevaa huomioon ottaen että kristinuskon kaikki lahkotkin mukaanlukien ei se ole maailman suurin uskon, eikä edes toiseksi suurin.

        Jollen elämässä tee mitään merkittävän pahaa niin miksi pelkästään siitä seikasta että ei usko Jumalaan joutuu helvettiin tiriseen ikuisissa lieskoissa. Entä ne jotka ei edes Jumalasta kuule lyhyen elämänsä aikana, sinne vaan helvettiin ja surutta.

        Jos Jumala on olemassa hän on varmaankin pikkasen avarakatseisempi kuin sinä ja varmaan saatkin piniä nuhteita kun sinne taivaan porteille pääset.

        Muuta en voi sanoa kun että tyhmyydestä sakotetaan.

        niinpä miksi jumala luo ihmisen jonnekkin afrikkaan ja kun siellä ei ole edes kristinuskoa.
        siksikö jumala loi että hänellä olisi myöhemmin jotain helvetissä poltettavaa. mahtaa siellä taivaassa sitten olla kylmä, kun ihmisiä pelkiksi polttopuiksi luodaan.


      • Taivaskansalainen
        Juippi kirjoitti:

        Aika tuomitsevaa huomioon ottaen että kristinuskon kaikki lahkotkin mukaanlukien ei se ole maailman suurin uskon, eikä edes toiseksi suurin.

        Jollen elämässä tee mitään merkittävän pahaa niin miksi pelkästään siitä seikasta että ei usko Jumalaan joutuu helvettiin tiriseen ikuisissa lieskoissa. Entä ne jotka ei edes Jumalasta kuule lyhyen elämänsä aikana, sinne vaan helvettiin ja surutta.

        Jos Jumala on olemassa hän on varmaankin pikkasen avarakatseisempi kuin sinä ja varmaan saatkin piniä nuhteita kun sinne taivaan porteille pääset.

        Muuta en voi sanoa kun että tyhmyydestä sakotetaan.

        ¤

        Raamattu on nimenomaan Jumalan sanaa ja sellaisenaan kokonaan touus. Jollet tätä usko, niin en käy kanssasi väittelemään, sillä rauhan evankeliumi julistetaan rauhasaa rauhantekijöille. On hedelmätöntä väitellä ihmisen kanssa, joka ei hyväksy Raamatun lähimmäisenrakkauden sanomaa sellaisenaan. Jumala on itsessään päättänyt heittää helvettiin kaikki niskurit ja vastaansa pullikoivat, jotka eivät alistu ottamaan vastaan hyvää sanomaa Hänen Pojassaan valmistamasta pelastuksesta.

        Kaikki, jotka sitten helvetissä muistelevat mahdollisuuttaan maan päällä tulla pelastuksesta osallisiksi, katuvat SILLOIN sydämensä pohjasta, mutta LIIAN MYÖHÄÄN !

        Myöskin väitteesi, ettei Kristinusko muka olisi maailman levinnein uskonto, on pötyä.

        Seuraavat tiedot löytyvät v. 2002 julkaistusta kirjasta "Maailman suuret uskonnot":

        Kristinusko on reilusti suurin ja laajimmalle levinnein uskonto maailmassa. Sitä tunnustaa yhteensä 2 000 000 000 eli 2 miljardia ihmistä. Toiseksi levinnein uskonto on islam, jota tunnustaa 1,3 miljardia ihmistä.

        Raamatun osia on käännetty n. 2300:lle eri kielelle ja koko Raamattukin on käännetty 383:lle eri kielelle. Raamatunkäännöstyö sen kuin vain kiihtyy, sillä siinä käytetään avuksi yhä parempia tietokoneita ja koulutetumpaa väkeä.

        Tärkeintä ei ole kuitenkaan Kristinuskon levinneisyys, vaan nimenomaan sen SUVEREENI SISÄLTÖ!

        Raamatun sanoma on aivan eri tasoista kuin minkään muun uskonnon, sillä se on Jumalan suusta tullut ilmoitus Hänen luomilleen ihmisille.

        Sinä et pelastu millään omilla teoillasi tai tekemättä jättämilläsi, vaan vain ja ainoastaan siten, että otat Jumalan Pojan, Jeesuksen Kristuksen uskossa vastaan oman sielusi Pelastajaksi. Jos et näin tee, niin päädyt helvetttiin, vaikka tänään menisit koko loppuiäksesi pylvään päähän 'pylväspyhimykseksi'.

        Mitä tulee mainitsemaasi tyhmyyteen, niin mikäli olisit viisas tai edes keskinkertainen ymmärrykseltäsi, olisit lukenut moneen kertaan Raamatun kokonaan läpi ja sen kautta olisit itse tullut tietämään, että Raamatussa todella kerrotaan kaikkien niitten joutuvan helvettiin, jotka eivät ota vastaan pelastusta Jeesuksessa Kristuksessa.

        En ala tässä luettetelemaan niitä useita kymmeniä eri jakeita, joista tämä selvä totuus käy ilmi, vaan jätän sen homman sinulle kotiläksyksi:
        LUE KOKO RAAMATTU ja usko sen sisältöön!

        Olen lukenut Raamatun reilut 20 kertaa alusta loppuun eli kannesta kanteen kuutena eri kieliversiona, joten tiedän hyvin mistä kirjoitan.


        Herran siunausta !

        ¤


      • Taivasmatkalainen
        sensei kami kirjoitti:

        niinpä miksi jumala luo ihmisen jonnekkin afrikkaan ja kun siellä ei ole edes kristinuskoa.
        siksikö jumala loi että hänellä olisi myöhemmin jotain helvetissä poltettavaa. mahtaa siellä taivaassa sitten olla kylmä, kun ihmisiä pelkiksi polttopuiksi luodaan.

        ¤

        Evankeliumi vietiin Afrikkaan jo Jeesuksen lähimpien opetuslasten toimesta ennen vuotta 100 jKs.

        Tutustu evankeliumin sisältöön ja näe, että ketään syntistä, jota ei ole puhdistettu Jumalan Pojan Jeesuksen Kristuksen verellä, ei lasketa sisälle Jumalan Valtakuntaan eli taivaaseen, vaan he joutuvat Helvettiin riippumatta siitä miten hyvin tai huonosti ovat eläneet. Joka tapauksessa kaikki ihmiset ovat tehneet syntiä ja siksi ovat kelvottomia pelastumaan omilla teoillaan.

        Mitä tulee ennen Jeesusta eläneisiin, julisti Jeesus heille evankeliumin heti kuoltaan, sillä Hän astui alas tuonelaan, jossa nuo ihmissielut olivat vankeina ja valmiina kuulemaan evanliumin. Kaikki, jotka siellä uskoivat Jeesuksen julistukseen, saivat puhdistua Jeesuksen veren kautta ja lahjaksi iankaikkisen elämän.

        Mitä tulee niihin, jotka eivät Jeesuksen jälkeen ole kuulleet evanekeliumia maan päällä, niille Jeesus on kykenevä edelleenkin julistamaan evankeliumin Tuonelassa, sillä Jeesuksella on kuoleman ja tuonelan avaimet. Ne Hän riisti perkeleeltä kukistettuaan kuoleman vallan itse kuollen synnittömänä kaikkien ihmisten puolesta ja sen todistukseksi Hän nousi kuolleista ja sai kaiken vallan taivaassa ja maan päällä.


        Herran siunausta!

        ¤


      • sensei kami
        Taivaskansalainen kirjoitti:

        ¤

        Raamattu on nimenomaan Jumalan sanaa ja sellaisenaan kokonaan touus. Jollet tätä usko, niin en käy kanssasi väittelemään, sillä rauhan evankeliumi julistetaan rauhasaa rauhantekijöille. On hedelmätöntä väitellä ihmisen kanssa, joka ei hyväksy Raamatun lähimmäisenrakkauden sanomaa sellaisenaan. Jumala on itsessään päättänyt heittää helvettiin kaikki niskurit ja vastaansa pullikoivat, jotka eivät alistu ottamaan vastaan hyvää sanomaa Hänen Pojassaan valmistamasta pelastuksesta.

        Kaikki, jotka sitten helvetissä muistelevat mahdollisuuttaan maan päällä tulla pelastuksesta osallisiksi, katuvat SILLOIN sydämensä pohjasta, mutta LIIAN MYÖHÄÄN !

        Myöskin väitteesi, ettei Kristinusko muka olisi maailman levinnein uskonto, on pötyä.

        Seuraavat tiedot löytyvät v. 2002 julkaistusta kirjasta "Maailman suuret uskonnot":

        Kristinusko on reilusti suurin ja laajimmalle levinnein uskonto maailmassa. Sitä tunnustaa yhteensä 2 000 000 000 eli 2 miljardia ihmistä. Toiseksi levinnein uskonto on islam, jota tunnustaa 1,3 miljardia ihmistä.

        Raamatun osia on käännetty n. 2300:lle eri kielelle ja koko Raamattukin on käännetty 383:lle eri kielelle. Raamatunkäännöstyö sen kuin vain kiihtyy, sillä siinä käytetään avuksi yhä parempia tietokoneita ja koulutetumpaa väkeä.

        Tärkeintä ei ole kuitenkaan Kristinuskon levinneisyys, vaan nimenomaan sen SUVEREENI SISÄLTÖ!

        Raamatun sanoma on aivan eri tasoista kuin minkään muun uskonnon, sillä se on Jumalan suusta tullut ilmoitus Hänen luomilleen ihmisille.

        Sinä et pelastu millään omilla teoillasi tai tekemättä jättämilläsi, vaan vain ja ainoastaan siten, että otat Jumalan Pojan, Jeesuksen Kristuksen uskossa vastaan oman sielusi Pelastajaksi. Jos et näin tee, niin päädyt helvetttiin, vaikka tänään menisit koko loppuiäksesi pylvään päähän 'pylväspyhimykseksi'.

        Mitä tulee mainitsemaasi tyhmyyteen, niin mikäli olisit viisas tai edes keskinkertainen ymmärrykseltäsi, olisit lukenut moneen kertaan Raamatun kokonaan läpi ja sen kautta olisit itse tullut tietämään, että Raamatussa todella kerrotaan kaikkien niitten joutuvan helvettiin, jotka eivät ota vastaan pelastusta Jeesuksessa Kristuksessa.

        En ala tässä luettetelemaan niitä useita kymmeniä eri jakeita, joista tämä selvä totuus käy ilmi, vaan jätän sen homman sinulle kotiläksyksi:
        LUE KOKO RAAMATTU ja usko sen sisältöön!

        Olen lukenut Raamatun reilut 20 kertaa alusta loppuun eli kannesta kanteen kuutena eri kieliversiona, joten tiedän hyvin mistä kirjoitan.


        Herran siunausta !

        ¤

        Raamattua olen jonkun verran lukenut ja mielestäni jeesuksen optukset ovat hyvää luettavaa ja ilmestyskirja myös.

        siunauksia myös itsellesi. O:) hullu umpiuskovainen


      • jjjjjjoo
        Taivaskansalainen kirjoitti:

        ¤

        Raamattu on nimenomaan Jumalan sanaa ja sellaisenaan kokonaan touus. Jollet tätä usko, niin en käy kanssasi väittelemään, sillä rauhan evankeliumi julistetaan rauhasaa rauhantekijöille. On hedelmätöntä väitellä ihmisen kanssa, joka ei hyväksy Raamatun lähimmäisenrakkauden sanomaa sellaisenaan. Jumala on itsessään päättänyt heittää helvettiin kaikki niskurit ja vastaansa pullikoivat, jotka eivät alistu ottamaan vastaan hyvää sanomaa Hänen Pojassaan valmistamasta pelastuksesta.

        Kaikki, jotka sitten helvetissä muistelevat mahdollisuuttaan maan päällä tulla pelastuksesta osallisiksi, katuvat SILLOIN sydämensä pohjasta, mutta LIIAN MYÖHÄÄN !

        Myöskin väitteesi, ettei Kristinusko muka olisi maailman levinnein uskonto, on pötyä.

        Seuraavat tiedot löytyvät v. 2002 julkaistusta kirjasta "Maailman suuret uskonnot":

        Kristinusko on reilusti suurin ja laajimmalle levinnein uskonto maailmassa. Sitä tunnustaa yhteensä 2 000 000 000 eli 2 miljardia ihmistä. Toiseksi levinnein uskonto on islam, jota tunnustaa 1,3 miljardia ihmistä.

        Raamatun osia on käännetty n. 2300:lle eri kielelle ja koko Raamattukin on käännetty 383:lle eri kielelle. Raamatunkäännöstyö sen kuin vain kiihtyy, sillä siinä käytetään avuksi yhä parempia tietokoneita ja koulutetumpaa väkeä.

        Tärkeintä ei ole kuitenkaan Kristinuskon levinneisyys, vaan nimenomaan sen SUVEREENI SISÄLTÖ!

        Raamatun sanoma on aivan eri tasoista kuin minkään muun uskonnon, sillä se on Jumalan suusta tullut ilmoitus Hänen luomilleen ihmisille.

        Sinä et pelastu millään omilla teoillasi tai tekemättä jättämilläsi, vaan vain ja ainoastaan siten, että otat Jumalan Pojan, Jeesuksen Kristuksen uskossa vastaan oman sielusi Pelastajaksi. Jos et näin tee, niin päädyt helvetttiin, vaikka tänään menisit koko loppuiäksesi pylvään päähän 'pylväspyhimykseksi'.

        Mitä tulee mainitsemaasi tyhmyyteen, niin mikäli olisit viisas tai edes keskinkertainen ymmärrykseltäsi, olisit lukenut moneen kertaan Raamatun kokonaan läpi ja sen kautta olisit itse tullut tietämään, että Raamatussa todella kerrotaan kaikkien niitten joutuvan helvettiin, jotka eivät ota vastaan pelastusta Jeesuksessa Kristuksessa.

        En ala tässä luettetelemaan niitä useita kymmeniä eri jakeita, joista tämä selvä totuus käy ilmi, vaan jätän sen homman sinulle kotiläksyksi:
        LUE KOKO RAAMATTU ja usko sen sisältöön!

        Olen lukenut Raamatun reilut 20 kertaa alusta loppuun eli kannesta kanteen kuutena eri kieliversiona, joten tiedän hyvin mistä kirjoitan.


        Herran siunausta !

        ¤

        "Sinä et pelastu millään omilla teoillasi tai tekemättä jättämilläsi, vaan vain ja ainoastaan siten, että otat Jumalan Pojan, Jeesuksen Kristuksen uskossa vastaan oman sielusi Pelastajaksi."

        Eli jos olen pakana tai vaikka buddhalainen ja autan läpi elämäni toisia ihmisiä esim. lääkärinä, joudun helvettiin vääräuskoisena?

        Suoraan sanottuna: Teidän uskovaisten höpötykset menee yli hilseen. Uskon Jumalaan tai johonkin sellaiseen ja monet Raamatun ohjeet ovat fiksuja ja noudattamisen arvoisia. Samanlaisina koen monia muitakin ohjeita. Yhteistä niille on yksinkertaisesti oikeintekemisen pyrkimys. Uskovaiset itse eivät sen selvempää sano, kuin "usko Jeesukseen" tms.


      • Taivasmatkalainen
        jjjjjjoo kirjoitti:

        "Sinä et pelastu millään omilla teoillasi tai tekemättä jättämilläsi, vaan vain ja ainoastaan siten, että otat Jumalan Pojan, Jeesuksen Kristuksen uskossa vastaan oman sielusi Pelastajaksi."

        Eli jos olen pakana tai vaikka buddhalainen ja autan läpi elämäni toisia ihmisiä esim. lääkärinä, joudun helvettiin vääräuskoisena?

        Suoraan sanottuna: Teidän uskovaisten höpötykset menee yli hilseen. Uskon Jumalaan tai johonkin sellaiseen ja monet Raamatun ohjeet ovat fiksuja ja noudattamisen arvoisia. Samanlaisina koen monia muitakin ohjeita. Yhteistä niille on yksinkertaisesti oikeintekemisen pyrkimys. Uskovaiset itse eivät sen selvempää sano, kuin "usko Jeesukseen" tms.

        ¤

        Juuri ihmisen kykenemättömyys omin voimin ja omin avuin tulla kelvolliseksi Jumalan kuningaskuntaan on ainutlaatuista opetusta ja poikkeaa täysin kaikista muista uskonnoista.

        Juutalaiset kysyivät Jeesukselta: "Mitä meidän pitää tekemän, että me Jumalan tekoja tekisimme?"

        Jeesus vastasi sanoen: "Se on Jumalan teko, että te uskotte Häneen, jonka Jumala on lähettänyt."

        Koko ihmiskunta on täysin kelvottomassa tilassa omatoimiseen pelastukseen nähden. Sitä voi verrata tunkioon eli lantakasaan, jossa on kaikenkaltaista haisevaa saastaa. Älä edes kuvittele, että Jumala kelpuuttaa taivaan saleihin yhtäkään tunkiolla olevaa 'lantapaukkua', joka esittelee omaa erinomaisuuttaan ja omia tekojaan voidakseen päästä pyhien uuteen Jerusalemiin!

        Toisaalta Psalmista on kirjoittanut (Ps.113)
        "Hän tunkiosta nostaa köyhän ja lantakasasta kerjäläisen asettaakseen hänet oman kansansa ruhtinasten rinnalle, prinssien joukkoon."
        - Tämä teksti kertoo kuitenkin meille vain sen, että on täysin Jumalan omassa vallassa kenet Hän korottaa ja kenet Hän alentaa. Sitäpaitsi tuota kirjoitettaessa oli vielä Lakiliiton aika.

        - Nyt elämme Pyhän Hengen armotalouskauden myöhäisimpiä iltahetkiä, jolloin viimeisimmät Jumalan valitut kaikista pakanakansoista vedetään sisälle Pelastuksen arkkiin eli Jeesuksen Kristuksen yhteyteen aidon uudestisyntymisen kautta.

        Pidä sinäkin kiirettä ja riennä Jeesuksen pelastettavaksi, ettet jää rannalle ruikuttamaan kurjaa kohtaloasi silloin, kun näet Jeesuksen morsiusseurakunnan tulleen temmatuksi taivaan tuuliin ja pilviin ja näet itse jääväsi lihaksi tulleen Saatanan hirmuhallituskaudelle maan päällä! - Tuosta ajasta on kirjoitettu Ilmestyskirjassa:
        "Iloitkaa te taivaat ja te kaikki, jotka niissä asutte, sillä Saatana on heitetty alas maan päälle!"
        "Voi maata ja merta, sillä Saatana on astunut alas teidän luoksenne pitäen SUURTA VIHAA!"


        Herran siunausta!

        ¤


      • Anonyymi
        jjjjjjoo kirjoitti:

        "Sinä et pelastu millään omilla teoillasi tai tekemättä jättämilläsi, vaan vain ja ainoastaan siten, että otat Jumalan Pojan, Jeesuksen Kristuksen uskossa vastaan oman sielusi Pelastajaksi."

        Eli jos olen pakana tai vaikka buddhalainen ja autan läpi elämäni toisia ihmisiä esim. lääkärinä, joudun helvettiin vääräuskoisena?

        Suoraan sanottuna: Teidän uskovaisten höpötykset menee yli hilseen. Uskon Jumalaan tai johonkin sellaiseen ja monet Raamatun ohjeet ovat fiksuja ja noudattamisen arvoisia. Samanlaisina koen monia muitakin ohjeita. Yhteistä niille on yksinkertaisesti oikeintekemisen pyrkimys. Uskovaiset itse eivät sen selvempää sano, kuin "usko Jeesukseen" tms.

        Rakasta Jumalaa yli kaiken ja siinä on rakkaus Häneen, että pidämme käskyt.


    • Uskova II

      Suomi siis on pystyssä vuoteen 2026 - 2028. Se on aika tarkalleen maksimiaika, johon mennessä olen laskenut Jeesuksen paluun viimeistään tapahtuneen. Voi hyvin olla, että vihanajan kauhuissa antikristus hävittää ne valtiot, jotka ovat jollain tavalla kristillisiä. Ehkä hän ei siedä ristiä Suomen lipussa.

      • Taivasmatkalainen

        ¤

        Tarkkoja aikoja emme tiedä, mutta kuten apostoli Paavali opettaa, me emme ole yön emmekä pimeyden lapsia, että se päivä yllättäisi meidät, vaan me olemme päivän lapsia, jotka saamme Pyhän Hengen kautta tietoomme kaiken sen, mikä on tarpeen kunakin päivänä.

        Olen myös laskenut todennäköisiä vuosia viimeisen vuosiviikon alkamiseksi ennen 1000-vuotista Valtakuntaa ja päätynyt melko lailla samoihin vuosilukuihin.

        Eräs sangen ymmärrettävä merkki on Jeesuksen mainitsema: Tämä Ilosanoma tulee julistaa todistukseksi kaikille kansoille ja sitten tulee loppu. Tuo 'loppu', johon Jeesus viittaa voidaan tulkita kahdella eri tavalla:

        1) Maailman loppu. Tällöin siihen olisi aikaa vielä reilut 1000 vuotta. Tuskin Herramme ainoastaan tätä tarkoitti. (Tällä profetialla saattaa olla vähintäin 2 eri merkitystä).

        2) Nykyisen ns. armotalouskauden loppu. Siis Pyhän Hengen hallintakauden loppu maan päällä silloin, kun viimeinenkin Jumalan valittu ihminen ei-juutalaisista kansoista on uudestisyntynyt Jumalan lapseksi. Tällöin tapahtuu VÄLITTÖMÄSTI valittujen ylöstempaus.

        Uskon tämän viimemainitun tapahtuman olevan aivan lähellä. Raamatunkäännösjärjestöjen mukaan evankeliumi saadaan vietyä kaikille kansoille noin 20 vuoden kuluessa, ellei mitään yllättävää tapahdu (esim. ettei puhkea 3. maailmansota tai tule siihen verrattavaa suurta luonnonkatastrofia), mikä viivyttäisi sitä.

        Ollaanpa siis valveilla ja odotellaan sielut Karitsan verellä vihmotuin sydämin, että milloin kaikuu kutsu yläsaliin ja pääsemme kaipaamaamme taivaskotiin!

        - - -

        Sallittakoon seuraava pieni matemaattinen kikkailu:

        Elämme juutalaisen kalenterin mukaan nyt vuotta 5766. Jos lisäämme siihen 20 vuotta, saamme luvun 5786. Kyseisen luvun numeroiden summa on 5 7 8 6=26. Jos taas lisäämme lukuun 22 vuotta, niin saamme summaksi 5788 ja siitä edelleen 5 7 8 8=28. Jos lisäämme noihin lukuihin 2000 vuotta, saamme luvut 2026 ja 2028. Tulos on yhtäpitävä mainitsemiesi lukujen kanssa. Ai että miksi lisään siihen 2000 vuotta? Siitä seuraavassa:

        Tähän voimme verrata sitä aikamäärää, minkä saamme Vapahtajamme Jeesuksen ristiinnaulitsemisvuodesta laskien 2000 vuotta eteenpäin. Herramme ristiinnaulittiin hänen ollessaan 33-vuotias. Jos oletamme Hänen syntyneen ajanlaskumme alkuvuonna, josta nykyvuoteen on nyt noin 2005 vuotta, niin saamme seuraavaa: 2005-33=1971. Koska kuitenkin Jeesus saattoi syntyä 7 vuotta ennen ajanlaskumme alkua, niin lisään tuohon lukuun vielä 7 vuotta.

        Tällöin saan summaksi 1978. Kun sitten lisään siihen vielä 22 vuotta (näkemäni unen perusteella), niin saan tasan 2000 vuotta. Tuohon lukuun ei mielestäni pidä lisätä viimeisen vuosiviikon 7:ää vuotta, koska silloin hallitsee maanpiiriä lihaksi tullut saatana langenneine enkeleineen. Tuosta ajasta on Ilmestyskirjassa maininta: "Voi maata ja merta, sillä perkele on astunut alas teidän tykönne ja hän pitää suurta vihaa, koska hän tietää, että hänellä on enää vähän aikaa..."

        Uskon nimittäin, että UT:ssa ennustettu pakanakansojen armotalouskausi kestää tasan 2000 ja kyseinen ajanjakso alkoi - ei Jeesuksen syntymästä - vaan Hänen kuolemis- ja ylösnousemusvuodestaan!


        PS. Toistaiseksi tulkitsen näkemäni unen siis siten, että Suomen kansa katoaa kansojen joukosta ja lähtöni täältä tapahtuu viimeistään 20-22 vuoden kuluttua eli välillä 2026-2028. Jos Herra tahtoo ilmoittaa tarkemmin tuon ajankohdan tai selittää lisää tuota alustuksessani mainittua unta, niin tulkintani voi muuttua...

        Toki rukoilen edelleen armoa Suomen kansalle ja itselleni pitkää ikää, huomattavasti pidempää kuin tuo 20-22 vuotta tästä eteenpäin. Silti rukoilen, että ennenkaikkea tapahtukoon Jumalan oma tahto!


        Herran siunausta!

        ¤


    • tiedän vastauksen

      raamatussa mainitaan että babylon valtasi alueen joltaki (en muista) ja sitten 70vuoden päästä se joltaki valtas sen takas (1944 viipuri kuulu venäjälle) 2014 Jumala oli sanonut että suomi tulisi saamaan viipurin takaisin 70vuoden päästä eli 2014.ja Jumala rakastaa suomea eniten heti Israelin jälkeen.

      • Taivasmatkalainen

        ¤

        Oletko kuullut kyseisen profetian luotettavalta taholta?

        Tarkoitan erityisesti mainitsemaasi vuosilukua.

        Seuraavassa kritisoin palautettasi, joten koita kestää...

        Mitä tulee siihen, että Suomi olisi heti Israelin jälkeen Jumalalle rakkain kansa, kaipaisi myös perusteluja, sillä esim. norjalaiset ja ruotsalaiset ovat noudattaneet Yeshuan viimeistä ja tärkeintä LÄHETYSKÄSKYÄ suomalaisia ahkerammin ja kannattaneet pakanakansojen evankeliointia asukasta kohden suhteellisesti paljon enemmän kuin suomalaiset. Kuuliaisuus Yeshuan antamaa lähetyskäskyä kohtaan johtaa Jumalan mielisuosion saamiseen yksilöinä ja kansoina.

        Mitä tulee esim. kehitysavun antoon maailman köyhimmille kansoille, ovat Ruotsi, Norja ja Tanska olleet asukasta kohden mitattuna avokätisempiä kuin Suomi. Tämä pätee myös noitten maitten paljon avokätisemmässä suhtautumisessa pakolaisten maahanmuuttoon. Esim. Ruotsissa on noin 100 kertaa enemmän pakolaisia kuin Suomessa. Erityisesti lähimmäisenrakkauden osoittamisen aktiivisuus vaikuttaa siihen, miten paljon Jumala kutakin kansaa rakastaa.

        Toivottavasti et nyt masennu vastauksestani, mutta on mielestäni aika palata arkitodellisuuteen ja ampua virheellinen pyhimyskehä alas Suomi-neidon kutreilta.

        Se, että Suomen kristityt keskittyvät juutalaisten paluumuuton avustamiseen (vaikka asia itsessään kaunista onkin) enemmän kuin Yeshuan antaman lähetyskäskyn noudattamiseen viedä evankeliumi kaikille luoduille, osoittaa tottelemattomuutta Yeshuaa kohtaan. Köyhiä juutalaisia (esim. entisissä Neuvostotasavalloissa) tulee avustaa, mutta vielä enemmän tulee uhrata ja uhrautua pakanakansojen evankelioimiseen ja esirukoukseen tuon työn puolesta.

        On säälittävää, että tietyt uskikset ravaavat Israelissa parikin kertaa vuosittain ajattelematta, miten suureen tarpeeseen nuo heidän matkarahansa (reilu 2000 e) olisivat pakanakansojen evankelioinnissa! Siis moni uskis on TODELLISUUDESSA itsekäs ja vähät välittää kärsivistä lähimmäisistään maailman köyhimmissä maissa!


        Herran siunausta!

        ¤


      • kaava
        Taivasmatkalainen kirjoitti:

        ¤

        Oletko kuullut kyseisen profetian luotettavalta taholta?

        Tarkoitan erityisesti mainitsemaasi vuosilukua.

        Seuraavassa kritisoin palautettasi, joten koita kestää...

        Mitä tulee siihen, että Suomi olisi heti Israelin jälkeen Jumalalle rakkain kansa, kaipaisi myös perusteluja, sillä esim. norjalaiset ja ruotsalaiset ovat noudattaneet Yeshuan viimeistä ja tärkeintä LÄHETYSKÄSKYÄ suomalaisia ahkerammin ja kannattaneet pakanakansojen evankeliointia asukasta kohden suhteellisesti paljon enemmän kuin suomalaiset. Kuuliaisuus Yeshuan antamaa lähetyskäskyä kohtaan johtaa Jumalan mielisuosion saamiseen yksilöinä ja kansoina.

        Mitä tulee esim. kehitysavun antoon maailman köyhimmille kansoille, ovat Ruotsi, Norja ja Tanska olleet asukasta kohden mitattuna avokätisempiä kuin Suomi. Tämä pätee myös noitten maitten paljon avokätisemmässä suhtautumisessa pakolaisten maahanmuuttoon. Esim. Ruotsissa on noin 100 kertaa enemmän pakolaisia kuin Suomessa. Erityisesti lähimmäisenrakkauden osoittamisen aktiivisuus vaikuttaa siihen, miten paljon Jumala kutakin kansaa rakastaa.

        Toivottavasti et nyt masennu vastauksestani, mutta on mielestäni aika palata arkitodellisuuteen ja ampua virheellinen pyhimyskehä alas Suomi-neidon kutreilta.

        Se, että Suomen kristityt keskittyvät juutalaisten paluumuuton avustamiseen (vaikka asia itsessään kaunista onkin) enemmän kuin Yeshuan antaman lähetyskäskyn noudattamiseen viedä evankeliumi kaikille luoduille, osoittaa tottelemattomuutta Yeshuaa kohtaan. Köyhiä juutalaisia (esim. entisissä Neuvostotasavalloissa) tulee avustaa, mutta vielä enemmän tulee uhrata ja uhrautua pakanakansojen evankelioimiseen ja esirukoukseen tuon työn puolesta.

        On säälittävää, että tietyt uskikset ravaavat Israelissa parikin kertaa vuosittain ajattelematta, miten suureen tarpeeseen nuo heidän matkarahansa (reilu 2000 e) olisivat pakanakansojen evankelioinnissa! Siis moni uskis on TODELLISUUDESSA itsekäs ja vähät välittää kärsivistä lähimmäisistään maailman köyhimmissä maissa!


        Herran siunausta!

        ¤

        Se, että poliitikot eivät avusta köyhiä maita avokätisesti, ei minusta tee pahaa. Kaikki suomalaiset eivät myöskään voi olla lähetyssaarnaajia, eikä mielestäni toisten (esim. poliitikkojen) pahoja tekoja tule langettaa tavallisten ihmisten maksettavaksi kollektiivisesti. Eihän se ole reilua ja eikös Jumalan pitäisi olla reilu??

        Suomalaiset ryyppäävät vähemmän puhdasta alkoholia kuin monet muut kansat. Täällä käsittääkseni muutenkin eletään suhteellisen kaidalla polulla moniin muihin maihin verrattuna: Käydään töissä ja yritetään olla ihmisiksi. Se, että joku abortoi lapsen, ei ole minun vika.


      • Taivasmatkalainen
        kaava kirjoitti:

        Se, että poliitikot eivät avusta köyhiä maita avokätisesti, ei minusta tee pahaa. Kaikki suomalaiset eivät myöskään voi olla lähetyssaarnaajia, eikä mielestäni toisten (esim. poliitikkojen) pahoja tekoja tule langettaa tavallisten ihmisten maksettavaksi kollektiivisesti. Eihän se ole reilua ja eikös Jumalan pitäisi olla reilu??

        Suomalaiset ryyppäävät vähemmän puhdasta alkoholia kuin monet muut kansat. Täällä käsittääkseni muutenkin eletään suhteellisen kaidalla polulla moniin muihin maihin verrattuna: Käydään töissä ja yritetään olla ihmisiksi. Se, että joku abortoi lapsen, ei ole minun vika.

        ¤

        ...valinnut poliitikkonsa ja valitsemiskriteereinä ovat olleet myös nuo mainitsemani kitsaus kärsiviä lähimmäisiämme kohtaan maailman köyhimmissä maissa ja vastahakoisuus ottaa edes samassa suhteessa kuin läntiset naapurimme vastaan todellisessa hädässä olevia pakolaisia.

        - Esim. juutalaisten historiassa ei ole ollut ollenkaan harvinaista, että Jumala on langettanut rangaistustuomiot koko kansalle, jonka hallitus ja esivalta ovat ensin johdattaneet hallitsemansa kansanjoukot kauas pois Jumalan tahdon mukaisesta elämästä. Tuolloin usein vain pieni eliittiryhmä (ei siis koko kansa) valitsi kuninkaan koko kansaa hallitsemaan.
        - Jumalan pian antama oikeudenmukainen rangaistus Suomen kansalle on jopa vielä enemmän perusteltua tässä tapauksessa, kun suomalaiset ovat vapaasti saaneet äänestää 'idolinsa' Arkadianmäelle tekemään kauheuksiaan ja suosikkihirviönsä rienaamaan 'Hard Rock HalleluJah'llaan' Korkeimman Jumalan Pyhintä nimeä Euroviisufoorumilla koko maailman ihmeteltävänä!


        Herran siunausta!

        ¤


      • Anonyymi
        Taivasmatkalainen kirjoitti:

        ¤

        Oletko kuullut kyseisen profetian luotettavalta taholta?

        Tarkoitan erityisesti mainitsemaasi vuosilukua.

        Seuraavassa kritisoin palautettasi, joten koita kestää...

        Mitä tulee siihen, että Suomi olisi heti Israelin jälkeen Jumalalle rakkain kansa, kaipaisi myös perusteluja, sillä esim. norjalaiset ja ruotsalaiset ovat noudattaneet Yeshuan viimeistä ja tärkeintä LÄHETYSKÄSKYÄ suomalaisia ahkerammin ja kannattaneet pakanakansojen evankeliointia asukasta kohden suhteellisesti paljon enemmän kuin suomalaiset. Kuuliaisuus Yeshuan antamaa lähetyskäskyä kohtaan johtaa Jumalan mielisuosion saamiseen yksilöinä ja kansoina.

        Mitä tulee esim. kehitysavun antoon maailman köyhimmille kansoille, ovat Ruotsi, Norja ja Tanska olleet asukasta kohden mitattuna avokätisempiä kuin Suomi. Tämä pätee myös noitten maitten paljon avokätisemmässä suhtautumisessa pakolaisten maahanmuuttoon. Esim. Ruotsissa on noin 100 kertaa enemmän pakolaisia kuin Suomessa. Erityisesti lähimmäisenrakkauden osoittamisen aktiivisuus vaikuttaa siihen, miten paljon Jumala kutakin kansaa rakastaa.

        Toivottavasti et nyt masennu vastauksestani, mutta on mielestäni aika palata arkitodellisuuteen ja ampua virheellinen pyhimyskehä alas Suomi-neidon kutreilta.

        Se, että Suomen kristityt keskittyvät juutalaisten paluumuuton avustamiseen (vaikka asia itsessään kaunista onkin) enemmän kuin Yeshuan antaman lähetyskäskyn noudattamiseen viedä evankeliumi kaikille luoduille, osoittaa tottelemattomuutta Yeshuaa kohtaan. Köyhiä juutalaisia (esim. entisissä Neuvostotasavalloissa) tulee avustaa, mutta vielä enemmän tulee uhrata ja uhrautua pakanakansojen evankelioimiseen ja esirukoukseen tuon työn puolesta.

        On säälittävää, että tietyt uskikset ravaavat Israelissa parikin kertaa vuosittain ajattelematta, miten suureen tarpeeseen nuo heidän matkarahansa (reilu 2000 e) olisivat pakanakansojen evankelioinnissa! Siis moni uskis on TODELLISUUDESSA itsekäs ja vähät välittää kärsivistä lähimmäisistään maailman köyhimmissä maissa!


        Herran siunausta!

        ¤

        "Mitä tulee esim. kehitysavun antoon maailman köyhimmille kansoille, ovat Ruotsi, Norja ja Tanska olleet asukasta kohden mitattuna avokätisempiä kuin Suomi. Tämä pätee myös noitten maitten paljon avokätisemmässä suhtautumisessa pakolaisten maahanmuuttoon. Esim. Ruotsissa on noin 100 kertaa enemmän pakolaisia kuin Suomessa."

        Sen verran on Ruotsissa oltu avokätisiä tosiaan, nyt pommit räjähtelevät pitkin kaupunkeja kun muukalaisten jengit hoitelevat toisiaan päiviltä. Sukupuolirikosten järkyttävästi kasvanutta määrää tietysti unohtamatta. Suomikin on sitten vuoden 2006 sentään avautunut enemmän, ja nyt meilläkin on jo ammuskelevia ja ryöstäviä muualta tulleiden katujengejä. En tiedä sitten, peritäänkö tuollaisella avoimuuspolitiikalla sen ihmeempiä siunauksiakaan. Jospa Jumala rankaiseekin Pohjoismaiden ja Euroopan kansoja näillä ismaelilaisilla.


    • kiin!

      toista!

    • Taivasmatkalainen
    • Soopaa toi että Jumalalla olisi muka joitakin suosikkeja.

      Room
      2:11 Sillä Jumala ei katso henkilöön.

      • On hänellä ollut esim. Israelin kansa suosikkinaan ohitse muiden kansojen, jos luet tarkemmin Raamattuasi. Suosikkina oloon liittyy myös vastuu. Onko mitään muuta kansaa karkoitettu syntiensä vuoksi noin 1900 vuoden ajaksi pois asuinmaastaan ja sitten armahdettu ja johdatettu takaisin isiensä maahan Eretz Israeliin, kuin israelilaiset?

        PS. Minä olen tuo nimimerkki 'Taivasmatkalainen' ja linkin tämän saamani unen toteutumisvaiheisiin löydät seuraavasta blogistani:
        https://yakov-2015.blogspot.fi/2017/06/tamako-on-suomen-lipun-kohtalo.html


    • Kirjakääröt

      Room.2:11 Biblia (1776). Sillä ei Jumala katso ihmisen muodon jälkeen.

    • Kadotukseen.joudutte

      Kaikki ovat jumalan lapsia, ovat ne sitten lesboja tai homoja. Useimmiten raamattua tulkitaan täysin väärin, oman mielikuvan mukaisesti. Tämä on väärin, ei jumala, missään kohtaan, kehoittanut tuomitsemaan ketään.

      • Anonyymi

        On kaksi eri asia tuomita ihmistä ja varjella ihmistä. Jeesus sanoi, että joka viettelee YHDENKÄÄN vähäisimmistä, niin sille ihmiselle olisi parempi myllynkivi kaulaan jne.
        No - miten Suomessa viimeiset 50 v? Jumala on luonnostaan antanut kalliin lahjansa lapsen tämän omien vanhempansa varjeltavaksi eli 100% :lle vastuulle. Miten lapsen läheisin ja hänelle luonnostaan tarkoitettu varjelija voi vastuunsa täyttää, jos on jätettävä 5 pv/vko lapsi vaihtuvien vieraiden hoitajien käsiteltäväksi ja KOKO PÄIVÄKSI.
        Aluksi vieraassa hoidossa 1 vuoden vanha lapsi ikävöi ja kaipaa ja sitten toistuvien maanantaipettymyksiensä jälkeen tottuu välinpitämättömäksi. Mitä tapahtui lapsen aidon identiteetin kehitykselle 6 sirkusvuoden aikana? MIKSI kouluissa rajusti kiusataan ja pelätään kiusaajia? Entä kuka on asetettava myllynkiviin, kun yhteiskunta KEKSI ja samantien toteutti aikoinaan tasa-arvon maahamme ja otti lapselta rakkauden vanhempiinsa? Tasa-arvon hintana on ollut lapsen luonnollisen tasa-arvoisen identiteetin häiriintyminen rauhaisan ja pysyvän kodin ja turvallisen vanhemman läsnäolon puutteen vuoksi- noinkohan? Miksi tämän jo 50-vuotta kestäneen erikoiskolhoosikasvatuksen jälkeen sen uhriksi joutuneita pitäisi nyt sitten jotenkin tuomita? Jokainen ihminen on juuri sellainen, miten hänet on kasvatettu.
        Tuo erikoiskasvatus masinoitiin aikoinaan tasa-arvon nimissä Suomeen ja feministien toimesta - useimmiten lapsettomien.
        Jumala NÄKEE ja TIETÄÄ ihan kaiken ja kerran kirjat avataan!


    • Aploredas

      Minä sain jo vuosia sitten Herralta kehoituksen varautua nälänhätään ja rauhallisten aikojen päättymiseen. Se aika on lähellä. Meidän uskovien tehtävä on ensisijaisesti huolehtia heikommista ja julistaa evankeliumia. Se 70 vuotta minullekin on noussut sydämelle. Yya sopimuksen syntyminen 70v sitten sai vasta kansan luottamaan siihen, että rauha on pysyvä. Siihen asti elettiin venäjän pelossa. Tänä päivänä kaikki kunnioitus Venäjää kohtaan on kadonnut kuin myös Jumalaa kohtaan. Pilkka ja uho on tullut tilalle. Suomalainen on kasvanut itseään suuremmaksi, mahtavaksi kummankin edessä. Jokainen kansalainen tulee kyllä ymmärtämään todellisen kokonsa. Remuava humalainen joukko, joka aamulla itkien rukoilee armoa.

      • Anonyymi

        Tv:n kasvattaman kansan on korkeakoulutettunakin vaikea enää itse kirkkaasti ajatella ja etsiä totuus raamatusta.


      • Anonyymi

        Ei siitä vuonna -18 kirjoitettu eikä puhuttu siitä nälänhädästä. Ei myöskään rutosta eikä sodankäynnistä . Näin nyt kaikki kaaos tapahtui kolmessa vuodessa ja nälänhädän pelko maailmassa on jo todellinen. Mitäköhän taas seuravan kolmen vuoden aikana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä vuonna -18 kirjoitettu eikä puhuttu siitä nälänhädästä. Ei myöskään rutosta eikä sodankäynnistä . Näin nyt kaikki kaaos tapahtui kolmessa vuodessa ja nälänhädän pelko maailmassa on jo todellinen. Mitäköhän taas seuravan kolmen vuoden aikana?

        Jos vuotta 2018 tarkoitat niin siitä on kyllä 4 vuotta, nyt vuonna 2022.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vuotta 2018 tarkoitat niin siitä on kyllä 4 vuotta, nyt vuonna 2022.

        Vastaukseni oli tämän kommentin lähettälle eli profeetalle
        "Aploredas
        16.03.2018 00:53
        Minä sain jo vuosia sitten Herralta kehoituksen varautua nälänhätään ja rauhallisten aikojen päättymiseen. Se aika on lähellä. Meidän uskovien tehtävä on ensisijaisesti huolehtia heikommista ja julistaa evankeliumia. Se 70 vuotta minullekin on noussut sydämelle".

        Mutta siis ko kommentin jälkeen viimeisen vajaan kolmen vuoden aikana maailma mullistui täysin ja se enenee. Toki koko tämä vuosituhat on jo näistä vuosista monet profetoineet, että mullistukset pian tulee, mutta myös Jeesus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe