Monilla misseillä ja instagrambimboilla minimitulot alle köyhyysrajan, tai ei tuloja ollenkaan ja silti he matkustelevat jatkuvasti ympäri maailmaa ja ostelevat merkkilaukkuja ym..
Monet näistä missukoista ovat myös samaan aikaan ulosotossa tuhansien eurojen veloistaan.
Kuten Sara Sieppi.
Mistä Missit saavat tulonsa ja pystyvät elämään "luxus" elämää matkoineen ym.. vaikka monella heistä ei ole verotettavia tuloja juuri ollenkaan?
Tästä parhaita esimerkkejä Sara Sieppi, Sara Chafak, Sofia Belorf, Adaliina Kaasalainen, Elina Tervo, Maisa Torppa ym...
Monia muitakin...
Mistä nämä "köyhät" missit saavat varansa matkustaa ja elää, joista eivät näytä maksavan juurikaan veroja!?
https://hymy.fi/uutiset/sara-sieppi-ja-muut-missit-rahasotkuja-ja-luksuslomia/
HuijavatkoMissitVerottajaaMistä tulot Lux elämään?
KöyhätVarakkaatMissit
5
297
Vastaukset
- MaailmanVanhinammatti
Persettähän ne jakaa, kai se on ihan selvää. Mistä ne muuten sais tuloja jotka ei näy verotuksessa.
- SaraJihadistiko
Eikös Sara Chefak kannata Marokkolaista terrorismia? Ainakin näin teki instasivuillaan!
Saiko se rahoitusta sieltä kautta?
Ehkä mys Matkoillaan viihdyttää rahoittajiaan, jatkuvastihan se käy Marokossa. Ihme kun Supo ei tutki asiaa? - Yökkk
Kai sen kaikki tietää,nykymissit maksaa tienaa esim.Dubaissa maailman vanhimmalla ammatilla!
- Reissuhommiaa
Päivärahoilla tienaavat. Ei näy verotuksessa.
- sesiitäsuomitytöstä
Sunneva näyttää siis kouluttavan nuoria hutsuja mm.arabeille Dubaihin!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512